Dankje, ik wist dat hij er in het dialect was.:pquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mocht je de dialectversie zoeken :
die?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:47 schreef Sero82 het volgende:
Please help!
Ik zoek een dance/techno-nummer waarbij in de videoclip voornamelijk zwarte schorpioenen te zien waren. Ik gok een jaartje of 10 oud...
Anybody?
Eva De Roovere - Fantastig tochquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:36 schreef richbitch het volgende:
Ik zoek een bekende hit van een vlaamse zanger(es), top 40 nummertje..
recentelijk geweest..
Iemand die weet op welk nummer ik doel? thanks!!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:14 schreef stijn_ het volgende:
Ik heb zo af en toe een melodie in mn hoofd van een nummer, wat ik geloof ik voor het eerst op vakantie hoorde, dat was in Juli ongeveer. Ik weet niet hoe de artiest heet, maar ik heb het melodietje even nagemaakt in Fruityloops
zippyshare link
Instrument was electrische gitaar/synthesizer.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:08 schreef super-gabber het volgende:
Heeelp ik heb 1 liedjes in me hoofd,
1 is iets van I'm in love mister mister and i ...........................
Yessssssssssssquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:37 schreef Kadt het volgende:
[..]
Eva De Roovere - Fantastig toch
toevallig?
Helaas nog geen antwoord iemand die dit weet toevallig?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:26 schreef thzk het volgende:
Weet iemand van wie het liedje is dat jaren 90 werd uitgebracht met een videoclip waarin Michael Jackson meedoet. Hij zingt niet echt mee met het liedje maar je hoort hem wel.
In de clip staat hij in de zee of onder een waterval ofzoiets dergelijks... Misschien weet iemand nog welke clip of van welke band het was!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:14 schreef thzk het volgende:
[..]
Helaas nog geen antwoord iemand die dit weet toevallig?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:07 schreef pasterofmuppets het volgende:
Heey,
Ik zoek een nummer dat ik van de zomer vaak op vakantie hoorde. Het is een beetje techno/electro achtig. De enige woorden die ik me kan herinneren zijn iets van: Daydream en Magazine.
bla bla bla ...daydream???
bla bla bla.....magazine??
de vocals werden gevolgd door een dikke beat.
Gezongen door een man met een ietwat brits accentje.
Bvd,
pasterofmuppets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |