Ik snap ook wel dat ze het doen, en dat eht een goede business is. Maar klantvriendelijk is het niet, helemaal omdat ik geen alternatief weet voor eht volgen van de 6e (quote:Op maandag 21 september 2009 09:19 schreef remlof het volgende:
Omdat ze je e-mail adres willen hebben, en het liefst ook nog zoveel mogelijk persoonlijke gegevens, zodat ze meer geld kunnen vangen van hun adverteerders die dan gerichter kunnen targetten.
Daarom ben ik altijd Henk de Vries uit Zaltbommelquote:Op maandag 21 september 2009 09:19 schreef remlof het volgende:
Omdat ze je e-mail adres willen hebben, en het liefst ook nog zoveel mogelijk persoonlijke gegevens, zodat ze meer geld kunnen vangen van hun adverteerders die dan gerichter kunnen targetten.
Het is juist hardstikke klantvriendelijk, de betalende klant wil graag veel gegevens over het kijkvee en die levert KNVB ze.quote:Op maandag 21 september 2009 09:21 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat ze het doen, en dat eht een goede business is. Maar klantvriendelijk is het niet, helemaal omdat ik geen alternatief weet voor eht volgen van de 6e () klasse.
Godver, ik blijf dat topic vergetenquote:Op maandag 21 september 2009 09:46 schreef zovty het volgende:
Tevens had deze wel in je centrale klachten topic gekunnen toch?
Jammer dat je dat vergeten bent.
Gek zeg. Ook niet op bbc.co.uk/sport of cnn.com/sports?quote:Op maandag 21 september 2009 09:49 schreef Trannellius het volgende:
En ik heb zitten zoeken, echt nergens wordt de 6e divisie van West1 op andere websites (zoals de telegraaf) bijgehouden
Ik proef hier enig sarcasmequote:Op maandag 21 september 2009 09:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Gek zeg. Ook niet op bbc.co.uk/sport of cnn.com/sports?
Ik vermoed, en dat is nergens op gebaseerd, dat het doorgeven van de standen vanuit de 6e zo ontzettend slecht gaat dat het plaatsen van die standen nergens op zou slaan.quote:Op maandag 21 september 2009 09:53 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik proef hier enig sarcasme
Maar zoals de telegraaf houdt het bij tot en met de 5e klasse. Waarom dan niet nog even de moeite nemen voor ook de 6e?
Dat had ik inderdaad. En toen ook gerectificeerdquote:Op maandag 21 september 2009 09:55 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik vermoed, en dat is nergens op gebaseerd, dat het doorgeven van de standen vanuit de 6e zo ontzettend slecht gaat dat het plaatsen van die standen nergens op zou slaan.
Had jij niet recentelijk een topic geopend over na een uurtje de wedstrijd al stoppen?
En het kon beroerder. Zondag1 van onze vereniging heeft na 3 wedstrijden een doelsaldo van 4-35quote:Op maandag 21 september 2009 09:57 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dat had ik inderdaad. En toen ook gerectificeerd
Overigens zijn we van 11-1 verlies, naar vorige week 6-0 verlies en nu 7-4 verlies gegaan. We gaan vooruit
He, ik ook!quote:Op maandag 21 september 2009 09:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Daarom ben ik altijd Henk de Vries uit Zaltbommel
quote:Deze reactie is alleen toegankelijk voor geregistreerde leden. Log in of, als je nog geen account hebt, registreer!
Daar zal Henk de Vries uit Zaltbommel blij mee zijn.quote:Op maandag 21 september 2009 09:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Daarom ben ik altijd Henk de Vries uit Zaltbommel
Wij gedeeltelijk laatste in de 6e-klassequote:Op maandag 21 september 2009 13:47 schreef reetveter het volgende:
Wij staan trouwens gedeeltelijk 1e in de reserve-hoofdklasseOlé.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |