abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73136173
Ik zie de logica niet
pi_73136394
Hmm.. elke keer als ik douche (om de dag) was ik mijn haar met shampoo. Heb n.a.v. dit topic even op internet gezocht en daar vind ik sites waarop staat dat 1 keer met shampoo wassen per week genoeg is. Denk dat ik dat maar eens ga proberen.
pi_73136456
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 22:29 schreef Linnie20v het volgende:
Ik zie de logica niet
Daar hoef je toch geen einstein voor te zijn lijkt me.... haar wordt vet vanaf je hoofdhuid, hoe langer je haar, hoe meer tijd er overheen gaat voor je haren vet worden, bij kort haar is dat natuurlijk veel sneller. Tadaa!
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_73136537
Jij hebt vast erg kort haar
pi_73136548
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 22:23 schreef Samson het volgende:

[..]

Juist lang haar hoef je toch minder te wassen? Lijkt me dat dat logischerwijs veel minder snel vet wordt dan kort? Dat lijkt me nu juist het gemak dat vrouwen met lang haar hebben (schat ik zo in als man zijnde). Als het dan wat minder zit pleur je het gewoon in een staart
Hmmm, i dunno.
In lang haar hoeft natuurlijk niet zoveel stylingsproducten als in kort haar, maar ik heb altijd de neiging om aan mn haar te frunniken hahaha, daar word het heel snel vet van.
Daarbij, ik heb van mezelf haar dat ontzettend snel vet word, en ik het vanaf mn 12e iedere dag zo was, ga maar na hoe erg mn haar daar nu aan gewend is.
Als ik nu om de dag zou wassen, lijkt het net alsof ik in een frituurpan woon.
Ik vind het heeeeerlijk om te douchen, sterker nog, als ik niet iedere dag kon douchen zou ik gek worden.
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
  zaterdag 26 september 2009 @ 22:51:57 #131
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_73136604
Mmmm, net lekker weer mijn haar in de shampoo gezet.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 26 september 2009 @ 22:57:11 #132
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_73136733
O .. herkenbaar ik was het al jaren niet, toen ik klein was wel maar daar is mijn moeder snel mee opgehouden. Ze waste het alleen omdat we bang waren gepest te worden. Nu nog steeds moet ik er een beetje parfum opspuiten zodat het nog een beetje frisjes ruikt maar anders is het echt niet te harden. Ik maar mijn haar nat zo'n 1 á 2 keer in de week, meer dan genoeg. Ik was het nog wel heel soms, zo'n 2 keer maand, in de zomer 1 keer in de twee weken, maar dan knip het ik het meestal ook heel kort. Nu ook heb ik echt kort militait stoer kapseltje, echt ik hou ervan. Maar hetzelfde met douchen doe ik ook niet elke dag, zo'n 5 keer per week, anders word mijn huid heel slecht ervan. En met zeep zo'n 3 keer per week niks raars aan hoor TS. ..
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  zaterdag 26 september 2009 @ 23:04:35 #133
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_73136895
Als je parfum nodig hebt om je stinkende haar te verbergen lijkt me dat niet "meer dan genoeg".
pi_73137080
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 22:23 schreef Samson het volgende:

[..]

Juist lang haar hoef je toch minder te wassen? Lijkt me dat dat logischerwijs veel minder snel vet wordt dan kort? Dat lijkt me nu juist het gemak dat vrouwen met lang haar hebben (schat ik zo in als man zijnde). Als het dan wat minder zit pleur je het gewoon in een staart
Dat is echt onzin, dan zou ik mijn haar zo vaak in een staart moeten. Daarbij zeggen 'jullie' daarna: "Draag je haar eens los, dat staat zoveel leuker *zeur"

Daarbij wordt mijn haar ook gewoon vet als het de wasbeurt langer geleden is dan normaal, dus als het weer tijd is om te wassen. Alleen is mijn haar gewend om 2x per week te wassen en niet elke dag, dus mijn haar wordt ook pas na 4-5 dagen echt weer vet.
  zaterdag 26 september 2009 @ 23:12:42 #135
206337 aychelle
pi_73137109
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 23:04 schreef Harajuku. het volgende:
Als je parfum nodig hebt om je stinkende haar te verbergen lijkt me dat niet "meer dan genoeg".
zo erg stinkt het niet hoor, tenminste niet zo erg als mijn vagina
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  zaterdag 26 september 2009 @ 23:13:50 #136
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_73137141
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 23:12 schreef aychelle het volgende:

[..]

Ik moest lachen, .
pi_73137257
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 22:57 schreef aychelle het volgende:
O .. herkenbaar ik was het al jaren niet, toen ik klein was wel maar daar is mijn moeder snel mee opgehouden. Ze waste het alleen omdat we bang waren gepest te worden. Nu nog steeds moet ik er een beetje parfum opspuiten zodat het nog een beetje frisjes ruikt maar anders is het echt niet te harden. Ik maar mijn haar nat zo'n 1 á 2 keer in de week, meer dan genoeg. Ik was het nog wel heel soms, zo'n 2 keer maand, in de zomer 1 keer in de twee weken, maar dan knip het ik het meestal ook heel kort. Nu ook heb ik echt kort militait stoer kapseltje, echt ik hou ervan. Maar hetzelfde met douchen doe ik ook niet elke dag, zo'n 5 keer per week, anders word mijn huid heel slecht ervan. En met zeep zo'n 3 keer per week niks raars aan hoor TS. ..
Ligt het aan mij, of snappen jullie dit ook niet?
Je wast je haar al jaren niet meer, maar:
- Je wast je haar 2x per maand / Je wast je haar in de zomer 1x in de 2 weken (is dat niet hetzelfde als 2x per maand )
- Je haar stinkt zo erg dat het zelfs met parfum niet altijd te harden is
- Je hebt gemillimeterd kort haar (dus geen haar om te wassen)

Maar toch ben je het eens met TS dat je je haar nooit hoeft te wassen
  zaterdag 26 september 2009 @ 23:18:53 #138
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_73137266
.
  zaterdag 26 september 2009 @ 23:36:33 #139
206337 aychelle
pi_73137697
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 23:18 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ligt het aan mij, of snappen jullie dit ook niet?
Je wast je haar al jaren niet meer, maar:
- Je wast je haar 2x per maand / Je wast je haar in de zomer 1x in de 2 weken (is dat niet hetzelfde als 2x per maand )
- Je haar stinkt zo erg dat het zelfs met parfum niet altijd te harden is
- Je hebt gemillimeterd kort haar (dus geen haar om te wassen)

Maar toch ben je het eens met TS dat je je haar nooit hoeft te wassen
shit ik klink inderdaad verstrooid man. Je hebt gelijk ik was het in de winter minder vaak da in de zomer. In de zomer inderdaad iedergeval een vaste 1 keer in de twee weken, als ik heb gezwommen ook. Mijn haart is nu weer iets langer maar in de zomer was het echt kort! (heb er nog wel pics van, zal ze een dezer dagen plaatsen)
pi_73138861
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 18:19 schreef Esmerallda17 het volgende:
als ik me haar paar dagen niet was word het wel vettig maar gwn even doorspoelen met water,
ik merk wel wdat als ik me haar gewassen heb dat het NIET wil zitten zoals ik wil,
maar als ik bijv maandag avond haar was dan zit het woensdag perfect , alleen dinsdag NIET
Precies hetzelfde hier!
pi_73141201
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 23:12 schreef aychelle het volgende:

[..]

pi_73141419
Ik heb sterk gekruld haar en het zit ook gewoon minder mooi als ik het vaak was. Vroeger deed ik het bijna iedere dag, nu bijna nooit meer. Ik was het iedere dag natuurlijk grondig met water en kam het ook onder de douche uit. Na het douchen nog wel vaak crul creme van andrelon, dus dat ruikt ook lekker
pi_73144462
Als ik na een paar dagen zonder shampoo mijn haar alleen nat maak, dan krijg ik ook hartstikke jeuk. Dan moet er echt wel weer shampoo aan te pas komen.
Ik was m'n haar trouwens elke drie dagen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_73154008
Ik heb het nu gewassen Kort daarna jeukte het juist wel trouwens, nu niet meer.
Maar nu zit het ook saai, dus met en zonder is saai Misschien is dat die overgangsperiode, nu ga ik het opbouwen, denk ik. Ik had het dus 7 dagen niet gewassen
  zondag 27 september 2009 @ 17:57:56 #145
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_73154110
Ik heb gister mijn haar geverfd met verf waar ook shampoo inzat, dus ik sta ook weer op nul
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 27 september 2009 @ 19:44:08 #146
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_73157188
wow, goed dat er zoveel mensen zijn die dit proberen
Ik geef het meestal na ong. 5 dagen weer op omdat ik het neen vies idee vind om met vet haar rond te lopen.
Stomme maatschappij.
pi_73158729
iemand before and after picture's? ik ben benieuwd
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
pi_73158780
quote:
Op zondag 27 september 2009 20:27 schreef monikanyc het volgende:
iemand before and after picture's? ik ben benieuwd
Je haar gaat er toch niet anders van uit zien
You dream it, I live it.
pi_73158850
quote:
Op zondag 27 september 2009 20:29 schreef Meddo het volgende:

[..]

Je haar gaat er toch niet anders van uit zien
nee maar voor zo ver ik heb gelezen, dat het er dan idd beter uitziet, nou dat wil k wellis zien voordat k het zelf uitprobeer
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
  zondag 27 september 2009 @ 21:00:23 #150
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_73160134
Ik ben op aanraden van mijn vriend mijn haar veel minder vaak gaan wassen. Ik was het nu 1 a 2x per week in plaats van om de dag of soms elke dag. Het glanst meer en ziet er voller uit, en ik heb minder jeuk. Ben ervan overtuigd dat wassen met shampoo je haar geen goed doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')