Ordinaire nieuwsdump, ik weet het, maar ik kan me er behoorlijk kwaad om maken.quote:AMSTERDAM - De politie heeft zondagavond in Amsterdam een hele bioscoopzaal ontruimd in Pathé de Munt. Volgens een woordvoerder ging het om ongeveer zestig personen, onder wie enkele tientallen jongeren die voor overlast zorgden. De politie arresteerde uiteindelijk drie personen wegens belediging, verstoring van de openbare orde en vernieling.
De jongeren maakten zich schuldig aan gedrag „dat je niet wilt hebben als je ongestoord een film wilt bekijken”, aldus de politiezegsman. Gealarmeerde agenten hebben daarop de hele zaal rond half negen ontruimd. De aanwezigen hebben het pand via de zij-ingang verlaten en zijn daarop naar het Rembrandtplein gedirigeerd. De bioscoop bleef de rest van de avond nog wel toegankelijk voor bezoekers.
Het is onduidelijk of de jongeren in de bioscoop waren om het einde van de vastenmaand ramadan te vieren. Traditiegetrouw gaat dan veel islamitische jeugd naar de film. Dat leidde eerder tot problemen in Amsterdamse bioscopen.
Volgens een woordvoerder van Pathé had de bioscoop extra beveiliging ingezet. „Dat gebeurt elk jaar tijdens het Suikerfeest.”
quote:Op maandag 21 september 2009 00:15 schreef Hukkie het volgende:
Zestig jongeren uit Amsterdamse bioscoop gezet
[..]
Ordinaire nieuwsdump, ik weet het, maar ik kan me er behoorlijk kwaad om maken.
Tja, volgend jaar maar gewoon dicht gaan op deze "feestdag".?quote:Dat gebeurt elk jaar tijdens het Suikerfeest.”
Ik ga en ging sowiezo zelden of nooit naar de bioscoop, en als ik ga dan blijft de Trianon hier gelukkig gespeend van dit soort halve tammen. Ik blijf het een vreemde manier van feestvieren of een leuke avond vinden.quote:Op maandag 21 september 2009 00:20 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
[..]
Tja, volgend jaar maar gewoon dicht gaan op deze "feestdag".?
Voor mij is het een reden om nog zelden naar de bios te gaan en niet alleen tijdens
suikerfeest.
quote:Op maandag 21 september 2009 00:17 schreef TGVkopper het volgende:
Zie je wel! Suiker veroorzaakt gedragsproblemen!
En wat houdt dat in?quote:Op maandag 21 september 2009 01:19 schreef Wupppie het volgende:
Ik pleit bij deze voor een suikerfeestrattentax
quote:„Dat gebeurt elk jaar tijdens het Suikerfeest.”
Dus het gebeurt elk jaar maar maatregelen treffen, ho maar.quote:Op maandag 21 september 2009 01:23 schreef Dragorius het volgende:
[..]Nou, leuk vooruitzicht dan steeds....
Ze hebben toch extra beveiliging ingezet.quote:Op maandag 21 september 2009 01:34 schreef Anastacia1980 het volgende:
[..]
Dus het gebeurt elk jaar maar maatregelen treffen, ho maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |