dat was zo zondequote:Op zondag 20 september 2009 21:22 schreef Robinhoo het volgende:
Geen anti-qlimax zoals vorige week graag.

"
"

echt hequote:Op zondag 20 september 2009 21:23 schreef bakatje het volgende:
Jezus wat een klein kind, die motorrijder.

Surveillance-Fiets

Surveillance-Fiets

Surveillance-Fiets

Surveillance-Fiets

"Dergelijke situaties zijn zeergevaarlijk. De politie mag kentekengegevens opvragen."quote:Op zondag 20 september 2009 21:25 schreef WcPot het volgende:
Wat zal koos hier nu weer van gaan zeggen

!!!
 !!!

quote:Op zondag 20 september 2009 21:25 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Moet in de OP, wie stemt voor?

Het is niet live, dus je kan altijd achteraf zeurenquote:Op zondag 20 september 2009 21:26 schreef Mikkie het volgende:
En toch hè, zou ik ook rete-agressief worden van zo'n camera. Die juint je alleen maar op. Ze moeten gewoon direct vragen of ze toestemming hebben. Nu wordt zo'n ding in je snufferd gedouwd maar ben je ondertussen nog steeds herkenbaar.

SBS hè.quote:Op zondag 20 september 2009 21:26 schreef Mikkie het volgende:
En toch hè, zou ik ook rete-agressief worden van zo'n camera. Die juint je alleen maar op. Ze moeten gewoon direct vragen of ze toestemming hebben. Nu wordt zo'n ding in je snufferd gedouwd maar ben je ondertussen nog steeds herkenbaar.

je zit voor altijd in de archieven ook zonder blokjesquote:Op zondag 20 september 2009 21:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het is niet live, dus je kan altijd achteraf zeuren

!!!
 !!!

Als ik op die manier in beeld kom, herkennen al mn bekenden me meteen...quote:Op zondag 20 september 2009 21:26 schreef Mikkie het volgende:

quote:Op zondag 20 september 2009 21:28 schreef Lonker het volgende:
Dat was hem voor deze week.... Nu komt het hoogtepunt weer
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dat interesseert me niet. Je kunt achteraf zeuren, maar het blijkt wel dat je er alsnog op komt. Stemgeluid en alles, dat beeld blurren helpt dan ook niets. Dit is gewoon inbreuk op je privacy. Die camera wordt je door je strot gedouwd, en als je duidelijk aangeeft er niet van gediend te zijn, wordt dat niet eens gerespecteerd maar worden ze nog opdringeriger en word je ook nog eens afgeschilderd als een zeikerd die niet flauw moet doen. Net alsof het heel vreemd is dat je privacy wilquote:Op zondag 20 september 2009 21:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het is niet live, dus je kan altijd achteraf zeuren
 .
.

Sambal beiquote:Op zondag 20 september 2009 21:28 schreef Lonker het volgende:
[ afbeelding ]

Echt he, helemaal leeg, beetje kloten. Echt wat een heldenquote:Op zondag 20 september 2009 21:29 schreef HenkieVdV het volgende:
Ja wat gevaarlijk op een lege parkeerplaats.

Ik vraag me af wat de regels zijn hieromtrent...quote:Op zondag 20 september 2009 21:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat interesseert me niet. Je kunt achteraf zeuren, maar het blijkt wel dat je er alsnog op komt. Stemgeluid en alles, dat beeld blurren helpt dan ook niets. Dit is gewoon inbreuk op je privacy. Die camera wordt je door je strot gedouwd, en als je duidelijk aangeeft er niet van gediend te zijn, wordt dat niet eens gerespecteerd maar worden ze nog opdringeriger en word je ook nog eens afgeschilderd als een zeikerd die niet flauw moet doen. Net alsof het heel vreemd is dat je privacy wil.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |