Dus dan ga ik SCHRIJVEN over diepe ellende?quote:Op zondag 20 september 2009 21:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Is het niet te combineren? Schrijven over waar je voor gestudeerd hebt?
Je hoeft toch geen persoonlijke verhalen te schrijven? Maar goed, ik denk dat je het gewoon echt beu bent dus dan is dit geen goed idee.quote:Op zondag 20 september 2009 21:16 schreef 20something het volgende:
[..]
Dus dan ga ik SCHRIJVEN over diepe ellende?
Nee toch zeker??
Dapper van je.quote:Op zondag 20 september 2009 21:18 schreef Bastoenie het volgende:
Ik wist het ook niet helemaal zeker met mijn studiekeuze. Ben na het afronden van mijn studie eerst half jaar aan het solliciteren geweest en daarna een half jaar gewerkt. Vond het allemaal maar niets en werd er heel erg verdrietig vanOp het moment dat ik klaar was met school had ik het daar ook wel gezien. Nu ben ik net weer gestart met een nieuwe studie, mede door mijn bijbaan hoop ik dat ik nu de goede keuze heb gemaakt! En ja ik had echt weer zin om te studeren
Lastig ken het gevoel wel.. Soms moet je ook de stap durven zetten.
Sowieso deze studie afronden idd
En dan weet je het.quote:Op zondag 20 september 2009 21:27 schreef Metalfrost het volgende:
De stage waar je hebt gelopen, jeugdgevangenis, broeiplek voor types waarvan men denkt dat ze nooit een plekje in de maatschappij zullen krijgen (als die dan toch al wel niet bestaat). Met zo'n opleiding als de jouwe kan je dit soort mensen weer een nieuwe kans geven.
Misschien een soort tweede introductie voor je huidige opleiding, maar er zijn zoveel andere voorbeelden van beroepen die je kan uitoefenen met dit HBO papiertje. Wellicht hoor je de problemen van andere mensen aan, maar zolang je jezelf en je omgeving op een rijtje hebt, is er niets aan de hand.
Niet stoppen, gewoon doorgaan. Je kan altijd nog officier worden bij de landmacht.
Hulpverlening in een jeugdgevangenis is 1 beroep waarbij jouw nog te behalen diploma bij volstaat, je zou bijvoorbeeld ook trajectbegeleider bij de GGZ of sociale hulpverlener bij het UWV kunnen worden, als ik me niet vergis.quote:Op zondag 20 september 2009 21:29 schreef 20something het volgende:
[..]
En dan weet je het.
Je wordt conducteur.
Je hebt gelijk; het is een mooi beroep om mensen weer te inspireren. Echter, het kost veel energie om dat te doen bij mensen die eigenlijk helemaal niet willen. En dat is mijn punt; hoe graag ik ook de wereld wil verbeteren en mensen wil helpen, als zij het niet willen, zijn mijn pogingen voor niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |