quote:voordat zei mijn broer leerde kennen
quote:Op zondag 20 september 2009 20:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
Je lijkt wel een slaaf.
En ja ik heb je OP gelezen, het is wel vermakelijk om te zien hoe mensen zo dom kunnen zijn.
quote:Op zondag 20 september 2009 20:32 schreef J.Herrer het volgende:
Dat is je straf als je top 40 hiphop luistert
Hoelang kom je hier nou?quote:
nee ik moet nog engels lerenquote:Op zondag 20 september 2009 20:35 schreef Saphia het volgende:
Meisje tochvanavond maar even een gesprekje voeren met je broer.Dat lucht op
![]()
En dan als de sodemieter je VMBO schooboek Nederlands erbij pakken en wat aan je moederstaal doen.
dat volg ik even nietquote:Op zondag 20 september 2009 20:38 schreef koffiegast het volgende:
zij is als je over een vrouwelijk persoon praat in de 3e persoonsvorm (als in niet ik en ook niet jij)
zei is enkelvoud 1/2/3e persoonsvorm van het werkwoord zeggen en heeft niks met zij te maken.
vergeet de NLse les en doe wat ik zojuist gepost heb.quote:
Zie icecubex (ofzo).quote:Op zondag 20 september 2009 20:44 schreef elfzesendertig het volgende:
Dit kan niet echt zijn. Je kan niet ZO ONGELOOFLIJK DOM EN BLIND zijn
Ik denk dat subtiel idd niet werkt, en daarom adviseer ik haar ook mijn advies te volgenquote:Op zondag 20 september 2009 20:44 schreef carmen1405 het volgende:
Zoowwww, wat een verhaal... maar idd wat een irritant geval zeg! Maak haar duidelijk dat je niet wilt dat zij ongevraagd aan jouw spullen zit en dat je ook geen spullen aan haar wilt uitlenen. Kortom, dat zij jou gewoon helemaal niet moet lastig vallen.
Ach ja, ik ben de type die zoiets direct zegt. Maar ik denk als je dit subtiel probeert over te brengen, dat het niet gaat lukken... Succes!
plus filmen en op youtube zettenquote:Op zondag 20 september 2009 20:45 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Nu heb ik het wel gelezen, gewoon je huis uit jagen, die stijltang opwarmen en in der reet stoppen, dan eruit trekken in een keer, en haar dat aangeplakte vel laten opeten terwijl jij peper in der anus douwt.
In je verhaal waarmee je dit topic start (wat we aanduiden als OP, openings post) bevat het woord 'zei' terwijl je 'zij' bedoelt. Je duidt dus niet iemand aan mij "zei", maar met "zij". Het is een belangrijk verschil, ook al spreek je het vrijwel hetzelfde uit.quote:
Wat een zieke geest heb jijquote:Op zondag 20 september 2009 20:45 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Nu heb ik het wel gelezen, gewoon je huis uit jagen, die stijltang opwarmen en in der reet stoppen, dan eruit trekken in een keer, en haar dat aangeplakte vel laten opeten terwijl jij peper in der anus douwt.
quote:Op zondag 20 september 2009 20:41 schreef J.Herrer het volgende:
TS is straat want iedereen loopt over haar heen
quote:Op zondag 20 september 2009 20:46 schreef bananablues het volgende:
[..]
plus filmen en op youtube zetten
quote:Op zondag 20 september 2009 20:48 schreef Saphia het volgende:
[..]
Wat een zieke geest heb jijdit meisje heeft goede raad nodig.
Ze post het zelf in KLB en jij weet net zo goed als ik dat hier de grootste eikels zittenquote:Op zondag 20 september 2009 20:50 schreef 20something het volgende:
Wat zijn sommigen van jullie toch af en toe een stelletje negatieve zeikerds!
Als je je irriteert, reageer dan niet, maar ga niet een topic lopen vergallen door iemand dom te noemen, die met een probleem zit en hier terecht hoopt te kunnen!
Je zit te kort op Fok! om te weten dat het vol met klonen zit. En mensen aansporen om meer intelligentie te tonen is niks mis mee. Je kan ook alles maar laten gaan en alles verloederen, maar daar ben ik geen voorstander van.quote:Op zondag 20 september 2009 20:50 schreef 20something het volgende:
Wat zijn sommigen van jullie toch af en toe een stelletje negatieve zeikerds!
Als je je irriteert, reageer dan niet, maar ga niet een topic lopen vergallen door iemand dom te noemen, die met een probleem zit en hier terecht hoopt te kunnen!
Echt ja! Kan me er echt over verbazen!quote:Op zondag 20 september 2009 20:54 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ze post het zelf in KLB en jij weet net zo goed als ik dat hier de grootste eikels zitten
Zit er idd kort op. Maar lang genoeg om te weten dat jij 1 van die eikels bent, gekeken naar hoe je soms op mij reageert.quote:Op zondag 20 september 2009 20:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je zit te kort op Fok! om te weten dat het vol met klonen zit. En mensen aansporen om meer intelligentie te tonen is niks mis mee. Je kan ook alles maar laten gaan en alles verloederen, maar daar ben ik geen voorstander van.
e voor electronic. net zoals in e-mail.quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 20:56 schreef 20something het volgende:
[..]
Zit er idd kort op. Maar lang genoeg om te weten dat jij 1 van die eikels bent, gekeken naar hoe je soms op mij reageert.
Inderdaad:quote:Op zondag 20 september 2009 20:57 schreef jagga het volgende:
[..]
en waarom denk jij dat je recht van spreken hebt, over hoe mensen zijn hier?
Je zult het wel uitlokken
Hierna stopte ik met lezen, als jij niet voor jezelf kunt opkomen dan is dat je eigen probleem.quote:Op zondag 20 september 2009 20:24 schreef icecubex het volgende:
ze is best aardig,maar ze voelt zich gewoon hier veel te veel thuis,ze doucht hier zelfs waneer ze zin heeft. en elke keer als ze iets wil moet ik voor der heen en weer rennen,en ze wil nogal veel.
bijvoorbeeld s'ochtend om 9 uur,zaterdag. Ze had hier geslapen,mijn ouders waren der niet,dus kwam ze mij wakker maken om een cappuchino voor haar te maken,want ze wist niet hoe het moest.
Ik ben vereerd. En je basseerd je alleen op mijn posts richting jou, maar daarvan begrijp jij blijkbaar dus nog niet hoe Fok! werkt.quote:Op zondag 20 september 2009 20:56 schreef 20something het volgende:
[..]
Zit er idd kort op. Maar lang genoeg om te weten dat jij 1 van die eikels bent, gekeken naar hoe je soms op mij reageert.
Het is alleen even omschakelen... Hahahaquote:Op zondag 20 september 2009 20:58 schreef Saphia het volgende:
20something ,dit is Fok!klaagbaak zit vol dikke stronttopics en strontusers.Get used to it
foutquote:Op zondag 20 september 2009 20:58 schreef Saphia het volgende:
20something ,dit is Fok!klaagbaak zit vol dikke stronttopics en strontusers.Get used to it
HUILIE!?!??!!?quote:Op zondag 20 september 2009 20:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ben vereerd. En je basseerd je alleen op mijn posts richting jou, maar daarvan begrijp jij blijkbaar dus nog niet hoe Fok! werkt.
Huilie
Een tip is om een huid te kweken en je niet aan te stellen. Het is Fok! en je hoeft niet alles serieus te nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |