En dat moet dan allemaal mee de trein in voor de AMO??quote:Op maandag 9 november 2009 15:47 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Kleding, kleding, meer kleding en dan nog wat nette kledingDaarnaast krijg je als je geluk hebt een opsvest en anders een kloteharnas, je krijgt een rugtas, slaapzak, tent, schoeisel, gasmasker, helm, onderhoudsmiddelen, hoofddeksels, bestek, veldfles, nog wat meuk.
Hoe doe je dat dan als je op bivak gaat en alles mee moet nemen? Of hoeft dat niet?quote:Op maandag 9 november 2009 19:32 schreef zipta het volgende:
Dat kan je vergeten... je moet echt wel met de auto gaan.
Met openbaar vervoer heb je minstens 2 man nodig om je spullen mee te nemen en dan red je het volgens mij nog niet eens.
Wanneer had je de papieren ingezonden?quote:Op maandag 9 november 2009 21:10 schreef hardtailjunk het volgende:
zijn er nog meer mensen op dit forum die volgende week dinsdag gekeurd moeten worden ???
Ging je maandagmorgen op pad, of zondagavond?quote:Op maandag 9 november 2009 23:24 schreef JaFFe het volgende:
Ik had toen alles in de trein bij me. Ging precies in de spits naar Assen. Echt fantastisch. Woodland tas, plunjebaal, slaapzak los. Alles strak volgepropt
15 oktober in de brievenbus gedeponeerdquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:00 schreef wiver het volgende:
[..]
Wanneer had je de papieren ingezonden?
Maandag morgen. Werd met een busje opgepikt op het station en voor het legeringsgebouw er uit gegooid.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:01 schreef wiver het volgende:
[..]
Ging je maandagmorgen op pad, of zondagavond?
valdoodplaatjequote:Op zaterdag 14 november 2009 10:06 schreef Vortix het volgende:
Een hepla, ja die krijg je tijdens de AMO. Ik althans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |