Blijf ajb in PTA met dit soort lompe posts.. Hoor jij niet de prijs van gouden petje in ontvangst te nemen?quote:
Vanwege een clip die dus wel kennelijk serieus gemaakt word en vanwege een nummer wat uitgebracht word op een schijfje en wel degelijk marketing achter zitquote:Op maandag 21 september 2009 10:39 schreef Plums het volgende:
hallo, dat is echt wel n grap ofzo. Duh. Ze is country, waarom zou ze zoiets dan serieus doen?
Ey ik ben keukenkast niet eh!quote:Op maandag 21 september 2009 10:39 schreef Plums het volgende:
hallo, dat is echt wel n grap ofzo. Duh. Ze is country, waarom zou ze zoiets dan serieus doen?
En bash taylor niet vuile homo
Oh, ik vergis mij nu want er zijn natuurlijk al wel tig topics over geopend! xDquote:Op maandag 21 september 2009 10:40 schreef Trannellius het volgende:
He! Wat vreemd dat niemand dit de afgelopen weken nog heeft gezien en er daarom nog nooit een topic over is geopend!
Kan t nog grappig bedoeld zijn.quote:Op maandag 21 september 2009 10:39 schreef x3ro het volgende:
[..]
Vanwege een clip die dus wel kennelijk serieus gemaakt word en vanwege een nummer wat uitgebracht word op een schijfje en wel degelijk marketing achter zit
Ik kende em nog niet heur.quote:Op maandag 21 september 2009 10:41 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Oh, ik vergis mij nu want er zijn natuurlijk al wel tig topics over geopend! xD
Nope, Im not amused, helemaal niet zelf. Ik laat dit niet ik schrok/verafschuw hetquote:Op maandag 21 september 2009 10:41 schreef Plums het volgende:
[..]
Kan t nog grappig bedoeld zijn.![]()
Laat dr lekker, jij hoeft t toch niet aan te horen?!![]()
En ik maak toch ook geen klb-bash topics over jouw kutherrie.![]()
Kzou je verdomme bijna dumpen. Beetje taylor bashen.![]()
Same en sowieso, like ik "zoeken" ga gebruiken wanneer ik zo overvallen word door iets en t wil postenquote:
Dan laat t voor wat t is en open er geen topic over, zo word je er alleen maar aan herinnert.quote:Op maandag 21 september 2009 10:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nope, Im not amused, helemaal niet zelf. Ik laat dit niet ik schrok/verafschuw het![]()
Over mijn soort herrie zijn ook al KLB topique's maar vooral bij het "Taylor Swizzle" verslikte ik me in mn drinken
En dumpenIets over plums en oppervlakkig
Grmblquote:Op maandag 21 september 2009 10:46 schreef Plums het volgende:
[..]
Dan laat t voor wat t is en open er geen topic over, zo word je er alleen maar aan herinnert.
Ja nou, geen topics geopend door mij.![]()
Jij wilt gewoon over dr heen maar weet dat ze outta ur league is, daarom bash je dr.
Je mag dr hebben als ik dit hier zo leesquote:Op maandag 21 september 2009 10:46 schreef Remsjo het volgende:
X3ro als het dadelijk uit is met Plums, geef haar dan aan mij. Even manieren bij leren dat mokkel
Ga haar lekker zoeken dan.quote:Op maandag 21 september 2009 10:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
GrmblIk ga plat hier. En joah ik wil dr best overheen. Maar ze is niet outta my league, she just doesnt know me yet
![]()
Nee jouw OP is briljantquote:Op maandag 21 september 2009 10:39 schreef x3ro het volgende:
[..]
Blijf ajb in PTA met dit soort lompe posts.. Hoor jij niet de prijs van gouden petje in ontvangst te nemen?
Jij droomt.. ofjah.. hoopt dat ze me dan afwijst. Dont worry, ik blijf gewoon in Nederland, ik zal Taylor de kans niet geven me te willenquote:Op maandag 21 september 2009 10:50 schreef Plums het volgende:
[..]
Ga haar lekker zoeken dan.![]()
Kan je daarna verder dromen zodra ze je keihard afwijst.
Playmobil nerd, ga terug naar PTA bitte, je post geeneens op wat door moet als inhoud van dit topicquote:
Oh nee, laat je niet tegenhouden door mij.quote:Op maandag 21 september 2009 10:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jij droomt.. ofjah.. hoopt dat ze me dan afwijst. Dont worry, ik blijf gewoon in Nederland, ik zal Taylor de kans niet geven me te willen
*zit op cheaptickets.nl te kijken*quote:Op maandag 21 september 2009 10:53 schreef Plums het volgende:
[..]
Oh nee, laat je niet tegenhouden door mij.Zoek t geluk maar op hoor.
Dude wtf heb ze met Kanye te makenquote:Op maandag 21 september 2009 10:57 schreef G.Fawkes het volgende:
Ken die hele Taylor Swift niet maar omdat Kanye zo'n ongelofelijke sukkel is, zou ik ineens me moeten interesseren in haar of in Kanye West. I say fuck MTV marketing
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |