Valt ineens uit, meer zo van: 'Klik' en alles is weg.quote:Op zondag 20 september 2009 13:31 schreef _Administr8or_ het volgende:
Hoe gaat je PC dan uit?
Zie je nog dat Windows gewoon netjes afsluit of valt hij gewoon zomaar ineens uit?
Die temperaturen zijn trouwens niet extreem hoog. Je zou je kast open kunnen zetten om te kijken of dat nog wat uitmaakt
Kan ik ergens zien hoe hoog die temperatuur is?quote:Op zondag 20 september 2009 13:31 schreef araphor het volgende:
Je zou eigenlijk moeten kijken wat de temperaturen worden tijdens het gamen. Het zou goed kunnen dat het dan boven de 70 of richting de 80 graden gaat. Vaak is er een beveiliging in je moederbord ingebouwd dat de pc zichzelf boven een bepaalde temperatuur uitschakelt.
verkort programma op 40 graden, geen wasmiddel gebruiken.quote:Op zondag 20 september 2009 @ 13:44 schreef drumstickNL het volgende:
Hoe maak je dat ding schoon dan?
koelers vastzetten (dat ze dus niet ronddraaien, en de stofzuiger er op houden (niet over de componenten heen schuuren...quote:Op zondag 20 september 2009 13:44 schreef drumstickNL het volgende:
Daarover lopen de meningen uiteen. Zelf heb ik geen enkele moeite om er een stofzuiger (klein mondstuk) op te zetten. Anderen vinden dat te gevaarlijk ivm kwetsbare componenten die beschadigd raken als je statische elektriciteit opwekt.quote:Op zondag 20 september 2009 13:44 schreef drumstickNL het volgende:
Oops, hij is nu wel schoon maar hij draaide wel mee. Hij loopt nu wel veel beter. Denk je dat de PC schade heeft opgelopen?quote:Op zondag 20 september 2009 13:49 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Daarover lopen de meningen uiteen. Zelf heb ik geen enkele moeite om er een stofzuiger (klein mondstuk) op te zetten. Anderen vinden dat te gevaarlijk ivm kwetsbare componenten die beschadigd raken als je statische elektriciteit opwekt.
Let er hoe dan ook wel op dat je of de ventilator eerst loshaalt van het koelblok, of dat je zorgt dat hij niet gaat meedraaien door de luchtstroom van de stofzuiger (dan sloop je de lagers in rap tempo en gaat hij meer lawaai maken).
Neuh, kan zijn dat hij nu wat meer lawaai gaat maken, maar met prefab computers is het verschil tussen een opstijgende F16 of JSF niet hoorbaar denk ik :pquote:Op zondag 20 september 2009 14:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Oops, hij is nu wel schoon maar hij draaide wel mee. Hij loopt nu wel veel beter. Denk je dat de PC schade heeft opgelopen?
Ja een half glas vol ongeveer. Nu viel me op dat de rest v/d computer ook onder het stof zat. Moet ik dat ook schoonmaken?quote:Op zondag 20 september 2009 14:05 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Neuh, kan zijn dat hij nu wat meer lawaai gaat maken, maar met prefab computers is het verschil tussen een opstijgende F16 of JSF niet hoorbaar denk ik :p
Je temperatuurmetingen zien er een stuk gezonder uit. Probleem opgelost dacht ik zo! Verbazingwekkend hoeveel rotzooi er naar binnen wordt gezogen hé?
Kan geen kwaad om inderdaad even de boel schoon te maken. Let daarbij wel op dat je de stroom van je pc haalt (stroomstekker eruit, en dan de pc nog een keer of 2 proberen aan te zetten om resterende stroom kwijt te raken). Raak uiteraard ook niet de componenten aan met je stofzuiger of je handen.quote:Op zondag 20 september 2009 14:09 schreef drumstickNL het volgende:
Ja een half glas vol ongeveer. Nu viel me op dat de rest v/d computer ook onder het stof zat. Moet ik dat ook schoonmaken?
ik gok CPUfan.quote:Op zondag 20 september 2009 15:06 schreef Biskwie het volgende:
[..]
'welk proggie is dat? ziet er goed uit
Ziet eruit als Everestquote:Op zondag 20 september 2009 15:06 schreef Biskwie het volgende:
[..]
Everest Ultimate Edition.quote:Op zondag 20 september 2009 15:06 schreef Biskwie het volgende:
[..]
Een doekje over de elektrische componenten?quote:Op zondag 20 september 2009 16:28 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Everest Ultimate Edition.
Ik heb er even snel een doekje overgehaald. Ziet er nu allemaal redelijk uit. Alhoewel de GPU diode nu hoger ligt kwa temperatuur. Kan dat ook komen omdat ik er net twee extra harde schijven bij in heb?
Beetje stof rondom weggehaald.quote:Op zondag 20 september 2009 17:01 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Een doekje over de elektrische componenten?![]()
Als de omgevingstemperatuur hoger wordt (door 2 extra HDD's), dan zal de temperatuur van de GPU ook wel iets omhoog gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |