Helleuw 4EBEquote:
Oh, maar ik ben zoooh close, ik heb het bij BT ook voor elkaar gekregen, jij bent mijn next challenge, en WD, maar die heeft ze al gepost.quote:Op zondag 20 september 2009 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en ik laat me niet uitlokken.
Heyquote:
BK is trouwens ook geen enge 45 jarige man.quote:Op zondag 20 september 2009 00:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, maar ik ben zoooh close, ik heb het bij BT ook voor elkaar gekregen, jij bent mijn next challenge, en WD, maar die heeft ze al gepost.
Alles goed?quote:
BK? Ken ik nietquote:Op zondag 20 september 2009 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BK is trouwens ook geen enge 45 jarige man.
Ja prima, met jou dan?quote:
Hij is al een tijdje niet meer geweest.quote:
Ja gaat hartstikke fijnquote:Op zondag 20 september 2009 00:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja prima, met jou dan?
Het weekend...
Bijna voorbij
Mooiquote:Op zondag 20 september 2009 00:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja gaat hartstikke fijn
* Dqod schenkt kopje thee in
Ja, dat is minder.. Die weekenden gaan veel te snel
Ah ja, dan houdt je helemaal weinig over iddquote:Op zondag 20 september 2009 00:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik werk op de zaterdag en ik merk dat ik bijna geen weekend meer overhoud.
Behalve de zondag...
Omdat mijn schoolrooster zo knudde isquote:Op zondag 20 september 2009 00:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ah ja, dan houdt je helemaal weinig over idd
Maar waarom werk je dan op de zaterdag
Dat is ook het probleem als je niet eerlijk bent op internet tot in den extreme, kan moeilijk worden dan, af en toe...quote:Op zondag 20 september 2009 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BK is trouwens ook geen enge 45 jarige man.
Eigenlijk heb ik niet echt een standaard type vrouw waar ik op val..quote:Op zondag 20 september 2009 00:24 schreef Otis. het volgende:
Hé maar Dqod, op wat voor vrouwen val jij dan![]()
?
Ja maar..quote:Op zondag 20 september 2009 00:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem als je niet eerlijk bent op internet tot in den extreme, kan moeilijk worden dan, af en toe...
Ik heb niets te vrezen daarom, stuur me eens een fotootje per PM, ik ben discreet, vraag maar aan BT, Crack_ of wie dan ook, ik doe er nooit wat mee, ik ben enkel benieuwd.
Daar heb je een punt idd..quote:Op zondag 20 september 2009 00:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat mijn schoolrooster zo knudde is![]()
Bovendien heb ik helemaal geen zin om na een schooldag nog eens te gaan werken.
Dus dan maar een zaterdag opofferen.
Niet dat ik het nodig heb, maar het is wel lekker voor erbij
Inderdaad. Als je nou een minderjarig meisje was, dan had ik er over nagedacht.quote:Op zondag 20 september 2009 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar..![]()
Ik heb helemaal geen behoefte om foto's van mezelf naar vreemde 27-jarige mannen te sturen.
Och gut.. Heb je hem ook weer..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |