Eigenaar van Microsoftquote:Op zondag 20 september 2009 12:10 schreef SPZ het volgende:
Ik zit namelijk in 3Havo en dat is het jaar waar we een profiel keuze moeten maken wat het beste past bij wat voor werk je later wilt doen. Ik ben zelf goed in ICT dingens enzo. Later wil ik natuurlijk veel geld gaan verdienen! (wie niet)
Wat zijn de best betaalde ICT functies?
En ja, ik ga mn keuze maken als ik het ook wel leuk vind.
Bedankt!
- SPZ
Ik denk dat de eigenaar van Microsoft echt niet veel ict dingetjes doet hoor. Die is veel meer bezig met de organisatie draaiende te houden.quote:
Maar we hebben het toch over een functie in de ICT?quote:Op zondag 20 september 2009 12:21 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ik denk dat de eigenaar van Microsoft echt niet veel ict dingetjes doet hoor. Die is veel meer bezig met de organisatie draaiende te houden.
Zorg dat een (rijk) bedrijf afhankelijk wordt van jouw taken, dan kan je de jackpot vragen.
Eer hij klaar is met studeren is de crisis alweer op zijn retour.quote:Op zondag 20 september 2009 12:20 schreef Ericjuh het volgende:
lol.. om dit tijdstip vragen wat het beste verdient in ICT.. je mag blij zijn met een baan!
Ik begrijp niet waarom ik het niet zou kunnen vragen... ô,Oquote:Op zondag 20 september 2009 12:20 schreef Ericjuh het volgende:
lol.. om dit tijdstip vragen wat het beste verdient in ICT.. je mag blij zijn met een baan!
Dus de schoonmakers van Microsoft kunnen stellen (volgens jou) dat ze werken in de ICT?quote:Op zondag 20 september 2009 12:22 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Maar we hebben het toch over een functie in de ICT?
Met een technische functie?quote:Op zondag 20 september 2009 12:30 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Één van de makkelijkste sectoren om veel geld te verdienen hoor
Nee... als systeembeheerderquote:Op zondag 20 september 2009 12:31 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Met een technische functie?
Jij bent niet één van de slimste hé?quote:Op zondag 20 september 2009 12:30 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Dus de schoonmakers van Microsoft kunnen stellen (volgens jou) dat ze werken in de ICT?
Gewoon ironisch om te lezen. Terwijl er nu veel ICT-ers thuis zitten en graag tegen een zeer laag loon willen werken. Daarnaast moet je kiezen wat je leuk vind en niet wat het meest verdient. Een baan die niet leuk is, maar toch veel verdient hou je niet lang vol. Ik zou helemaal helemaal niet het geld je keuze laten beinvloeden.quote:Op zondag 20 september 2009 12:28 schreef SPZ het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom ik het niet zou kunnen vragen... ô,O
Ja, maar je weet toch wel een beetje wat er nou bedoeld wordt.quote:Op zondag 20 september 2009 12:41 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
![]()
Er is een verschil tussen een functie in de ICT en een ICT functie.
Als je terugleest zie je dat ik stel dat het niet buitengewoon goed verdienen is met een ict-functie. Dat is volgens mij wel waar de TS op doelt.quote:Op zondag 20 september 2009 12:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar je weet toch wel een beetje wat er nou bedoeld wordt.
In verhouding wel. Ik kom later hoogstwaarschijnlijk in de sociale zekerheid. Iemand met een MBO functie in de ICT zou in den beginne, indien hij het goed doet, meer gaan verdienen dan mij.quote:Op zondag 20 september 2009 12:46 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Als je terugleest zie je dat ik stel dat het niet buitengewoon goed verdienen is met een ict-functie. Dat is volgens mij wel waar de TS op doelt.
- nvt -quote:Op zondag 20 september 2009 12:20 schreef Ericjuh het volgende:
Dat zijn meestal de door-stroom stakkers die vroeger iets heel anders waren.quote:Op zondag 20 september 2009 12:38 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Gewoon ironisch om te lezen. Terwijl er nu veel ICT-ers thuis zitten en graag tegen een zeer laag loon willen werken. Daarnaast moet je kiezen wat je leuk vind en niet wat het meest verdient. Een baan die niet leuk is, maar toch veel verdient hou je niet lang vol. Ik zou helemaal helemaal niet het geld je keuze laten beinvloeden.
Daarnaast kan niemand in een glazen bol kijken hoe ICT er over 4 tot 6 jaar eruit ziet. Natuurlijk, waar slechte tijden moeten goede tijden zijn. Het probleem bij ICT, ten opzichte van bijvoorbeeld de zorg, is dat het up's en down's heeft en niet echt een stabiele werk omgeving is..
Jij snapt de vergelijking die ik maak aan de hand van jouw uitspraken niet.quote:Op zondag 20 september 2009 12:38 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Jij bent niet één van de slimste hé?
Die worden betaald door werkzaamheden in de schoonmaak.
Terwijl een directeur van bijv. Microsoft bezig is met geld verdienen in de ICT.
Het gaat bij mij ook niet om de eigenaar van Microsoft ofzo, maar om het verschil van de definitie van bezig zijn in de ICT en een ICT functie beoefenen.quote:Op zondag 20 september 2009 13:22 schreef Matthijs- het volgende:
Serieus ingaan op de reactie "eigenaar van microsoft" en dan beweren dat anderen het niet begrijpen.
Klopt, naar mijn weten is er nog (erg) veel vraag naar mensen met een ICT achtergrond en ook op hoog niveau. Sowieso vallen ontslagen in deze groep niet snel, als eerst gaan de mensen eruit die géén ict achtergrond hebben (vaak mensen die voor een andere functie gestudeerd hebben en nu (tijdelijk) ict werkzaamheden verrichten inderdaad).quote:Op zondag 20 september 2009 12:58 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Dat zijn meestal de door-stroom stakkers die vroeger iets heel anders waren.
Er is nog steeds vraag naar ICT-ers die ook daadwerkelijk iets kunnen en daar papieren voor hebben.
Helaas is op dit moment het aanbod aanbod malen groter dan vraag aan ICT-ers.quote:Op zondag 20 september 2009 12:58 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Dat zijn meestal de door-stroom stakkers die vroeger iets heel anders waren.
Er is nog steeds vraag naar ICT-ers die ook daadwerkelijk iets kunnen en daar papieren voor hebben.
ben ik het absoluut niet mee eens. Er is een zeer geringe vraag naar ICTers en, na mijn mening, is er totaal geen vraag naar schoolverlatende ICT-ers. Natuurlijk is dit per gebied verschillend, maar over het algemeen wordt je niet meer rijk met een hbo ICT diploma. ICT op hoog niveau (hbo/wo) vraagt zeer veel ervaring op dit moment. Dus je moet, als je kan, laag beginnen. Ik vermeld nog "als het kan" want vaak wordt je als hbo gezien als ondergewaardeerd.quote:Klopt, naar mijn weten is er nog (erg) veel vraag naar mensen met een ICT achtergrond en ook op hoog niveau. Sowieso vallen ontslagen in deze groep niet snel, als eerst gaan de mensen eruit die géén ict achtergrond hebben (vaak mensen die voor een andere functie gestudeerd hebben en nu (tijdelijk) ict werkzaamheden verrichten inderdaad).
Jij heet denk ik faal.. Want je blijft maar falen met je opmerkingen.quote:Op zondag 20 september 2009 13:12 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Jij snapt de vergelijking die ik maak aan de hand van jouw uitspraken niet.
De eigenaar van Microsoft is volgens mij niet bezig met technische dingen.Hij is bezig met de organisatie... Je hebt daar geen ICT opleiding voor nodig. Net zoals de schoonmakers geen ICT opleiding hoeven te doen, en dat ze niet in de ICT werken, natuurlijk weet ik dat.
Nog een voorbeeld, de corebusiness van onderwijs, is onderwijzen, maar de minister van onderwijs geeft geen les...
Zou goed kunnen dat ik faal, maar beargumenteer dan... Overtuig me van jouw gelijk, ik sta er open voor. Maar niet voor beledigingen et cetera.quote:Op zondag 20 september 2009 23:36 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Jij heet denk ik faal.. Want je blijft maar falen met je opmerkingen.
Die hele markt is als een pudding in elkaar gezakt.quote:Op zondag 20 september 2009 19:17 schreef TOP_TOP het volgende:
Embedded systems doet het volgens mij nogal goed.
quote:Op maandag 21 september 2009 18:43 schreef PiRANiA het volgende:
Oh , als je ECHT VEEL geld wil verdienen moet je je gaan storten op COBOL.
Daar is onwijs veel vraag naar in de bankensector.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |