't Is dat ik al bezet ben, anders had je een half-Brits meisje aan de haak kunnen slaan...quote:
Te eng.quote:Op zondag 20 september 2009 21:53 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon Knuffelzacht om haar chatlogs vragen als je daar op kickt
www.fok.nlquote:Op zondag 20 september 2009 21:56 schreef Nexie het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met die datingsite voor hoog opgeleiden waar een tijdje terug zoveel ophef over was? Ik weet niet meer hoe die heet(te).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zondag 20 september 2009 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
www.fok.nlVoor een datingsite krijg ik maar weinig actie hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Every super woman needs a superman; here I am.
quote:Op zondag 20 september 2009 21:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
't Is dat ik al bezet ben, anders had je een half-Brits meisje aan de haak kunnen slaan...
E-matching(punt nl, durft u het aan!).quote:Op zondag 20 september 2009 21:56 schreef Nexie het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met die datingsite voor hoog opgeleiden waar een tijdje terug zoveel ophef over was? Ik weet niet meer hoe die heet(te).
e-matching? Daar was niet zoveel ophef over.quote:Op zondag 20 september 2009 21:56 schreef Nexie het volgende:
Van Unnikgebouw, 20e verdieping.quote:Op zondag 20 september 2009 21:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
fok en hoogopgeleid? beste grap van de dag
echt heb zooooveel flirts daarop gekregenquote:Op zondag 20 september 2009 22:00 schreef Electrocute het volgende:
[..]
E-matching(punt nl, durft u het aan!).
Ik vond die voor mooie mensen grappiger
Ik heb uit nieuwsgierigheid m'n foto's laten keurenquote:Op zondag 20 september 2009 22:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
e-matching? Daar was niet zoveel ophef over.
Er was ook een datingsite uitsluitend voor mooie mensen. En de beheerders bepaalden dan wie mooi was en wie niet.
Ik had er niet echt de behoefte aan.quote:Op zondag 20 september 2009 22:03 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik heb uit nieuwsgierigheid m'n foto's laten keurenTreurige bedoeling. Kreeg nog weken later mailtjes dat er honderden Mooie Mensen op me zaten te wachten op die site.
Kan niks zien zonder te registreren, jammerrrr..quote:Op zondag 20 september 2009 22:00 schreef Electrocute het volgende:
[..]
E-matching(punt nl, durft u het aan!).
Ik vond die voor mooie mensen grappiger
Ik was benieuwd wat voor standaard ze daar zouden hanterenquote:Op zondag 20 september 2009 22:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik had er niet echt de behoefte aan.
Internetdatemaagd meldtquote:Op zondag 20 september 2009 22:07 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik was benieuwd wat voor standaard ze daar zouden hanterenBen nou niet bepaald standaard knap.
Maarrr over datingsites gesproken. Wie van de Singles doet dat nu regelmatig? Ik heb me uit verveling wel eens her en der ingeschreven, maar ik weiger ervoor te betalen en dan is de lol er snel afHet lijkt me ook maar een vreemde bedoeling, met iemand van Tha Interwebzz afspreken. Als date, zegmaar.
Ik ben nog internetdatemaagd![]()
Hehe, deze discussie hadden we vrijdag ook hier.quote:Op zondag 20 september 2009 22:07 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik was benieuwd wat voor standaard ze daar zouden hanterenBen nou niet bepaald standaard knap.
Maarrr over datingsites gesproken. Wie van de Singles doet dat nu regelmatig? Ik heb me uit verveling wel eens her en der ingeschreven, maar ik weiger ervoor te betalen en dan is de lol er snel afHet lijkt me ook maar een vreemde bedoeling, met iemand van Tha Interwebzz afspreken. Als date, zegmaar.
* RealZeus lurkt in Electrocutes fotoboek.quote:Op zondag 20 september 2009 22:07 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik heb het een klein kansje gegeven. Niet omdat ik nou zo nodig op zoek was, maar gewoon voor de lolquote:Op zondag 20 september 2009 22:10 schreef Nexie het volgende:
[..]
Internetdatemaagd meldt
Ik heb wel eens rondgekeken maar nooit de stap gezet om me in te schrijven. Ik heb nog steeds het idee dat dat iets voor "later" is, als het niet lukt IRL of zo. Aan de andere kant is het eigenlijk simpelweg je horizon verbreden. Maar mannnn wat zitten er veel foute advertenties tussen
Ik schat de kans dan ook niet hoog in dat ik een blijvertje zou vinden op zoiets, op een of andere manier denk ik dat "mijn type" namelijk niet voor zo'n site zal registreren. Maar goed, wat voor "type" registreert zich wel en welke niet. Beetje mijn eigen ideeen die waarschijnlijk niet kloppen dus
Volgens mij is het tegenwoordig echt een uitzondering dat iemand in Nederland met een Engels klinkende naam ook daadwerkelijk een Britse/Amerikaanse/Australische achtergrond heeft...quote:Op zondag 20 september 2009 21:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bij jou is het alleen aan je naam te horen.
Afspreken in het echt is dan ook best een grote stap vind ik. Een paar jaar terug zou ik dat nooit gedaan hebben. Nu, misschien wel.quote:Op zondag 20 september 2009 22:13 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik heb het een klein kansje gegeven. Niet omdat ik nou zo nodig op zoek was, maar gewoon voor de lolJe krijgt af en toe wel echt hilarische berichtjes. Er zitten overigens wel wat leuke exemplaren op zulke sites. Maar zoals ik al zei, de stap zetten om ook daadwerkelijk iets af te spreken is wat onwaarschijnlijk, dus is het zonde van mijn tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |