Ja of die nieuwe P1 track. [speculatiemodus] Als die niet gedraaid wordt zal het namelijk wel het Qlimax anthem zijn.. [/speculatiemodus]quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:17 schreef JortK het volgende:
Ze zijn beide zaterdag op XX wellicht dat we die karper remix te horen krijgen
Ook ergens te downloaden?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:36 schreef ElDani het volgende:
Waar ik toch net even achter kwam door een interview met Kamui..
http://onaflower.com/podcast/kamui.xml
LEKKAH!!
Een xml bestand opslaan?quote:
Ahhh rukkk. Bedenk me nu ineens dat het flink heen en weer reizen gaat worden voor deze jongen dan. Na ja, vervelend. Gelukkig hebben we de OV nog.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb nog steeds geen outfit voor volgende zaterdag, ben bang dat het nog ff snel moet gaan gebeuren en dus niet meer super de luxe origineel zal worden![]()
Mwa, heb ik toch een hele andere mening:quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:49 schreef NLS04 het volgende:
DBSTF album
1. met afstand: Shiverz ( mn enkel)
2. Let'z Dance
3. Teqnology
4. Supernova
En wat hij zegt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:19 schreef trxq het volgende:
En me favo staat er nog niet eens op: Rock Diz!
Ik heb ook maar even een kaartje gekocht.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:58 schreef Sethje het volgende:
Zaterdag XXLerator checkenben benieuwd!
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:58 schreef Sethje het volgende:
Ik kom wel even handen schuddenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:03 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb ook maar even een kaartje gekocht.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:58 schreef Sethje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je vindt, ...
had hij er tot op heden nog een 'echte' baan naast dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 00:03 schreef luckass het volgende:
Geen idee of 't al gemeld was, maar Onne gaat fulltime producen.
Bron
ik misschien ook nog welquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:58 schreef Sethje het volgende:
dat schoot mij ook gelijk te binnen toen ik die samenwerking in de line-up van XQ lasquote:
Ik meen dat ie webdesigner was/is, maar weet ik even niet zeker.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
had hij er tot op heden nog een 'echte' baan naast dan?wissiknie
[..]
ik misschien ook nog wel
Ik weet het wel zeker. Hij was webdesigner ergens in amsterdamquote:Op woensdag 30 september 2009 10:13 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik meen dat ie webdesigner was/is, maar weet ik even niet zeker.
daar stopt hij dus mee, gaat z'n geld verdienen met producerenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:34 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Hij was webdesigner ergens in amsterdam
Hij geeft zelf aan more and better hardstyle.. Dan zitten er ovigens wel veel full-time producers bij Scantraxx, maar gelukkig hebben ze de sublabels om dat op te vangenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar stopt hij dus mee, gaat z'n geld verdienen met producerenhopelijk blijft hij wel optreden...
kolere zeg...dan alquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb nog steeds geen outfit voor volgende zaterdag, ben bang dat het nog ff snel moet gaan gebeuren en dus niet meer super de luxe origineel zal worden![]()
precies, de tijd is gevlogen sinds Q-Basequote:Op woensdag 30 september 2009 11:10 schreef de_huig het volgende:
[..]
kolere zeg...dan al![]()
niet dat ik de datum niet wist..maar de parteh's volgen elkaar wel snel op zo![]()
bart wat gaan we aandoen?! --> die kan natuurlijk niet reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |