dat risico zou ik niet durven lopenquote:Op donderdag 24 september 2009 18:25 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ahh okee. Dat wordt dan even registeren.. al verwacht ik niet dat het gelijk uitverkocht zal zijn denk ik
Als ik op PF kijk dan zijn er nog geen 4000 mensen ingeschreven. Dat is bar weinig. Meen me te herinneren dat het er vorig jaar rond de 7000 waren die zeker wisten dat ze wouden gaan. Velen haken nu af door het slechte geluid van afgelopen jaren. Dus het zal echt niet zo hard gaan als bijvoorbeeld defqonquote:Op donderdag 24 september 2009 20:17 schreef de_huig het volgende:
[..]
dat risico zou ik niet durven lopen
Mwah, dat valt denk ik wel mee hoor. Zatox heeft op ongeveer alle grote feesten gestaan dit festivalseizoenquote:Op donderdag 24 september 2009 18:10 schreef ElDani het volgende:
De massa kent Zatox amper.. Aangezien dit feest meer voor de massa bedoeld is zal hij er denk ik ook niet staan.
De mijne ook kan niet genoeg krijgen van setje op Defqon en Euphoriaquote:Op vrijdag 25 september 2009 07:54 schreef NLS04 het volgende:
bohh sinds Q-base zijn psyko punkz echt ff mijn helden van dit moment
Nieuwe helden in wording idd! Voor die nieuwe van hun geef ik ook graag een centje!quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:14 schreef poiuytr het volgende:
[..]
De mijne ook kan niet genoeg krijgen van setje op Defqon en Euphoria![]()
Iedereen wil Overclipping horen op Q-base en dan gewoon het publiek een uur laten wachten, had trouwens niet gedacht dat heel die zaal de tekst kende toen ze de plaat stop zette. Had het gevoel dat echt iedereen mee schreeuwde.
Die Surreality is zeker wel lekker op Q-base geloof ik ook wel gehoord, vind hem alleen op een plaat lijken maar kan zo niet meer bedenken welke.quote:
van de D&S twitter over het albumquote:"From 2day, DBSTF's "Music made addictz" the album is available @ every musicstore in Holland.. Grab your copy while it's hot
Lekkere nummertjesquote:
De dag ervoor zie ik hem ook op de Strangerz DJ-Contest.. Wie weet kunnen we wat horen van hem?quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:28 schreef JortK het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar Zany op XQ, dat moet geniaal worden
Is even kijken hoelang het nog duurt hoelang ik een gekleurd envelopje boven in mijn balk zie staanquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
van de D&S twitter over het album
aldus GHFquote:Ran-D - Living For The Moment/Innerchild (A² Records/A2r011)
Releasedate: october 2009
A1. Ran-D - Living For The Moment
B1. Ran-D - Innerchild
source: alpha²
Thanks!quote:
Vanavond heb ik de 'ander' 90's.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
Thanks!
Nu Charly Lownoise en Mental Theo op 3fm. Ekstra Weekend met 90's request week![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |