Ja die ken ik, dit was bedoeld als referentie voor de promo waar ik op doel.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:18 schreef Crutch het volgende:
Damn, ik zoek me helemaal de tyfus.
Weet iemand welke liedje ze gebruiken in de TV-promo voor RTL Lounge?
Niet de trailer die op internet te vinden is, maar echt de promo van +/- 30 sec.
Het klinkt een beetje Tiesto-achtig. (kan helaas de tekst niet goed verstaan) Voor de kenners een beetje als 'In my memory/in my memories'. Hellup
Iemand nog enig idee? ik dacht ff dat het Waterfalls van TLC was maar die bleek het niet te zijn....!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:26 schreef thzk het volgende:
Weet iemand van wie het liedje is dat jaren 90 werd uitgebracht met een videoclip waarin Michael Jackson meedoet. Hij zingt niet echt mee met het liedje maar je hoort hem wel.
In de clip staat hij in de zee of onder een waterval ofzoiets dergelijks... Misschien weet iemand nog welke clip of van welke band het was!
ik zou denken SWV-Right herequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:48 schreef thzk het volgende:
[..]
Iemand nog enig idee? ik dacht ff dat het Waterfalls van TLC was maar die bleek het niet te zijn....!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:20 schreef Parvus het volgende:
ik zoek dat dance nummertje wat de laatste tijd wel eens op de radio is met zo'n catchy accordeonnetje erbij
Zo'n soort liedje is het wel inderdaad, mis alleen Michael Jackson in de clip zelf al hoor ik 'm wel zingen...quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:52 schreef ReWout het volgende:
Ik zoek een liedje
waar in "all I ever needed all you ever wanted is here ... in my arms..."
Niet kelly clarkson
Niet Basshunter
Je bedoelt niet toevallig Des'ree - Life?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:31 schreef SharQueDo het volgende:
Ik zoek een nummer wat wel eens op de radio was, een beetje een 'normaal' nummer wat je op de gemiddelde radiozender hoort, dus geen dance/techno/etc. Ik weet ook niet precies meer of het een nummer is met Engelse zang of buitenlands (Spaans/Italiaans).
Het begint met strings in het begin, alleen het is niet Lighthouse Family - High (dat nummer begint ook met strings, luister maar als je niet goed weet wat ik bedoel). Verder kan ik er zo niks over zeggen, als ik het nummer hoor dan weet ik het wel weer.
![]()
Een mooi nummer, maar niet diegene die ik bedoel. Het is ook een beetje een vage omschrijving wat ik gegeven heb, want ik weet er niet veel meer van. Tegenwoordig is hij niet meer op de radio volgens mij, jaren geleden iig wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:43 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Je bedoelt niet toevallig Des'ree - Life?
http://www.muziekindereclame.nl/?cid=258quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:48 schreef RickoKun het volgende:
JA!
Een pittige.
Op TV zullen jullie een reclame tegenkomen van NUON;
Daar zit een zeer chill deuntje in die je wel vaker hoort, een beetje zo'n hawaïiaans / stoner / surfer deuntje is het!
Iemand enig idee?
The verve - Bittersweet symphony?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:50 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Een mooi nummer, maar niet diegene die ik bedoel. Het is ook een beetje een vage omschrijving wat ik gegeven heb, want ik weet er niet veel meer van. Tegenwoordig is hij niet meer op de radio volgens mij, jaren geleden iig wel.
Misschien dat iemand anders weet ik bedoel.Toch bedankt iig.
Thanks man!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:50 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
http://www.muziekindereclame.nl/?cid=258
Effe googelen in het vervolg? : D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |