Mandy. vs Booka Shade - Body Language?quote:Op maandag 28 september 2009 01:45 schreef NoFidea het volgende:
Ik zoek deze:
http://www.musicuploader.(...)2260331254094034.mp3
Thnxquote:Op maandag 28 september 2009 01:47 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Mandy. vs Booka Shade - Body Language?
quote:Op maandag 28 september 2009 16:38 schreef Blistering het volgende:
Welk nummer is dit?
http://rapidshare.com/fil(...)rts_megamix.mp3.html
I love youquote:Op maandag 28 september 2009 19:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Origineel :
Volgens mij is het deze remix :
Heb hem al.quote:Op maandag 28 september 2009 20:21 schreef Beaudelaire het volgende:
Wie weet welke remix dit is van Fever Ray - Triangle Walks?
Hij staat hier met een sublieme beat, maar het is helaas de echte versie niet.
http://www.3fm.nl/page/3fm_playlist_new/hits
quote:Op maandag 28 september 2009 19:44 schreef misterr-d het volgende:
hallo allemaal .
zit met een probleempje ben op zoek naar een oud nummertje .
weet alleen niet meer van wie het nummer is en de titel weet ik ook niet meer
er zit een stukje text in (round one fight)
het lijkt een beetje op : Dr Kucho! & Gregor Salto - Can't Stop Playing
alvast bedankt
misterr-d
Haha held, deze zocht ik echt al jarenquote:
Deze misschien?quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:01 schreef Compass het volgende:
Ik zoek een nummer word gezongen door een vrouw,
stukje tekst:
In your head (en dat herhalend en op een shakira achtige/verkouden klank/toon)
Het is vrij oud nummer volgens mij
quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:06 schreef MMUFC het volgende:
Weet iemand of het volgende nummer al uit is(en of het origineel van hun is of niet..)
Het gaat over een lied uit de film Lover of Loser, wanneer ze in het park spelen.
In het onderstaande filmpje hoor je een stuk vanaf minuut 3 ongeveer..
Dat is niet het nummer dat ik zocht.. het gaat mij om het Nederlandstalige nummer dat begint in het filmpje wat ik geplaatst had op 3.04. Het is een nummer uit de film zegmaar..quote:
En als je zoekt op Living the American dream, everything is not what it seams seems?.quote:Op woensdag 30 september 2009 18:42 schreef MRCLLO het volgende:
Ik zoek ook een liedje dat ik hoorde in een winkel. Ik weet alleen dat t waarschijnlijk door een afro-amerikaanse man is gezongen aan t accent te horen. De tekst die ik mij nog kan herinneren is:
Living the American dream, everything is not what it seams.
(ik heb de tekst al grondig gegoogled maar zondig resultaat)
T is een vrij simpel nummer met goede achtergrondmuziek t klonk vrij modern, of t met een beat was kan ik
niet precies zeggen.
N,
je link werkt niet.. "De URL bevat een video-id met een onjuiste notatie. "quote:Op woensdag 30 september 2009 22:25 schreef Frank020 het volgende:
Kan iemand mij de titel vertellen van dit nummer?
http://www.youtube.com/watch?v=MAxLA
Bvd.
Ja daar heb ik ook op gezocht was type foutje in de reactie.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:21 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
En als je zoekt op Living the American dream, everything is not what it seams seems?.
Inderdaad, foutje gemaakt tijdens het kopieren.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:29 schreef MMUFC het volgende:
[..]
je link werkt niet.. "De URL bevat een video-id met een onjuiste notatie. "
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:18 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Welk liedje begint te spelen na 1 minuut in dit olijk filmpje?
Weet iemand die toevallig nog? En anders misschien welk nummer de background track van deze site is?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:27 schreef Frank020 het volgende:
[..]
Inderdaad, foutje gemaakt tijdens het kopieren.
Nog een poging dan maar. Kan iemand mij vertellen welk nummer dit is?
Bvd!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:14 schreef Frank020 het volgende:
[..]
Weet iemand die toevallig nog? En anders misschien welk nummer de background track van deze site is?
http://music.pepsi.nl/mysteryland
Bvd!
Het is van Blondie - Hanging on the telephone.. alleen dan een remix ervan. Dus misschien kan iemand meezoekenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:28 schreef Sirmixalot het volgende:
Ik ga een hele wazige omschrijving geven, maar ik hoop dat een liefhebber mij kan helpen.
Ik hoorde net op 101TV een nummer onder zo'n kort filmpje. Het filmpje ging over een meisje dat een achteruit salto deed via een schans in het water (om zo het ski springen te oefenen)
Het nummer was in het begin een basgitaar met een pakkend deuntje, vervolgens kwam er een piano doorheen op de maat (dus niet veel ofzo, paar toontjes) en als laatste zong er een meisje heel hoog (beetje dromerig zeg maar). Wat ik verstond was nog "Telephoooonneee". Maar de rest kon ik er niet uithalen.
Ik hoop dat iemand kan helpen!
Ik weet dat het een nummer van Deadmau5 is, kan alleen zo 1-2-3 niet op de titel komen. Zoek maar effe op youtube.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:14 schreef Frank020 het volgende:
[..]
Weet iemand die toevallig nog? En anders misschien welk nummer de background track van deze site is?
http://music.pepsi.nl/mysteryland
Bvd!
quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:54 schreef Mavro het volgende:
Aan het begin van 'Soldaat van Oranje' zijn de jongens aan dansen op een gala als de Duitsers aanvallen. Iemand enig idee welke muziek daar gespeeld wordt?
Ik kon van die scene helaas geen Youtube filmpje vinden.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:37 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik weet dat het een nummer van Deadmau5 is, kan alleen zo 1-2-3 niet op de titel komen. Zoek maar effe op youtube.
Ja die ken ik, dit was bedoeld als referentie voor de promo waar ik op doel.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:18 schreef Crutch het volgende:
Damn, ik zoek me helemaal de tyfus.
Weet iemand welke liedje ze gebruiken in de TV-promo voor RTL Lounge?
Niet de trailer die op internet te vinden is, maar echt de promo van +/- 30 sec.
Het klinkt een beetje Tiesto-achtig. (kan helaas de tekst niet goed verstaan) Voor de kenners een beetje als 'In my memory/in my memories'. Hellup
Iemand nog enig idee? ik dacht ff dat het Waterfalls van TLC was maar die bleek het niet te zijn....!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:26 schreef thzk het volgende:
Weet iemand van wie het liedje is dat jaren 90 werd uitgebracht met een videoclip waarin Michael Jackson meedoet. Hij zingt niet echt mee met het liedje maar je hoort hem wel.
In de clip staat hij in de zee of onder een waterval ofzoiets dergelijks... Misschien weet iemand nog welke clip of van welke band het was!
ik zou denken SWV-Right herequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:48 schreef thzk het volgende:
[..]
Iemand nog enig idee? ik dacht ff dat het Waterfalls van TLC was maar die bleek het niet te zijn....!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:20 schreef Parvus het volgende:
ik zoek dat dance nummertje wat de laatste tijd wel eens op de radio is met zo'n catchy accordeonnetje erbij
Zo'n soort liedje is het wel inderdaad, mis alleen Michael Jackson in de clip zelf al hoor ik 'm wel zingen...quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:52 schreef ReWout het volgende:
Ik zoek een liedje
waar in "all I ever needed all you ever wanted is here ... in my arms..."
Niet kelly clarkson
Niet Basshunter
Je bedoelt niet toevallig Des'ree - Life?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:31 schreef SharQueDo het volgende:
Ik zoek een nummer wat wel eens op de radio was, een beetje een 'normaal' nummer wat je op de gemiddelde radiozender hoort, dus geen dance/techno/etc. Ik weet ook niet precies meer of het een nummer is met Engelse zang of buitenlands (Spaans/Italiaans).
Het begint met strings in het begin, alleen het is niet Lighthouse Family - High (dat nummer begint ook met strings, luister maar als je niet goed weet wat ik bedoel). Verder kan ik er zo niks over zeggen, als ik het nummer hoor dan weet ik het wel weer.
![]()
Een mooi nummer, maar niet diegene die ik bedoel. Het is ook een beetje een vage omschrijving wat ik gegeven heb, want ik weet er niet veel meer van. Tegenwoordig is hij niet meer op de radio volgens mij, jaren geleden iig wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:43 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Je bedoelt niet toevallig Des'ree - Life?
http://www.muziekindereclame.nl/?cid=258quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:48 schreef RickoKun het volgende:
JA!
Een pittige.
Op TV zullen jullie een reclame tegenkomen van NUON;
Daar zit een zeer chill deuntje in die je wel vaker hoort, een beetje zo'n hawaïiaans / stoner / surfer deuntje is het!
Iemand enig idee?
The verve - Bittersweet symphony?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:50 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Een mooi nummer, maar niet diegene die ik bedoel. Het is ook een beetje een vage omschrijving wat ik gegeven heb, want ik weet er niet veel meer van. Tegenwoordig is hij niet meer op de radio volgens mij, jaren geleden iig wel.
Misschien dat iemand anders weet ik bedoel.Toch bedankt iig.
Thanks man!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:50 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
http://www.muziekindereclame.nl/?cid=258
Effe googelen in het vervolg? : D
Nee, ook niet.quote:
Niemand ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:19 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
Oke ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik zoek een nummer maar weet niet wat de titel is en heb ook geen artiest of songtekst, het enige wat ik nog weet is dat het frans talig is en dat de clip zich afspeeld op het strand met een vrouw en een kind, in die clip gaat die vrouw dan een boek lezen en dat kind gaat een kuil graven in het zand, op een gegeven moment valt die vrouw in slaap en dan steekt er een storm op en is die vrouw haar kind kwijt.
het is behoorlijk vaag allemaal maar ik hoop dat iemand dit herkend, het nummer is al een paar jaar oud en kwam toen redelijk vaak langs op de bekende clipzenders.
Uit de OPquote:
quote:Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
Dankjewel, maar de eerste tune ken ik natuurlijk wel en het tweede filmpje is een stuk later in de film. Ze zijn dan al naar Engeland geweest enzo. Ik bedoel het stuk waar ze aan het dansen zijn vóórdat de oorlog is aangebroken. Een van die gasten is dan net afgestudeerd.quote:
Ik heb nu dit liedjequote:
Dit is de Mike Shinoda Remix.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:49 schreef ReWout het volgende:
[..]
Ik heb nu dit liedje
ook Depeche Mode - Enjoy The Silence maar dan geloof ik een soort van remix... weet iemand welke remix?
http://video.google.com/videoplay?docid=2393871897217445281
Wings (met Paul McCartney) - She's my baby???quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:57 schreef Schobbejak. het volgende:
Ik hoorde vanmorgen op Arrow weer een nummer waar ik al een tijdje naar op zoek ben.
't is een mid-tempo classic rock nummertje gezongen door een man.. aan het eind van ieder refrein hoor je" she's my babe" ..een bekende dacht dat het iets van santana was, maar daar heb ik niet echt iets op kunnen vinden.
Gevonden!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:31 schreef SharQueDo het volgende:
Ik zoek een nummer wat wel eens op de radio was, een beetje een 'normaal' nummer wat je op de gemiddelde radiozender hoort, dus geen dance/techno/etc. Ik weet ook niet precies meer of het een nummer is met Engelse zang of buitenlands (Spaans/Italiaans).
Het begint met strings in het begin, alleen het is niet Lighthouse Family - High (dat nummer begint ook met strings, luister maar als je niet goed weet wat ik bedoel). Verder kan ik er zo niks over zeggen, als ik het nummer hoor dan weet ik het wel weer.
![]()
Nee dat is het niet, 't is met wat meer gitaarwerk erin, ook een dikke solo..quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:36 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Wings (met Paul McCartney) - She's my baby???
?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:00 schreef Schobbejak. het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, 't is met wat meer gitaarwerk erin, ook een dikke solo..
Long shot:quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:57 schreef Schobbejak. het volgende:
Ik hoorde vanmorgen op Arrow weer een nummer waar ik al een tijdje naar op zoek ben.
't is een mid-tempo classic rock nummertje gezongen door een man.. aan het eind van ieder refrein hoor je" she's my babe" ..een bekende dacht dat het iets van santana was, maar daar heb ik niet echt iets op kunnen vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |