Vanacht hebben de vliegen weer energie en zijn ze supersnel. Er was er een die mij de hele tijd aan het vervelen was. Dus dat beest zit op een gegeven moment links voor mij tegen het scherm. En ik dek dat beest af met mijn linkerhand. Ik dacht ik plet dat beest niet maar ga hém nu een keer lekker pesten

Dus ik druk mijn linkerhand langzaam tegen het scherm aan tot ik dat kleine (overigens vrij robuuste) lijfje voel tegen de binnenkant van mijn hand aan. En ik druk dat beest een paar keer lekker half plat tegen het scherm.. Druk, druk, druk, druk en ook een paar rondjes draaien alsof ik een balletje aan het rollen was

En haal mijn hand weer weg. Dat beest valt kaarsrecht naar beneden van mijn scherm richting de tafel. Maar voordat het de tafel raakt schiet ie weg. Ik heb em sindsdien niet meer gezien

Hij is vast zijn wraak aan het plannen maar kom maar op. De volgende keer slik ik em in en laat ik em baden in het zuur van mijn maag. Kutbeesten
klacht: Vliegen.. zijn net zoals Antillianen/Marokkanen/Surinamers gewoon stront vervelend.
anti-klacht: vliegen ruik je niet.
anit-klacht: vliegen krijgen niet onnodig veel aandacht in de media en ze schreeuwen niet.
[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 20-09-2009 03:13:51 ]