Ik vind het grappig als het een paar keer voorkomt in een aflevering, of als het echt heel goed uitgewerkt is (zoals die paintball-aflevering)... Dat er nu in één keer een huwelijk uit de mouw wordt getoverd door Abed is eerder een wat flauw trucje dan een goede grap.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is juist de bedoeling, en het is het enige wat deze serie onderscheidt van andere.
Ik heb de aflevering ook even gepauzeerd om te kijken of et em echt was. Laatste wat ik van hem gezien had was nog Whose line is it anyway. Hele verandering met nu haha.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:50 schreef Mirel het volgende:
DAT WAS DREW CARREY.![]()
Ik vind de eindscenes met Chan echt geniaal. Dat zal iedere keer naast de Troy en Abed stukjes komen, en het zal vast gekker worden. Kijk er naar uit
RTL 5 nu.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:15 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb geen idee wie die mensen zijn waar jullie het over hebben, dat was dus het excuus voor de matigheid van deze aflevering?
Haha, was dat Drew Careyquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 09:21 schreef bierjoost het volgende:
Wel een bijrol voor drew carrey en die andere flapdrol die vrij grote komieken zijn in de vs. Ik vind het echt een geniale serie.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:51 schreef Franktastic1984 het volgende:
De verplaatsing van The Big Bang Theory naar hetzelfde tijdslot op donderdag doet Community qua kijkcijfers geen goed.
Hopelijk verbetert dit, want het is echt een geniale serie
Ja, wij wel omdat we downloaden. Als ze in de VS op hetzelfde tijdstip uitgezonden worden, moet je toch een keuze makenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 03:16 schreef ondeugend het volgende:
Grrrrr te leuk !!
Net zoals big bang trouwens....
ik snap het gezeik niet welke beter is... wat mij betreft zijn ze anders en we can have both !
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:50 schreef Son-Goku het volgende:
Iemand een animated gif van de boob bouncing scene?
Dat kunnen zij ook hoor... of de een kijken en de andere opnemen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, wij wel omdat we downloaden. Als ze in de VS op hetzelfde tijdstip uitgezonden worden, moet je toch een keuze maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ti ne znas ko sam ja?
The Virgin Mary...We have a whole religion based on a woman who really stuck to her story
~Greg Giraldo
Subtiel ja hahaquote:
Zo subtiel dat het mij niet eens opgevallen was dat ze dat door hele aflevering heen hadden verwerktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |