abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72949815
Sodeju. Dacht ik ff dat ik in het Dieettopic zat.
  zondag 20 september 2009 @ 21:55:47 #102
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_72949823
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jummie!
't Is dat ik al bezet ben, anders had je een half-Brits meisje aan de haak kunnen slaan...
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_72949833
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:53 schreef Electrocute het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon Knuffelzacht om haar chatlogs vragen als je daar op kickt
Te eng.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 20 september 2009 @ 21:56:13 #104
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_72949856
Hoe is het trouwens afgelopen met die datingsite voor hoog opgeleiden waar een tijdje terug zoveel ophef over was? Ik weet niet meer hoe die heet(te).
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_72949909
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:56 schreef Nexie het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met die datingsite voor hoog opgeleiden waar een tijdje terug zoveel ophef over was? Ik weet niet meer hoe die heet(te).
www.fok.nl
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zondag 20 september 2009 @ 21:58:40 #106
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_72950000
fok en hoogopgeleid? beste grap van de dag
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  zondag 20 september 2009 @ 21:59:33 #107
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_72950049
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

www.fok.nl
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor een datingsite krijg ik maar weinig actie hier
SPOILER
pi_72950058
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:55 schreef Lotusss het volgende:

[..]

't Is dat ik al bezet ben, anders had je een half-Brits meisje aan de haak kunnen slaan...
Bij jou is het alleen aan je naam te horen.
  zondag 20 september 2009 @ 22:00:38 #109
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_72950112
quote:
E-matching(punt nl, durft u het aan!).

Ik vond die voor mooie mensen grappiger
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_72950125
quote:
e-matching? Daar was niet zoveel ophef over.

Er was ook een datingsite uitsluitend voor mooie mensen. En de beheerders bepaalden dan wie mooi was en wie niet.
pi_72950126
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
fok en hoogopgeleid? beste grap van de dag
Van Unnikgebouw, 20e verdieping.

zondag 20 september 2009 @ 22:02:42 #112
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_72950234
quote:
Op zondag 20 september 2009 22:00 schreef Electrocute het volgende:

[..]

echt heb zooooveel flirts daarop gekregen

echt ik word daar waarschijnlijk weer kei hard vanaf geknikkerd
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  zondag 20 september 2009 @ 22:03:03 #113
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_72950250
quote:
Op zondag 20 september 2009 22:00 schreef RealZeus het volgende:

[..]

e-matching? Daar was niet zoveel ophef over.

Er was ook een datingsite uitsluitend voor mooie mensen. En de beheerders bepaalden dan wie mooi was en wie niet.
Ik heb uit nieuwsgierigheid m'n foto's laten keuren Treurige bedoeling. Kreeg nog weken later mailtjes dat er honderden Mooie Mensen op me zaten te wachten op die site.
pi_72950287
quote:
Op zondag 20 september 2009 22:03 schreef Electrocute het volgende:

[..]

Ik heb uit nieuwsgierigheid m'n foto's laten keuren Treurige bedoeling. Kreeg nog weken later mailtjes dat er honderden Mooie Mensen op me zaten te wachten op die site.
Ik had er niet echt de behoefte aan.
  zondag 20 september 2009 @ 22:05:01 #115
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_72950353
quote:
Op zondag 20 september 2009 22:00 schreef Electrocute het volgende:

[..]

Kan niks zien zonder te registreren, jammerrrr..
Weet niet goed wat ik moet denken over dat soort sites, of uberhaupt het stellen van standaarden wat betreft intelligentie, of uiterlijk dus. Genoeg discussies over gezien! Ik maak me er zelf net zo goed schuldig aan dus ik mag ook niet oordelen
  zondag 20 september 2009 @ 22:07:40 #116
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_72950510
quote:
Op zondag 20 september 2009 22:03 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik had er niet echt de behoefte aan.
Ik was benieuwd wat voor standaard ze daar zouden hanteren Ben nou niet bepaald standaard knap.

Maarrr over datingsites gesproken. Wie van de Singles doet dat nu regelmatig? Ik heb me uit verveling wel eens her en der ingeschreven, maar ik weiger ervoor te betalen en dan is de lol er snel af Het lijkt me ook maar een vreemde bedoeling, met iemand van Tha Interwebzz afspreken. Als date, zegmaar.

Ik ben nog internetdatemaagd
  zondag 20 september 2009 @ 22:10:31 #117
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_72950662
quote:
Op zondag 20 september 2009 22:07 schreef Electrocute het volgende:

[..]

Ik was benieuwd wat voor standaard ze daar zouden hanteren Ben nou niet bepaald standaard knap.

Maarrr over datingsites gesproken. Wie van de Singles doet dat nu regelmatig? Ik heb me uit verveling wel eens her en der ingeschreven, maar ik weiger ervoor te betalen en dan is de lol er snel af Het lijkt me ook maar een vreemde bedoeling, met iemand van Tha Interwebzz afspreken. Als date, zegmaar.

Internetdatemaagd meldt
Ik heb wel eens rondgekeken maar nooit de stap gezet om me in te schrijven. Ik heb nog steeds het idee dat dat iets voor "later" is, als het niet lukt IRL of zo. Aan de andere kant is het eigenlijk simpelweg je horizon verbreden. Maar mannnn wat zitten er veel foute advertenties tussen

Ik schat de kans dan ook niet hoog in dat ik een blijvertje zou vinden op zoiets, op een of andere manier denk ik dat "mijn type" namelijk niet voor zo'n site zal registreren. Maar goed, wat voor "type" registreert zich wel en welke niet. Beetje mijn eigen ideeen die waarschijnlijk niet kloppen dus
  zondag 20 september 2009 @ 22:11:38 #118
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_72950720
Hoi!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_72950766
quote:

[..]

Hehe, deze discussie hadden we vrijdag ook hier.

Ik heb wel wat dates gehad via datingsites. Varierend van verschrikkelijk tot leuk. Nooit echt iets serieus uit voortgekomen.

Ik betaal er niet voor, alleen gratis sites of gratis proefabbo's.

pi_72950777
quote:

[..]

* RealZeus lurkt in Electrocutes fotoboek.

Ik vind je wel knap hoor. Je hebt wel uitstraling.

Ik sta op Relatieplanet, maar daar doe ik weinig mee. Ik ga er nl niet voor betalen plus dat ik van sommige profielen nogal triest word.
Paiq gebruik ik wat actiefer maar daar is in dit jaar dus nog maar één iemand geweest waar het lekker mee kletst. Ik heb er een hekel aan als ik het gevoel heb een gesprek op gang te moeten houden.
  zondag 20 september 2009 @ 22:13:23 #121
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_72950803
quote:
Op zondag 20 september 2009 22:10 schreef Nexie het volgende:

[..]

Internetdatemaagd meldt
Ik heb wel eens rondgekeken maar nooit de stap gezet om me in te schrijven. Ik heb nog steeds het idee dat dat iets voor "later" is, als het niet lukt IRL of zo. Aan de andere kant is het eigenlijk simpelweg je horizon verbreden. Maar mannnn wat zitten er veel foute advertenties tussen

Ik schat de kans dan ook niet hoog in dat ik een blijvertje zou vinden op zoiets, op een of andere manier denk ik dat "mijn type" namelijk niet voor zo'n site zal registreren. Maar goed, wat voor "type" registreert zich wel en welke niet. Beetje mijn eigen ideeen die waarschijnlijk niet kloppen dus
Ik heb het een klein kansje gegeven. Niet omdat ik nou zo nodig op zoek was, maar gewoon voor de lol Je krijgt af en toe wel echt hilarische berichtjes. Er zitten overigens wel wat leuke exemplaren op zulke sites. Maar zoals ik al zei, de stap zetten om ook daadwerkelijk iets af te spreken is wat onwaarschijnlijk, dus is het zonde van mijn tijd.
pi_72950809
quote:
Op zondag 20 september 2009 22:11 schreef Nouk84 het volgende:
Hoi!
Noukbabe
pi_72950842
Ik heb toen met een groep vrienden op PaiQ lopen rondrellen, maar dat zat vooral vol met "volslanke" paardenmeisjes met pittige kapsels die "lekker gek" deden. *ril*
  zondag 20 september 2009 @ 22:15:52 #124
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_72950911
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:59 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Bij jou is het alleen aan je naam te horen.
Volgens mij is het tegenwoordig echt een uitzondering dat iemand in Nederland met een Engels klinkende naam ook daadwerkelijk een Britse/Amerikaanse/Australische achtergrond heeft...
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  zondag 20 september 2009 @ 22:16:45 #125
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_72950960
quote:
Op zondag 20 september 2009 22:13 schreef Electrocute het volgende:

[..]

Ik heb het een klein kansje gegeven. Niet omdat ik nou zo nodig op zoek was, maar gewoon voor de lol Je krijgt af en toe wel echt hilarische berichtjes. Er zitten overigens wel wat leuke exemplaren op zulke sites. Maar zoals ik al zei, de stap zetten om ook daadwerkelijk iets af te spreken is wat onwaarschijnlijk, dus is het zonde van mijn tijd.
Afspreken in het echt is dan ook best een grote stap vind ik. Een paar jaar terug zou ik dat nooit gedaan hebben. Nu, misschien wel.

Het lijkt me wel lachen om gewoon wat mensen te ontmoeten om mee te ouwehoeren via mail of msn of zo zonder verplichtingen maar met zo'n site is het toch een beetje de bedoeling om voor meer te gaan zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')