Kan ik me voorstellen. Ik ben dan ook supergeweldigquote:Op maandag 21 september 2009 00:14 schreef MilfLover het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wou dat ik ook zo stoer was als jou? Lekker de toetsenbord held uithangen.
Die namen die jij noemt zijn dan ook namen die ik in mijn evt kindernamenboekje heb staan.quote:Op maandag 21 september 2009 00:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
da zijn moooie name schaat, piet en hannie en sjannie en gofert en günther en bassie en adriaan en donald duck![]()
![]()
![]()
Jan Piet Joris en Korneel ftw!quote:Op maandag 21 september 2009 00:19 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Nee gelukkig zijn de namen die nederlanders krijgen erg mooi.
Wie wil er geen Jan,Jan Peter, Kees Jan, Jan Willem, Annette, Anita enz enz heten.![]()
![]()
Ik doe mijn best maar als ik jou post zo zie heb ik nog een lange weg te gaan.quote:Op maandag 21 september 2009 00:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Ik ben dan ook supergeweldigMaar blijf vooral oefenen, je komt er wel!
Ik vind het ook echt een gaar woord. Elke keer als ik het woord 'neger' zeg heb ik het gevoel alsof ik een scheldwoord gebruikquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 00:30 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Die namen die jij noemt zijn dan ook namen die ik in mijn evt kindernamenboekje heb staan.
quote:Op maandag 21 september 2009 00:37 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik reageer gewoon op de gok.
Heb ik goed gegokt of gegokt en verloren?
Dat kan ik me voorstellen. Als je heel goed je best doet, over een paar jaartjes... Heel misschien... Nou ja je voelt hem al, he?quote:Op maandag 21 september 2009 00:31 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Ik doe mijn best maar als ik jou post zo zie heb ik nog een lange weg te gaan.
Ik ben maar geweldig en dat super ervoor wil ik natuurlijk ook.![]()
Dit boek, ik moet 'm hebbenquote:
Negerboekentijdquote:
quote:Een verhaal dat niet vrolijk eindigt. Twee kafferjongens,Paul en Bloemhof Artapappa, zijn voor hun schoolopleiding in Nederland. Zij komen in huis bij de familie Bommel. Hier wonen ook de drie vrienden Spekkie, Lijn en Pukkie. Er ontstaat een hechte vriendschap tussen de jongens en samen beleven zij vele avonturen. Wanneer Paul en Bloemhof aan het einde weer terug moeten naar Transvaal,sterft de laatste van verdriet.Vijftien jaar later bezoekt zee-officier Puk, Bloemhof's graf in Pretoria, waar hij ook Paul weer ontmoet.
Ik val niet op negers.quote:Op maandag 21 september 2009 12:42 schreef zovty het volgende:
[..]
Gast, zeik niet, er staan geile plaatje in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |