Deel 3 heeft van 2006(!!!) tot 2009 gelopenquote:Op zondag 20 september 2009 20:25 schreef Ame_thyst het volgende:
Wel leuk, een van de oudste mmorpgs en pas in topic #4
Niet veel spelers he. Wel goed dat je daar geen last van hebt omdat het een grote server is.quote:Op zondag 20 september 2009 20:25 schreef Ame_thyst het volgende:
Wel leuk, een van de oudste mmorpgs en pas in topic #4
300.000 ofzo? Dat is toch ook niet zo heel beroerd? Volgens mij zijn er genoeg mmo's die dat echt niet halenquote:Op zondag 20 september 2009 21:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Niet veel spelers he. Wel goed dat je daar geen last van hebt omdat het een grote server is.
Nope, waar gaat het over?quote:Op maandag 21 september 2009 00:09 schreef ARKON het volgende:
Iemand nog de AT VII gezien? PL heeft gewonnen van co2Niet geheel onverwacht natuurlijk
![]()
[ afbeelding ]
http://retardedweblogger.(...)ment-vii-live-in-hd/
Report Pandemic Legion vs Circle-Of-Twoquote:
Volgens mij omdat een deel van de website ook info van de game server krijgt. En dan krijg je dus een website vol met php errors of iets wat helemaal niet laad. Daar schrikken bezoekers dan weer van.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat ik altijd zo jammer vind is dat de website ook altijd down is als ze weer eens een database upgrade of patch doen....
Klopt, maar dat verbaast me dus, uitgebreide downtime vind ik ideaal om wat forum dwelling te doen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:41 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Volgens mij omdat een deel van de website ook info van de game server krijgt.
Echt he!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens is downtime op je vrije dag altijd kut
Ik nog steedsquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:07 schreef TC_Artemis het volgende:
BUMP, zijn er nog fokkers die eve doen?
iets met plexes enzo ^^quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:38 schreef drumstickNL het volgende:
Vind je dat niet zonde van je geld?
Ah, is het moeilijk om zoveel plex te krijgen? Heb zelf namelijk niet genoeg geld voor maandelijkse fee en verdien niet genoeg om plex te kopen.quote:
ik heb 3 chars die missions runnen/traden om genoeg isk te halen om voor 4 chars te plexenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ah, is het moeilijk om zoveel plex te krijgen? Heb zelf namelijk niet genoeg geld voor maandelijkse fee en verdien niet genoeg om plex te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |