Alleen in het stadion.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:36 schreef jaspah het volgende:
EAGLES!![]()
Iemand een idee waar ik de uitwedstrijd van GAE tegen Den Bosch van vrijdag aanstaande live kan kijken? Desnoods betaald oid..
Dat was vorig jaar in de eredivisie zelfs het geval tegen ploegen als NEC en Utrecht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:41 schreef meami het volgende:
Eindelijk weer winst! Wel triest, Volendam had welgeteld 7 supporters mee
volgens mij was dat gewoon Jan Smit en familliequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:41 schreef meami het volgende:
Eindelijk weer winst! Wel triest, Volendam had welgeteld 7 supporters mee
Oss was vast niet slechter dan AGOVV gisteren in Emmen. Allemachtig wat een drama zeg. Zelfs een pass over 1 meter kwam niet aan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:16 schreef Tim86 het volgende:
Net thuis..FC Oss was shockingly bad zeg..niet normaal. Slechtste wedstrijd die ik OOIT van ons heb gezien..0-3 eindstand sloeg nergens op..0-10 was meer rechtvaardig geweest en dan overdrijf ik eigenlijk niet eens. De Vogt heeft zeker 5 keer een 1 op 1 gewonnen, er zijn 3,4 ballen van de lijn gehaald en daarnaast was er een FK op de kruising en heeft De Vogt nog 3,4 andere ballen net gepakt..
Wanprestatie. Alleen De Vogt, Tshibamba en in iets mindere mate Fachtali konden zich aan de malaise onttrekken.
Had dat vorige week even gedaan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oss was vast niet slechter dan AGOVV gisteren in Emmen. Allemachtig wat een drama zeg. Zelfs een pass over 1 meter kwam niet aan.
Mooi verhaal ja,quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:14 schreef bvr-fan het volgende:
Prachtig verhaal over Kingsley 'Obiekulu' Obiekwu in de Stentor:
'Kings' blijft de koning in Deventer
http://www.destentor.nl/s(...)ning-in-Deventer.ece
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |