Dankjewel, maar de eerste tune ken ik natuurlijk wel en het tweede filmpje is een stuk later in de film. Ze zijn dan al naar Engeland geweest enzo. Ik bedoel het stuk waar ze aan het dansen zijn vóórdat de oorlog is aangebroken. Een van die gasten is dan net afgestudeerd.quote:
Ik heb nu dit liedjequote:
Dit is de Mike Shinoda Remix.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:49 schreef ReWout het volgende:
[..]
Ik heb nu dit liedje
ook Depeche Mode - Enjoy The Silence maar dan geloof ik een soort van remix... weet iemand welke remix?
http://video.google.com/videoplay?docid=2393871897217445281
Wings (met Paul McCartney) - She's my baby???quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:57 schreef Schobbejak. het volgende:
Ik hoorde vanmorgen op Arrow weer een nummer waar ik al een tijdje naar op zoek ben.
't is een mid-tempo classic rock nummertje gezongen door een man.. aan het eind van ieder refrein hoor je" she's my babe" ..een bekende dacht dat het iets van santana was, maar daar heb ik niet echt iets op kunnen vinden.
Gevonden!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:31 schreef SharQueDo het volgende:
Ik zoek een nummer wat wel eens op de radio was, een beetje een 'normaal' nummer wat je op de gemiddelde radiozender hoort, dus geen dance/techno/etc. Ik weet ook niet precies meer of het een nummer is met Engelse zang of buitenlands (Spaans/Italiaans).
Het begint met strings in het begin, alleen het is niet Lighthouse Family - High (dat nummer begint ook met strings, luister maar als je niet goed weet wat ik bedoel). Verder kan ik er zo niks over zeggen, als ik het nummer hoor dan weet ik het wel weer.
![]()
Nee dat is het niet, 't is met wat meer gitaarwerk erin, ook een dikke solo..quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:36 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Wings (met Paul McCartney) - She's my baby???
?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:00 schreef Schobbejak. het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, 't is met wat meer gitaarwerk erin, ook een dikke solo..
Long shot:quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:57 schreef Schobbejak. het volgende:
Ik hoorde vanmorgen op Arrow weer een nummer waar ik al een tijdje naar op zoek ben.
't is een mid-tempo classic rock nummertje gezongen door een man.. aan het eind van ieder refrein hoor je" she's my babe" ..een bekende dacht dat het iets van santana was, maar daar heb ik niet echt iets op kunnen vinden.
Ja!quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:15 schreef iggyinthehouse het volgende:
Google says:
Weet niet of dat de goede is
Ik had ook al even voor je gezocht, maar toen dat nummer alle top hits in google vormde dacht ik, nee dat kan hem niet zijn want anders had hij hem zelf al gevondenquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:47 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ja!
Ik kwam via Google alleen maar andere dingen tegen.. Thanks!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:57 schreef El_Liberaliste het volgende:
![]()
![]()
Misschien had ik een spelfout gemaakt in de zoekopdracht ofzo
Ik moest qua klank aan dit nummer denken:quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:02 schreef MarkyMarkx het volgende:
Het lijkt op het begin van dit nummer, het nummer wat ik zoek begint ook met dit instrument, heel bekend nummer, is ook een keer in een reclame gebruikt.
w00t, thanksquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik moest qua klank aan dit nummer denken:
ben er inmiddels achter,quote:Op donderdag 24 september 2009 20:17 schreef gangsterreus het volgende:
Zat gisteren Discovery (HD?) te kijken en toen kwam er een promo langs van Space Pioneer..
zat een errrrug lekker nummer onder, maar ik kan geen youtube link o.i.d. vinden.
Ook discovery.com bood geen uitkomst
alle hulp is meer dan welkom...![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |