En als je zoekt op Living the American dream, everything is not what it seams seems?.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:42 schreef MRCLLO het volgende:
Ik zoek ook een liedje dat ik hoorde in een winkel. Ik weet alleen dat t waarschijnlijk door een afro-amerikaanse man is gezongen aan t accent te horen. De tekst die ik mij nog kan herinneren is:
Living the American dream, everything is not what it seams.
(ik heb de tekst al grondig gegoogled maar zondig resultaat)
T is een vrij simpel nummer met goede achtergrondmuziek t klonk vrij modern, of t met een beat was kan ik
niet precies zeggen.
N,
je link werkt niet.. "De URL bevat een video-id met een onjuiste notatie. "quote:Op woensdag 30 september 2009 22:25 schreef Frank020 het volgende:
Kan iemand mij de titel vertellen van dit nummer?
http://www.youtube.com/watch?v=MAxLA
Bvd.
Ja daar heb ik ook op gezocht was type foutje in de reactie.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:21 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
En als je zoekt op Living the American dream, everything is not what it seams seems?.
Inderdaad, foutje gemaakt tijdens het kopieren.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:29 schreef MMUFC het volgende:
[..]
je link werkt niet.. "De URL bevat een video-id met een onjuiste notatie. "
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:18 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Welk liedje begint te spelen na 1 minuut in dit olijk filmpje?
Weet iemand die toevallig nog? En anders misschien welk nummer de background track van deze site is?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:27 schreef Frank020 het volgende:
[..]
Inderdaad, foutje gemaakt tijdens het kopieren.
Nog een poging dan maar. Kan iemand mij vertellen welk nummer dit is?
Bvd!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:14 schreef Frank020 het volgende:
[..]
Weet iemand die toevallig nog? En anders misschien welk nummer de background track van deze site is?
http://music.pepsi.nl/mysteryland
Bvd!
Het is van Blondie - Hanging on the telephone.. alleen dan een remix ervan. Dus misschien kan iemand meezoekenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:28 schreef Sirmixalot het volgende:
Ik ga een hele wazige omschrijving geven, maar ik hoop dat een liefhebber mij kan helpen.
Ik hoorde net op 101TV een nummer onder zo'n kort filmpje. Het filmpje ging over een meisje dat een achteruit salto deed via een schans in het water (om zo het ski springen te oefenen)
Het nummer was in het begin een basgitaar met een pakkend deuntje, vervolgens kwam er een piano doorheen op de maat (dus niet veel ofzo, paar toontjes) en als laatste zong er een meisje heel hoog (beetje dromerig zeg maar). Wat ik verstond was nog "Telephoooonneee". Maar de rest kon ik er niet uithalen.
Ik hoop dat iemand kan helpen!
Ik weet dat het een nummer van Deadmau5 is, kan alleen zo 1-2-3 niet op de titel komen. Zoek maar effe op youtube.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:14 schreef Frank020 het volgende:
[..]
Weet iemand die toevallig nog? En anders misschien welk nummer de background track van deze site is?
http://music.pepsi.nl/mysteryland
Bvd!
quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:54 schreef Mavro het volgende:
Aan het begin van 'Soldaat van Oranje' zijn de jongens aan dansen op een gala als de Duitsers aanvallen. Iemand enig idee welke muziek daar gespeeld wordt?
Ik kon van die scene helaas geen Youtube filmpje vinden.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:37 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik weet dat het een nummer van Deadmau5 is, kan alleen zo 1-2-3 niet op de titel komen. Zoek maar effe op youtube.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |