oke, pm/msn je gegevens dan maarquote:Op donderdag 24 september 2009 19:12 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Voor 475 mag je hem komen halen zaterdag.
Tilburg is een beetje ver fietsen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:59 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Je mag hem komen halen voor 60euro.
Zal wel even kijken hoeduur de verzendkosten zijn, geef je straks wel even reactie.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:54 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Tilburg is een beetje ver fietsen.
¤62,- incl. verzenden?
Genoteerd, twijfel nog wel over je bod. Laat je morgen wat weten. Tevens een bump voor de restquote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:47 schreef Prutzenberg het volgende:
Midi Keyboard is goed aangekomen.![]()
(free kick)
Ik heb de S710 al een half jaar niet gebruikt, accu gaat gewoon nog bijna even lang mee als toen ik hem kreeg. Echter ivm telefoon van het werk is hij in de kast beland.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:44 schreef Fom het volgende:
Hoe lang hedde gij die htc s710 al ivm gebruiksduur accu en dus mogelijke interesse![]()
Pfff... ligt er totaal aan wat jij allemaal met een telefoon doet. 2-3 dagen ongeveer.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:15 schreef Fom het volgende:
En hoe lang is dat dan, dat die accu meegaat, want da kan ik niet opmaken je antwoord?
Helaas, site geeft 175uur aan, echter ik weet zeker dat hij de 175 uur niet red, zal er niet veel vanaf zitten, maar aangezien ik er veel mee belde ging hij maar 2a3 dagen mee.quote:
Genoteerdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:31 schreef Fom het volgende:
Oh wacht, ik heb het verkeerd begrepen, da's altijd handig. Nou een bod van 50 euro voor de S710.
Ik ga ervanuit dat dat excl verzendkosten is, of kom je hem halen? Lopen naar het postkantoor gaat moeilijk als je enkel net 2 dagen in het gips zitquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:55 schreef Fom het volgende:
dan verhoog ik het wel met een tientje, 60 euro!
Dan is het bedrag wat je hebt geboden akkoord. Verzendkosten (aangezien het een doos is) 6,70. Ik stuur je een pm met rekening info, als je mij even je adresgegevens replied.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:18 schreef Fom het volgende:
excl. verzenden ja, halen is geen optie, ik kom nagenoeg nooit in de buurt van Tilburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |