Amenquote:Op zondag 20 september 2009 22:04 schreef Drinky het volgende:
voor elke mooie negerin heb je een miljoen lelijke
thanks rekkie, dat was liefquote:
ja hoor, tuurlijkquote:Op zondag 20 september 2009 22:02 schreef BorisdeVries het volgende:
Ik zou ze allebei raken.
Tegelijk.
En Naomi Campbell dan? Vind je die ook niet mooi of is dat niet een hele donkere?quote:Op zondag 20 september 2009 22:02 schreef LasTeR het volgende:
Ik vind die hele donkere negerinnen niet echt knap. Zitten natuurlijk wel mooie tussen, maar doe mij maar een Meagan Good.
[ afbeelding ]
en wat zijn blanke trekjes???quote:Op zondag 20 september 2009 22:07 schreef Penisbaard het volgende:
Alleen negerinnen met blanke trekjes zijn te raken, accepteer dat nou eens.
Geven is altijd al pure kanker geweest, raken bestaat al eeuwen.quote:Op zondag 20 september 2009 22:10 schreef Ochtendjas het volgende:
Raken? Wat is er met geven gebeurd?
Smallere neus, andere kaaklijn, dat soort dingen. Die zie je nou eenmaal weinig bij negerinnen,. Volgens mij hebben sommige Oost-Afrikaanse volkeren dat wel, maar die zal je minder zien omdat het de West-Afrikanen zijn die met z'n allen naar de nieuwe wereld verscheept zijn.quote:Op zondag 20 september 2009 22:11 schreef aychelle het volgende:
[..]
en wat zijn blanke trekjes???
dat versta ik onder het hebben van blond haar of blauwe ogen. Iets wat ALLEEN blanke mensen kunnen hebben. Ik zie niet veel negerinnen die dat natuurlijk hebben, maar wel mooi zijn met zwart haar en bruine ogen ... (christina milian bijv.)
Dit dusquote:Op zondag 20 september 2009 22:08 schreef Westerling het volgende:
Ik hou gewoon simpelweg niet van de uiterlijke kenmerken van negerinnen. Heeft weinig met de kleur te maken, meer met de gelaatstrekken. Kan ik ook niks aan doen.
Heel zelden slechts vind ik een negerin mooi.
dat is nou precies wat ik bedoel. Iedereen haalt een dikke streep tussen Alek wek (een heel donker typisch afrikaans model) en Christina milian bijv. Het zijn beide gewoon negerinnen, de één wat meer blanke bloed dan de ander maar negerinnen zien er gewoon verschillend uit. Maar angelina jolie en Megan fox hebben ook etnich bloed (zijn die nu eigenlijk niet blank meer? .... )quote:Op zondag 20 september 2009 22:10 schreef CherryBom het volgende:
[..]
En Naomi Campbell dan? Vind je die ook niet mooi of is dat niet een hele donkere?
Ik vraag me altijd af waar die scheidingslijn ligt tussen 'donkere en lichte'.
Negerin is negerin, toch![]()
Valt me wel op dat negerinnen die als mooi gezien worden altijd wel westerse trekken hebben, smalle neus etc etc...
Nee, die eerste zou je doenquote:Op zondag 20 september 2009 22:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Die 2de heeft dus echt wel een lelijk hoofd.
WHAT HAS BEEN SEEN CANNOT BE UNSEEN!quote:Op zondag 20 september 2009 22:16 schreef BorisdeVries het volgende:
Ideaalbeeld:
[ Ik zou niet klikken. ]
had je dat nou tegen mij? ...quote:Op zondag 20 september 2009 22:08 schreef Penisbaard het volgende:
Tevens erg racistisch van je dat je halfbloedjes negerinnen noemt, er zit net zoveel blank doorheen als neger.
Ik zou haar niet raken vanwege haar typische negerinnenlippenquote:Op zondag 20 september 2009 22:16 schreef BorisdeVries het volgende:
Ideaalbeeld:
[ Ik zou niet klikken. ]
Smalle neus, beperkt lipvolume enz.quote:Op zondag 20 september 2009 22:11 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat versta ik onder het hebben van blond haar of blauwe ogen. Iets wat ALLEEN blanke mensen kunnen hebben. Ik zie niet veel negerinnen die dat natuurlijk hebben, maar wel mooi zijn met zwart haar en bruine ogen ... (christina milian bijv.)
quote:Op zondag 20 september 2009 22:13 schreef dundel het volgende:
moooooooooie vrouwen![]()
En terechte klacht, die fokkers hier, zijn een stelletje fokkers als het om negerinnen gaat.
Big up den oema!
Er zijn ook donkere Indiërs met blauwe ogen, en die zou ik toch echt geen blanken noemen:quote:Op zondag 20 september 2009 22:11 schreef aychelle het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 september 2009 22:16 schreef BorisdeVries het volgende:
Ideaalbeeld:
[ Ik zou niet klikken. ]
Oh mijn God... Zet er dan op zijn minst bij 'Ik zou écht niet klikken' ........quote:Op zondag 20 september 2009 22:16 schreef BorisdeVries het volgende:
Ideaalbeeld:
[ Ik zou niet klikken. ]
Ik zou ze ook geen negers noemen, het zijn Indo-Ariërsquote:Op zondag 20 september 2009 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Er zijn ook donkere Indiërs met blauwe ogen, en die zou ik toch echt geen blanken noemen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Aan de reacties te zien moet ik niet klikken... maar ik ben zo nieuwsgierig.quote:Op zondag 20 september 2009 22:16 schreef BorisdeVries het volgende:
Ideaalbeeld:
[ Ik zou niet klikken. ]
oké, ja er zijn wel mensen met blauwe ogen die niet blank zijn, maar heeel weinig. Er zijn wel aardig wat donkere mensen met groene of hazelbruine ogen.quote:Op zondag 20 september 2009 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Er zijn ook donkere Indiërs met blauwe ogen, en die zou ik toch echt geen blanken noemen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 20 september 2009 22:17 schreef AryaMehr het volgende:
Je opent wel veel topics over alles met Negers te maken heeft. Last van een minderwaardigheidscomplex meisje?
quote:
SHIT! Dat is echt een je mapangpang waard!quote:Op zondag 20 september 2009 22:16 schreef BorisdeVries het volgende:
Ideaalbeeld:
[ Ik zou niet klikken. ]
je snapt het niet lieverd .. ik ben de enigste negerin die voor een grote groep moet opkomen ..quote:Op zondag 20 september 2009 22:17 schreef AryaMehr het volgende:
Je opent wel veel topics over alles met Negers te maken heeft. Last van een minderwaardigheidscomplex meisje?
Zou ik geen probleem mee hebben iigquote:Op zondag 20 september 2009 22:26 schreef aychelle het volgende:
[..]
sapstengel, ik zou bijna zeggen dat het je vriendin is ...
![]()
Opgerot, kanker-user.quote:Op zondag 20 september 2009 22:16 schreef BorisdeVries het volgende:
Ideaalbeeld:
[ Ik zou niet klikken. ]
Volgens mij was er ook ergens zo'n fragment van een programma met allemaal negerbaby's met blauwe ogen, als ze ouder worden krijgen ze weer bruine. Probeer eens een afbeelding te zoeken van een volwassen negerexemplaar met blauwe ogen.quote:Op zondag 20 september 2009 22:24 schreef aychelle het volgende:
[..]
oké, ja er zijn wel mensen met blauwe ogen die niet blank zijn, maar heeel weinig. Er zijn wel aardig wat donkere mensen met groene of hazelbruine ogen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb eens een maand in Nigeria gewerkt. Nog nooit zoveel mooie negerinnen gezien als daar!quote:Op zondag 20 september 2009 22:20 schreef Snowcold het volgende:
Er zijn inderdaad ook een hoop mooie negroïde mensen, maar het is ook een kwestie van smaak.
