op momenten als deze vraag ik het mezelf ook wel afquote:
quote:Op zondag 20 september 2009 15:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Wat dacht je van een magnetron?
quote:Op zondag 20 september 2009 15:53 schreef SuperwormJim het volgende:
Vandaag Chinees, morgen kebab.
Is dat nou zo moeilijk?
Dats traditie wat ik niet doorbreekquote:Op zondag 20 september 2009 15:52 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
op momenten als deze vraag ik het mezelf ook wel af
en nee ik wil vandaag kebab, zondag eet ik altijd kebab
dat wist ze, dus moest ze ook niet bij mij in komen wonen als ze daar niet akkoord mee was![]()
klein kind... ik wil op zondag alleen friet met appelmoes.. :Squote:Op zondag 20 september 2009 15:52 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
op momenten als deze vraag ik het mezelf ook wel af
en nee ik wil vandaag kebab, zondag eet ik altijd kebab
dat wist ze, dus moest ze ook niet bij mij in komen wonen als ze daar niet akkoord mee was![]()
traditie om op zondag kebab te etenquote:Op zondag 20 september 2009 15:54 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
[..]
Dats traditie wat ik niet doorbreek
quote:Op zondag 20 september 2009 15:56 schreef jagga het volgende:
Mijn vriendin heft gisteren voor het eerst geprobeerd iets gedaan te krijgen dmv sex.
Pissiger kun je mij niet krijgen, ik ben
A niet omkoopbaar
B: hekel aan chantage
C: heb der meteen verteld dat mocht zoiets nog een keer gebeuren, dat daar de deur is en dat ze dan maar fijn een andere gek zoekt.
vrouwen
ja farid verwacht me elke keer. ik snap niet waarom ze nou out of the blue een drama begint te maken na 2 jaar, dat weet ze inmiddels wel al. zeker weer een 'tutorial: draag zelf de broek in huis deel 1' artikel gelezen in de libellequote:Op zondag 20 september 2009 15:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
traditie om op zondag kebab te eten
Lutserquote:Op zondag 20 september 2009 15:56 schreef jagga het volgende:
Mijn vriendin heft gisteren voor het eerst geprobeerd iets gedaan te krijgen dmv sex.
Pissiger kun je mij niet krijgen, ik ben
A niet omkoopbaar
B: hekel aan chantage
C: heb der meteen verteld dat mocht zoiets nog een keer gebeuren, dat daar de deur is en dat ze dan maar fijn een andere gek zoekt.
vrouwen
dat maakt niet uit, het ging om het principequote:
Wat is daar mis mee, zo om 19 uur met het bord op schoot voor de tvquote:Op zondag 20 september 2009 15:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
traditie om op zondag kebab te eten
quote:Op zondag 20 september 2009 15:58 schreef Biskwie het volgende:
[..]
ik gok dat ze hem wilde nemen met een voorbind dildo....
Hoe is dat nu 2 vrouwen in 1 huis?quote:Op zondag 20 september 2009 15:57 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
ja farid verwacht me elke keer. ik snap niet waarom ze nou out of the blue een drama begint te maken na 2 jaar, dat weet ze inmiddels wel al. zeker weer een 'tutorial: draag zelf de broek in huis deel 1' artikel gelezen in de libellehet zou verboden moeten worden die boekjes.
Allesquote:Op zondag 20 september 2009 15:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee, zo om 19 uur met het bord op schoot voor de tv
Daar heb je goed over nagedacht.quote:Op zondag 20 september 2009 15:54 schreef Mikkie het volgende:
Je kunt ook beide toko's bellen en afspreken dat je om een bepaalde tijd het voer komt ophalen. Zit er één minuut tussen, scheur je naar huis, en hebben jullie allebei warm vreten.
welke poepsjinees bezorgt er thuis>?quote:Op zondag 20 september 2009 16:01 schreef frastanz het volgende:
[..]
Daar heb je goed over nagedacht.
quote:Op zondag 20 september 2009 16:02 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
nee, poepfabrieken schijtend hoopje jankvlees.
Dat. Sjezusquote:Op zondag 20 september 2009 15:53 schreef GoodGovernance het volgende:
Nou, nou, wat een drama. Jij hebt zin in kebab, zij Chinees.
Boehoehoehoe, tering he.
wat een cliché...quote:Op zondag 20 september 2009 17:05 schreef MilfLover het volgende:
Wees blij want wat moet je met een vrouw die altijd hetzelfde wil als jou.![]()
Lekker saai. Beetje tegenwicht is altijd goed.
http://www.thuisbezorgd.nl/quote:Op zondag 20 september 2009 15:47 schreef smiksmaksmek het volgende:
Ze moeten toch altijd ruzie kunnen maken om tevreden te blijven.
En zelfs dán zijn ze nog niet tevreden.
Ik heb zin in een kebab, en zij heeft zin in chinees.
Als ik om een kebab ga en dan door moet rijden naar fong tsjing tsjong is mijn kebab koud en dat duld ik niet. Ik wil natuurlijk wel eerst achter haar chinees en dan kebab, maar dan is haar chinees koud en ook zij heeft haar maal liever warm dan koud.
Jaaah, dan zoek je het maar lekker uit toch.
Het is óf kebab óf niets. Kebab heerscht.Is ze weggegaan naar haar ouders al herrie makend zodat ook de buren weer wat te lachen hebben.
En ze gaat alles vertellen 'dat ik haar uithonger' e.d. Boeiend.
Dan vreet zij toch gewoon lekker kebab. Vrouwen...quote:Op zondag 20 september 2009 15:53 schreef GoodGovernance het volgende:
Nou, nou, wat een drama. Jij hebt zin in kebab, zij Chinees.
Boehoehoehoe, tering he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |