Mijn topic was duidelijk beterquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:30 schreef Adelante het volgende:
Het is in KLB drukker met voetbaltopics dan in VBL zelf tegenwoordig
Komt vanzelf weer goed als die Google-reclames voor VBL op fok van Danny aan gaan slaanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:30 schreef Adelante het volgende:
Je kan toch zien wat er op het veld gebeurt?quote:Op zondag 20 september 2009 14:42 schreef Doopy-X- het volgende:
Leo: ik zit niet te wachten op JOUW (negatieve) mening, vertel gewoon wat er op het veld gebeurt en houd verder je harses!
En dat terwijl je ze aan de lopende band sluit!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:30 schreef Adelante het volgende:
De commentator ziet het vaak beter dan jij op TV, tenzij close-up/herhaling. Maar bij de overzichtbeelden kan hij het beter zien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je kan toch zien wat er op het veld gebeurt?
Als je wil horen wat er op het veld gebeurt, moet je naar de radio luisteren.
Selectieve perceptiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:45 schreef Chain_Reaction het volgende:
Volgens mij wilde hij ook op sluwe wijze homoseksualiteit insinueren in het Ajax-vak met de ontblote bovenlichamen, toen hij zoiets zei als: "Die hebben meer oog voor elkaar, dan voor het voetbal".
Belachelijk voorbarig.quote:
De radio loopt voor op de tv, zoals gisteren bij Milan. De verslaggever schreeuwde al over een doelpunt, terwijl op tv de voorzet nog moest komenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je kan toch zien wat er op het veld gebeurt?
Als je wil horen wat er op het veld gebeurt, moet je naar de radio luisteren.
Ja tis een chain-reaction hequote:
Het slaat meer op jouw autistische en/of bekrompen reactie op mijn waarneming tijdens Ajax-DB.quote:
Nu moet ik huilen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:56 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Het slaat meer op jouw autistische en/of bekrompen reactie op mijn waarneming tijdens Ajax-DB.
Volgens mij zegt Driessen ook altijd het eerste wat in hem opkomt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:09 schreef Zapato het volgende:
Zijn we t daar over eens. Selectieve perceptie was gewoon t eerste wat bij me opkwam.
Hoor ik hier nou een sluwe insinuatie dat ik hetzelfde denkpatroon bezit als Leo?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:13 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Volgens mij zegt Driessen ook altijd het eerste wat in hem opkomt.En best is het vaak niet!
Nee, zover wilde ik niet gaan. Voorlopig ga ik er vanuit dat het in jouw geval een incident was, maar bij Driessen lijkt het structureel te zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:29 schreef Zapato het volgende:
[..]
Hoor ik hier nou een sluwe insinuatie dat ik hetzelfde denkpatroon bezit als Leo?
Gek hequote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:30 schreef Adelante het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |