daarom dacht ik ook atlantis...quote:Op maandag 21 september 2009 10:35 schreef Aap_2 het volgende:
[..]
Nope echt land, die drietand is wel gaaf
Denk tropischerquote:Op maandag 21 september 2009 10:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
daarom dacht ik ook atlantis...
Noorwegen?
Niet echt heel tropisch daarquote:
Ik was het weekend weg... Maar vertelquote:Op maandag 21 september 2009 10:48 schreef tombolafan het volgende:
Ik denk dat ik m weet, maar dat is omdat van het weekend ook een vraag over dat eiland gesteld is denk ik...
deze...quote:Op zondag 20 september 2009 23:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Morgen is het exact 45 jaar geleden dat een eiland zich onafhankelijk verklaarde van het Verenigd Koninkrijk.
Welk eiland?
niet malta dusquote:
Ook niet, wel enigszins in de buurt!quote:
Tuurlijk, baarden!quote:Op maandag 21 september 2009 11:01 schreef Troel het volgende:
Barbados?
Goed!quote:
Stand deel 1737quote:
Heet die man Harry?quote:Op maandag 21 september 2009 11:19 schreef tombolafan het volgende:
Welk bedrijf maakte reclame met een "namaak-harry-van-ah" ?
quote:
dat dacht U goedquote:Op maandag 21 september 2009 11:29 schreef U het volgende:
Veghel dacht ik
die ene is pas als vraag geweest maar ik weet niet zeker welke mtv dat was:quote:Op maandag 21 september 2009 11:35 schreef U het volgende:
Wat was de eerst uitgezonden clip ooit op MTV USA én
Wat was de eerst uitgezonden clip ooit op MTV Europe?
Degene die als eerste de twee vragen goed afmaakt wint het punt.
lange lijst trouwens! zorgen dat ik niet de laatste post heb!quote:Op maandag 21 september 2009 11:33 schreef skittelman het volgende:
[..]
dat dacht U goed
Stand deel 1737
1 tomtomaat
4 qonmann
2 BasOne
1 De_Hertog
2 PierreTT
0 banaantjeEE
1 Thomaster
5 Aap_2
3 mr_anonimous
4 Ofyles2
1 erkel
2 Mark
1 ScottTracy
1 Induskaai
1 Yurithemaster
1 Slaveloos
2 tombolafan
1 Troel
1 Burnett
1 Skittelman
1 U
Nu ben ik wel benieuwd: waarom zette je deze niet in je eerste antwoord?quote:Op maandag 21 september 2009 11:41 schreef skittelman het volgende:
money for nothing van de dire straits
Jazeker, Troel +1quote:
psst:quote:Op maandag 21 september 2009 11:50 schreef Troel het volgende:
Wat is de meest gebruikte naam voor een babyautostoeltje, ongeacht welk merk
dacht eerst ook thriller van MJ, maar kan me ook herrineren dat MTV Europe maar een klein aantal clips had om uit te zenden. MFN was een van die clips, en was baanbrekend (eerste digitale clip of zo iets).quote:Op maandag 21 september 2009 11:42 schreef U het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd: waarom zette je deze niet in je eerste antwoord?
makkelijk, en thierry ook... (wel eens een foto gezien van rob, belinda, thierre en henriette... pa en moe en de kinders...quote:Op maandag 21 september 2009 12:11 schreef Troel het volgende:
Jamaar, Henriette is zijn vrouw, niet zijn kind
(had wel gekund toch, qua leeftijd)
robbert, maar vooruit...quote:Op maandag 21 september 2009 12:23 schreef Troel het volgende:
Ze hebben hem niet toevallig Rob genoemd, naar zijn vader?
Ik kon me ook al niet voorstellen dat het goed zou zijn, vandaarquote:Op maandag 21 september 2009 12:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
robbert, maar vooruit...![]()
enne, 1 antwoord per post he!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |