Ja!quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:15 schreef iggyinthehouse het volgende:
Google says:
Weet niet of dat de goede is
Ik had ook al even voor je gezocht, maar toen dat nummer alle top hits in google vormde dacht ik, nee dat kan hem niet zijn want anders had hij hem zelf al gevondenquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:47 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ja!
Ik kwam via Google alleen maar andere dingen tegen.. Thanks!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:57 schreef El_Liberaliste het volgende:
![]()
![]()
Misschien had ik een spelfout gemaakt in de zoekopdracht ofzo
Ik moest qua klank aan dit nummer denken:quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:02 schreef MarkyMarkx het volgende:
Het lijkt op het begin van dit nummer, het nummer wat ik zoek begint ook met dit instrument, heel bekend nummer, is ook een keer in een reclame gebruikt.
w00t, thanksquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik moest qua klank aan dit nummer denken:
ben er inmiddels achter,quote:Op donderdag 24 september 2009 20:17 schreef gangsterreus het volgende:
Zat gisteren Discovery (HD?) te kijken en toen kwam er een promo langs van Space Pioneer..
zat een errrrug lekker nummer onder, maar ik kan geen youtube link o.i.d. vinden.
Ook discovery.com bood geen uitkomst
alle hulp is meer dan welkom...![]()
quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:28 schreef Sirmixalot het volgende:
Ik ga een hele wazige omschrijving geven, maar ik hoop dat een liefhebber mij kan helpen.
Ik hoorde net op 101TV een nummer onder zo'n kort filmpje. Het filmpje ging over een meisje dat een achteruit salto deed via een schans in het water (om zo het ski springen te oefenen)
Het nummer was in het begin een basgitaar met een pakkend deuntje, vervolgens kwam er een piano doorheen op de maat (dus niet veel ofzo, paar toontjes) en als laatste zong er een meisje heel hoog (beetje dromerig zeg maar). Wat ik verstond was nog "Telephoooonneee". Maar de rest kon ik er niet uithalen.
Ik hoop dat iemand kan helpen!
Kan iemand me helpen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:25 schreef Sirmixalot het volgende:
[..]
Het is van Blondie - Hanging on the telephone.. alleen dan een remix ervan. Dus misschien kan iemand meezoeken
Is niet het orgineel, dat van Blondie. Heb je al eens gezocht op alleen de titel op youtube?quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:28 schreef Quintenajax het volgende:
Hallo,
Van dit youtube nummer wil ik het 2de weten,begint om 2.07
Het lijkt op pitbull en lil wayne,
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:28 schreef Quintenajax het volgende:
Hallo,
Van dit youtube nummer wil ik het 2de weten,begint om 2.07
Het lijkt op pitbull en lil wayne,
Ja ik heb gezocht op Blondie remix en op haning up the telephone.. en op hangin' ..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:25 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Is niet het orgineel, dat van Blondie. Heb je al eens gezocht op alleen de titel op youtube?
Origineel is van The Nerves, en dit vond ik ook nog op wikipedia:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:56 schreef Sirmixalot het volgende:
[..]
Ja ik heb gezocht op Blondie remix en op haning up the telephone.. en op hangin' ..
Vanalles eigenlijk. Maar kon niks vinden. Dus ik hoopte dat iemand hier misschien de alternative titel ervoor had.
Misschien kun je eens op 1 van die andere versies zoeken?quote:In 2001 Polish rock band Hey released cover of the song on their studio album sic!]]
In late 2005, an unreleased version of the song recorded by Cat Power was used for a Cingular commercial
In 2006, both UK girl band Girls Aloud and Def Leppard released covers of the song, on a limited edition bonus disc to The Sound of Girls Aloud and on Yeah!, respectively
The song has been covered by Alexi Laiho's Finnish extreme power metal band Sinergy on the album To Hell and Back
An unnamed studio band cover of the song appeared in the 2005 edition of the PC game You Don't Know Jack
A cover of this song appeared on punk rock band Rehasher's 2009 album, High Speed Access to My Brain
The song appeared on the soundtrack of the 2006 video game True Crime: New York City
The master recording of Blondie's version of the song is available as downloadable content for the music video game series Rock Band
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:59 schreef fikfokfak het volgende:
Ik zoek een wat ouder liedje. (jaren 80 of 90)
en hij lijkt een kleeeein beetje op het liedje van Roy Orbison - Pretty Woman
de tekst lijkt een beetje op
everything she does, she got it
every xxxx she xxxx, she got it
het kan ook totaal een andere tekst zijn, maar zo herinner ik het me in ieder geval.
Past qua muziek ook in het straatje van 'all you need is love' van the beatles.
wie o wie weet het!
bedoel je misschien " You got it" van diezelfde Roy Orbison?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:59 schreef fikfokfak het volgende:
Ik zoek een wat ouder liedje. (jaren 80 of 90)
en hij lijkt een kleeeein beetje op het liedje van Roy Orbison - Pretty Woman
.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |