Ja , ga ik ook doen , een nep melding doenquote:Op zondag 20 september 2009 21:34 schreef dronkeykong het volgende:
Wat een baas, ik ga voortaan Alberto eerst bellen, dan geef ik aan wat mijn eisen zijn voor de vakantie en mag hij het gaan regelen
wat ik zei dusquote:Op zondag 20 september 2009 21:35 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ja , ga ik ook doen , een nep melding doen
Ja het is toch de media die het dan regelt he..quote:Op zondag 20 september 2009 21:34 schreef seetjai het volgende:
Waarom kan Alberto alles binnen 1 dag alles regelen, wat de mensen zelf niet kunnen..
Is Alberto Stegeman zo heilig
Nou caps van die vriendin hoef ik niet hoorquote:Op zondag 20 september 2009 21:35 schreef Szura het volgende:
En is er iemand plaatjes aan het maken?
toch niet van dat vatsige wijf uit groningenquote:Op zondag 20 september 2009 21:35 schreef Szura het volgende:
En is er iemand plaatjes aan het maken?
Van die chicks op het strand en in de zee welquote:Op zondag 20 september 2009 21:36 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nou caps van die vriendin hoef ik niet hoor
Dat natuurlijk welquote:Op zondag 20 september 2009 21:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Van die chicks op het strand en in de zee wel
Hij zal maar bij jou op je kamer komen met die lamp...quote:Op zondag 20 september 2009 21:37 schreef Szura het volgende:
Komt ie weer met z'n UV-lamp![]()
Menstruatiebloed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |