abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72969724
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik stem zelf rechts, dus dat lijkt me niet.
Je vult het stembiljet met je rechterhand in bedoel je zeker
pi_72969758
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:00 schreef kopvoddentax het volgende:

[..]

Omdat hij nog meer tegen "rechts" is, dan tegen het straattuig. Dat klinkt niet alleen heel dom, maar dat is het ook.
Dat idee heb ik ook, waarom anders al die goedpraterij en het eisen van leuke evenementen voor tuig?
pi_72969770
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je vult het stembiljet met je rechterhand in bedoel je zeker
Ha, leuk...
pi_72969836
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:58 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Nog erger...
Dan krijg je een dot van een kans omdat ze allemaal bij elkaar zijn, laten ze het weer liggen
ah geweldig...ik heb tranen in mijn ogen vant 't lachen
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_72969862
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook, waarom anders al die goedpraterij en het eisen van leuke evenementen voor tuig?
Het houdt ze van de straat...oh nee, wacht..
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 21 september 2009 @ 16:14:53 #246
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_72969947
Waarom staat daar trouwens jongeren ?
En pas na een klein stukje dat het om mensen zijn die het Suikerfeest hebben gevierd ?
Ik wil als normale Nederlandse jongen niet met dat soort types vergeleken worden.
Jongeren is dus geen goede benaming als die islamitische jongetjes weer eens de boel hebben verpest.
Verder geheel terecht natuurlijk dat ze er uit zijn gezet.

Waarom voelen die gasten toch altijd zoveel de neiging om de boel te verpesten ?
Weinig liefde thuis ? Of is het nog altijd de generatie er voor die alleen maar klaagt als ze gediscrimineerd worden. Maar zelf nooit doen aan het eigenlijke probleem.

Namelijk zoon lief die weer eens de boel verziekt buiten huis.
Waarom doen die zogenaamde ouders niets ?
Waarom doet de plaatselijk moskee leider niets ?
Er kan toch iets gedaan worden binnen de gemeenschap zelf ?

Dan hadden wij Nederlanders er nu ook niet mee hoeven te bemoeien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_72969956
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:56 schreef desiredbard het volgende:
Ach we zitten hier niet ver vanaf:
[..]

Toch belachelijk...waarom zijn niet alle rotzooitrappers opgepakt en slechts een enkeling

Gadverdamme. Dit filmpje is toch te walgelijk voor woorden. WOEST kan ik hier op worden.

Hebben we dan als westen geen ruggengraad om onze cultuur en leefwijze hoog te houden. Het maatschappelijk niveau wat we in al die jaren hebben opgebouwt wordt in 1 decenium afgebroken door een stel ongemanierde gelukzoekers.

Hoe kan het in godsnaam zo zijn dat we deze barbaren over ons heen laten lopen !?
HOE KAN HET!?

Het wordt tijd voor een harde aanpak in Europa. Wie niet horen wil moet maar voelen. In dit soort wijken moet je gewoon het leger inzetten klaar. Een signaal afgeven "met ons valt niet te sollen" is niet moeilijk. De bereidheid bij de elite is er alleen niet
pi_72970121
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:15 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Gadverdamme. Dit filmpje is toch te walgelijk voor woorden. WOEST kan ik hier op worden.

Hebben we dan als westen geen ruggengraad om onze cultuur en leefwijze hoog te houden. Het maatschappelijk niveau wat we in al die jaren hebben opgebouwt wordt in 1 decenium afgebroken door een stel ongemanierde gelukzoekers.

Hoe kan het in godsnaam zo zijn dat we deze barbaren over ons heen laten lopen !?
HOE KAN HET!?

Het wordt tijd voor een harde aanpak in Europa. Wie niet horen wil moet maar voelen. In dit soort wijken moet je gewoon het leger inzetten klaar. Een signaal afgeven "met ons valt niet te sollen" is niet moeilijk. De bereidheid bij de elite is er alleen niet
Gaat niet gebeuren. Tot de laatste snik zal het beleid kruiperig en laf blijven.
pi_72970371
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren. Tot de laatste snik zal het beleid kruiperig en laf blijven.

De vraag is alleen waarom!?

Men kan wel hard optreden tegen burgelijke ongehoorzaamheid (te hard rijden ed) maar als het over echte structurele problemen gaat geeft men geen thuis.

Als overheid wil je toch een signaal afgeven dat het wetboek geld en gehandhaaft wordt.
pi_72970483
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat praat ik goed? En waar eis ik een evenement voor tuig? Quote het dan in plaats van hier een beetje te roeptoeteren.
pi_72970525
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:26 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

De vraag is alleen waarom!?

Men kan wel hard optreden tegen burgelijke ongehoorzaamheid (te hard rijden ed) maar als het over echte structurele problemen gaat geeft men geen thuis.

Als overheid wil je toch een signaal afgeven dat het wetboek geld en gehandhaaft wordt.
Dat is dus ook iets wat ik niet begrijp? Angst? Politiek correct blijven tot in het uiterste?
pi_72970600
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:37 schreef SCH het volgende:

[..]

En de films ook

Maar is er een andere plek waar deze jongeren naar toe kunnen of worden er dingen georganiseerd rond het suikerfeest. Lijkt me op zich niet zo gek dat ze na een maand uit hun dak willen gaan en blijkbaar kiezen ze dan de bioscoop uit, maar zijn er ook alternatieven?
Zo goed dan?
pi_72970637
Was vandaag trouwens in Kanaleneiland, nou daar hoef je nu al helemaal niet te gaan lopen. Allemaal kleine Marokkaantjes die er lopen. (moeten die niet naar school?) En dan de "kazen" belachelijk maken. Whaaa kijk die kaas, ze vergeten alleen dat velen hun bek staat vol te proppen met het belastinggeld van diezelfde kaas.
pi_72970705
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:33 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Was vandaag trouwens in Kanaleneiland, nou daar hoef je nu al helemaal niet te gaan lopen. Allemaal kleine Marokkaantjes die er lopen. (moeten die niet naar school?) En dan de "kazen" belachelijk maken. Whaaa kijk die kaas, ze vergeten alleen dat velen hun bek staat vol te proppen met het belastinggeld van diezelfde kaas.
Heb je ze dat horen zeggen ofzo? Treed eens in detail?
pi_72970741
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:35 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ze horen zeggen, ze stonden nl voor me toen ik een broodje ging halen.
pi_72970780
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zo goed dan?
Waar praat ik daar iets goed dan???
  maandag 21 september 2009 @ 16:37:50 #258
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_72970786
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:35 schreef Chooselife het volgende:

[..]

idd heel vreemd, want marokkaantjes zouden dat noooooit zeggen

in welk gat woon jij?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_72970861
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:36 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ze horen zeggen, ze stonden nl voor me toen ik een broodje ging halen.
En je geeft ze geen ellendige schop? Dat zijn ze in hun cultuur gewend hoor. Mag best.
pi_72970913
quote:
Op maandag 21 september 2009 16:39 schreef Matteüs het volgende:

[..]

En je geeft ze geen ellendige schop? Dat zijn ze in hun cultuur gewend hoor. Mag best.
Nee, ik stond alleen een beetje boos naar ze te kijken maar dat hebben ze volgens mij niet gezien. En als ik ze een schop geef heb ik een groepje van kleine Marokkaantjes achter me aan en daar zit ik niet op te wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')