Jij bent gewoon de enige die denkt dat er een probleem isquote:Op zondag 20 september 2009 22:26 schreef aychelle het volgende:
[..]
je snapt het niet lieverd .. ik ben de enigste negerin die voor een grote groep moet opkomen ..
Ik zou écht niet klikken.... !!!quote:Op zondag 20 september 2009 22:24 schreef CherryBom het volgende:
[..]
Aan de reacties te zien moet ik niet klikken... maar ik ben zo nieuwsgierig.
Moet.Verleiding.Weerstaan.Nieuwsgierigheid.Te.Sterk..Een innerlijke strijd is begonnen dankzij BorisDeVries
Ik vind haar gezicht echt engquote:Op zondag 20 september 2009 22:01 schreef aychelle het volgende:
een mooie negerin (en kom niet aan te roepen met: die is halfbloed want dat is ze niet!) en ga me ook niet vertellen dat ze te lelijk is!
[ afbeelding ]
Haar vind ik niet engquote:
Ik was een topic op fok aan't lezen, jij ook geloof ik?quote:Op zondag 20 september 2009 22:32 schreef CherryBom het volgende:
[..]
Te laatIk was zwak en ben gestraft
![]()
Waar ben je mee bezig als je zo'n afbeelding 'tegenkomt'
Hardvochtig masturberen. Hoezo?quote:Op zondag 20 september 2009 22:32 schreef CherryBom het volgende:
[..]
Te laatIk was zwak en ben gestraft
![]()
Waar ben je mee bezig als je zo'n afbeelding 'tegenkomt'
ohquote:Op zondag 20 september 2009 22:38 schreef BorisdeVries het volgende:
[..]
Hardvochtig masturberen. Hoezo?
en als je als neger zijnde nou een smalle neus heb en smalle lippen, ben je dan geen ''echte neger '' meer? Dus voor de zoveelste keer: angelina jolie met haar dikke lippen en donkere haar heeft zwarte voorouders?quote:Op zondag 20 september 2009 22:21 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dat is een perfecte illustratie bij mijn tekst.
/carequote:Op zondag 20 september 2009 22:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
en als je als neger zijnde nou een smalle neus heb en smalle lippen, ben je dan geen ''echte neger '' meer? Dus voor de zoveelste keer: angelina jolie met haar dikke lippen en donkere haar heeft zwarte voorouders?
Jaquote:Op zondag 20 september 2009 22:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
en als je als neger zijnde nou een smalle neus heb en smalle lippen, ben je dan geen ''echte neger '' meer? Dus voor de zoveelste keer: angelina jolie met haar dikke lippen en donkere haar heeft zwarte voorouders?
ja, ze verkleuren meestal. Je hebt zelf mensen die met bruine ogen geboren worden en langzaam groen worden. Maar meestal de andere kant op.quote:Op zondag 20 september 2009 22:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook ergens zo'n fragment van een programma met allemaal negerbaby's met blauwe ogen, als ze ouder worden krijgen ze weer bruine. Probeer eens een afbeelding te zoeken van een volwassen negerexemplaar met blauwe ogen.
Het staat achter een link met een waarschuwing erbij.quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 22:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de enige die denkt dat er een probleem is
Mensen die er problemen mee hebben zijn debiel, negeren is een optiequote:Op zondag 20 september 2009 22:45 schreef aychelle het volgende:
[..]
Nee! het zijn altijd ANDEREN die een probleem met ons schijnen te hebben. en als ik erop reageer ben ik de zielige aanstellerige neger
Nee, mensen die te weinig mensen kennis hebben. En die denken dat we allemaal precies hetzelfde lijken. En owee! ALS we WEL mooi zijn, geen neger meer bent.quote:Op zondag 20 september 2009 22:28 schreef HostiMeister het volgende:
Wat heb jij toch altijd met negerinnen? Bang dat mensen je niet knap vinden??
quote:
Heb je niet gewoon een foto van jezelf?quote:Op zondag 20 september 2009 22:46 schreef aychelle het volgende:
[..]
Nee, mensen die te weinig mensen kennis hebben. En die denken dat we allemaal precies hetzelfde lijken. En owee! ALS we WEL mooi zijn, geen neger meer bent.
quote:
dat bedoel, ik ben één van de weinige negerinnen op FOK! dus er moet wel iemand opkomen voor ons, die ons beledigen!quote:Op zondag 20 september 2009 22:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mensen die er problemen mee hebben zijn debiel, negeren is een optie
Lol ik zei neger![]()
![]()
Lekker fucking boeiend wat dat soort volk denkt, daar wil je toch niets mee te maken hebben?quote:Op zondag 20 september 2009 22:46 schreef aychelle het volgende:
[..]
Nee, mensen die te weinig mensen kennis hebben. En die denken dat we allemaal precies hetzelfde lijken. En owee! ALS we WEL mooi zijn, geen neger meer bent.
Ik beledig je niet.quote:Op zondag 20 september 2009 22:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat bedoel, ik ben één van de weinige negerinnen op FOK! dus er moet wel iemand opkomen voor ons, die ons beledigen!
Hmm... is dit wel een negerin TS?quote:Op zondag 20 september 2009 22:48 schreef aychelle het volgende:
[..]
![]()
en daar tegen weer een mooie negerin (gewoon puur natuur. en geen halfbloed!),![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 september 2009 22:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon een foto van jezelf?
nopquote:Op zondag 20 september 2009 22:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon een foto van jezelf?
Nee dat is dan nog niet zeker, de kans is echter wel een stuk groter dat je dan een niet-neger ergens als voorouder hebt.quote:Op zondag 20 september 2009 22:40 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee ze is afro-amerikaansquote:Op zondag 20 september 2009 22:55 schreef CherryBom het volgende:
[..]
Hmm... is dit wel een negerin TS?![]()
Lijkt verdacht veel op een Indiase?
Of is jouw punt dan: lichtbruin <--> pikzwart = negerin?
En daarom spreek ik over groepskenmerken. En dan begin jij telkens te zeveren over de uitzonderingen.quote:Op zondag 20 september 2009 22:56 schreef aychelle het volgende:
[..]
nophet gaat om ons als groep, niet als individu
Met zo'n lijf maakt het geen ruk uit hoe haar hoofd er uit ziet....quote:Op zondag 20 september 2009 22:49 schreef Goofisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze der hoofd niet laat zien om een goede reden
verder![]()
inderdaad, zelfs deze vrouw is 25% zwart en lijkt verder helemaal blank. wat vinden jullie nu van haar? zien jullie haar nog steeds als een blank persoon, of niet?quote:Op zondag 20 september 2009 22:57 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nee dat is dan nog niet zeker, de kans is echter wel een stuk groter dat je dan een niet-neger ergens als voorouder hebt.
En andersom, ik zou Angelina Jolie inderdaad niet willen bestempelen als de typische blanke schone.
LEKKER FUCKING BOEIENDquote:Op zondag 20 september 2009 23:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
inderdaad, zelfs deze vrouw is 25% zwart en lijkt verder helemaal blank. wat vinden jullie nu van haar? zien jullie haar nog steeds als een blank persoon, of niet?
[ afbeelding ]
uitzonderingen? dan heb je het over de mooie '' echte 100% volbloed '' negers? Trouwens bijna elke neger heeft wel blank bloed. Er zijn ook aardig wat blanke mensen met neger of aziatisch bloed, alleen weten en willen ze het hiet niet wetenquote:Op zondag 20 september 2009 22:58 schreef Westerling het volgende:
[..]
En daarom spreek ik over groepskenmerken. En dan begin jij telkens te zeveren over de uitzonderingen.
als dit topic je net langer intereseert popje, ga dan weg!quote:
Ja.quote:Op zondag 20 september 2009 23:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
inderdaad, zelfs deze vrouw is 25% zwart en lijkt verder helemaal blank. wat vinden jullie nu van haar? zien jullie haar nog steeds als een blank persoon, of niet?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |