Mijn respect voor jou, wat doe je.quote:Op zondag 20 september 2009 03:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
kankermuziek eindigt altijd met kanker.
ga nou niet die bagger representen, ik maak even een topic aan.quote:Op zondag 20 september 2009 03:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mijn respect voor jou, wat doe je.
Free Bird is legendarisch. Behalve het einde.
Krijg een muzieksmaak jij!quote:Op zondag 20 september 2009 03:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ga nou niet die bagger representen, ik maak even een topic aan.
Kanker users krijgen kanker (gelukkig)quote:Op zondag 20 september 2009 03:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
kankermuziek eindigt altijd met kanker.
Nou, nou, nou..quote:Op zondag 20 september 2009 04:04 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Kanker users krijgen kanker (gelukkig)
wat? sommige mensen verdienen gewoon kanker.quote:
Uuh, zo is het nummer geschreven hoor, dat is niet alleen livequote:Op zondag 20 september 2009 03:38 schreef Siniti het volgende:
Bands die dat live doen dus. Totaal nutteloos. Voorbeeld:
Dit ja, het is veel mooier om het gewoon strak te eindigenquote:Op zondag 20 september 2009 04:37 schreef TNA het volgende:
Terechte klacht, ik vind een eindeloze geluidsstroom na een briljant nummer ook overbodig en irritant.
quote:Op zondag 20 september 2009 03:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ga nou niet die bagger representen, ik maak even een topic aan.
Mijn klacht staat nog steeds.quote:Op zondag 20 september 2009 04:33 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Uuh, zo is het nummer geschreven hoor, dat is niet alleen liveVerdiep je eens ergens in voordat je begint te blaten. Verder is het uiteraard een klassieker.
Wat een faler. Altijd zeiken over matjes terwijl ie er zelf 1 heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |