Eigenaar van Microsoftquote:Op zondag 20 september 2009 12:10 schreef SPZ het volgende:
Ik zit namelijk in 3Havo en dat is het jaar waar we een profiel keuze moeten maken wat het beste past bij wat voor werk je later wilt doen. Ik ben zelf goed in ICT dingens enzo. Later wil ik natuurlijk veel geld gaan verdienen! (wie niet)
Wat zijn de best betaalde ICT functies?
En ja, ik ga mn keuze maken als ik het ook wel leuk vind.
Bedankt!
- SPZ
Ik denk dat de eigenaar van Microsoft echt niet veel ict dingetjes doet hoor. Die is veel meer bezig met de organisatie draaiende te houden.quote:
Maar we hebben het toch over een functie in de ICT?quote:Op zondag 20 september 2009 12:21 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ik denk dat de eigenaar van Microsoft echt niet veel ict dingetjes doet hoor. Die is veel meer bezig met de organisatie draaiende te houden.
Zorg dat een (rijk) bedrijf afhankelijk wordt van jouw taken, dan kan je de jackpot vragen.
Eer hij klaar is met studeren is de crisis alweer op zijn retour.quote:Op zondag 20 september 2009 12:20 schreef Ericjuh het volgende:
lol.. om dit tijdstip vragen wat het beste verdient in ICT.. je mag blij zijn met een baan!
Ik begrijp niet waarom ik het niet zou kunnen vragen... ô,Oquote:Op zondag 20 september 2009 12:20 schreef Ericjuh het volgende:
lol.. om dit tijdstip vragen wat het beste verdient in ICT.. je mag blij zijn met een baan!
Dus de schoonmakers van Microsoft kunnen stellen (volgens jou) dat ze werken in de ICT?quote:Op zondag 20 september 2009 12:22 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Maar we hebben het toch over een functie in de ICT?
Met een technische functie?quote:Op zondag 20 september 2009 12:30 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Één van de makkelijkste sectoren om veel geld te verdienen hoor
Nee... als systeembeheerderquote:Op zondag 20 september 2009 12:31 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Met een technische functie?
Jij bent niet één van de slimste hé?quote:Op zondag 20 september 2009 12:30 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Dus de schoonmakers van Microsoft kunnen stellen (volgens jou) dat ze werken in de ICT?
Gewoon ironisch om te lezen. Terwijl er nu veel ICT-ers thuis zitten en graag tegen een zeer laag loon willen werken. Daarnaast moet je kiezen wat je leuk vind en niet wat het meest verdient. Een baan die niet leuk is, maar toch veel verdient hou je niet lang vol. Ik zou helemaal helemaal niet het geld je keuze laten beinvloeden.quote:Op zondag 20 september 2009 12:28 schreef SPZ het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom ik het niet zou kunnen vragen... ô,O
Ja, maar je weet toch wel een beetje wat er nou bedoeld wordt.quote:Op zondag 20 september 2009 12:41 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
![]()
Er is een verschil tussen een functie in de ICT en een ICT functie.
Als je terugleest zie je dat ik stel dat het niet buitengewoon goed verdienen is met een ict-functie. Dat is volgens mij wel waar de TS op doelt.quote:Op zondag 20 september 2009 12:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar je weet toch wel een beetje wat er nou bedoeld wordt.
In verhouding wel. Ik kom later hoogstwaarschijnlijk in de sociale zekerheid. Iemand met een MBO functie in de ICT zou in den beginne, indien hij het goed doet, meer gaan verdienen dan mij.quote:Op zondag 20 september 2009 12:46 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Als je terugleest zie je dat ik stel dat het niet buitengewoon goed verdienen is met een ict-functie. Dat is volgens mij wel waar de TS op doelt.
- nvt -quote:Op zondag 20 september 2009 12:20 schreef Ericjuh het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |