Daar hoef je toch geen einstein voor te zijn lijkt me.... haar wordt vet vanaf je hoofdhuid, hoe langer je haar, hoe meer tijd er overheen gaat voor je haren vet worden, bij kort haar is dat natuurlijk veel sneller. Tadaa!quote:
Hmmm, i dunno.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:23 schreef Samson het volgende:
[..]
Juist lang haar hoef je toch minder te wassen? Lijkt me dat dat logischerwijs veel minder snel vet wordt dan kort? Dat lijkt me nu juist het gemak dat vrouwen met lang haar hebben (schat ik zo in als man zijnde). Als het dan wat minder zit pleur je het gewoon in een staart
Dat is echt onzin, dan zou ik mijn haar zo vaak in een staart moeten. Daarbij zeggen 'jullie' daarna: "Draag je haar eens los, dat staat zoveel leuker *zeur"quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:23 schreef Samson het volgende:
[..]
Juist lang haar hoef je toch minder te wassen? Lijkt me dat dat logischerwijs veel minder snel vet wordt dan kort? Dat lijkt me nu juist het gemak dat vrouwen met lang haar hebben (schat ik zo in als man zijnde). Als het dan wat minder zit pleur je het gewoon in een staart
zo erg stinkt het niet hoor, tenminste niet zo erg als mijn vaginaquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:04 schreef Harajuku. het volgende:
Als je parfum nodig hebt om je stinkende haar te verbergen lijkt me dat niet "meer dan genoeg".
Ik moest lachen,quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:12 schreef aychelle het volgende:
[..]
zo erg stinkt het niet hoor, tenminste niet zo erg als mijn vagina
Ligt het aan mij, of snappen jullie dit ook niet?quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:57 schreef aychelle het volgende:
O .. herkenbaarik was het al jaren niet, toen ik klein was wel maar daar is mijn moeder snel mee opgehouden. Ze waste het alleen omdat we bang waren gepest te worden. Nu nog steeds moet ik er een beetje parfum opspuiten zodat het nog een beetje frisjes ruikt maar anders is het echt niet te harden. Ik maar mijn haar nat zo'n 1 á 2 keer in de week, meer dan genoeg. Ik was het nog wel heel soms, zo'n 2 keer maand, in de zomer 1 keer in de twee weken, maar dan knip het ik het meestal ook heel kort. Nu ook heb ik echt kort militait stoer kapseltje, echt ik hou ervan. Maar hetzelfde met douchen doe ik ook niet elke dag, zo'n 5 keer per week, anders word mijn huid heel slecht ervan. En met zeep zo'n 3 keer per week niks raars aan hoor TS. ..
quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of snappen jullie dit ook niet?
Je wast je haar al jaren niet meer, maar:
- Je wast je haar 2x per maand / Je wast je haar in de zomer 1x in de 2 weken (is dat niet hetzelfde als 2x per maand)
- Je haar stinkt zo erg dat het zelfs met parfum niet altijd te harden is
- Je hebt gemillimeterd kort haar (dus geen haar om te wassen)
Maar toch ben je het eens met TS dat je je haar nooit hoeft te wassen
Precies hetzelfde hier!quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:19 schreef Esmerallda17 het volgende:
als ik me haar paar dagen niet was word het wel vettig maar gwn even doorspoelen met water,
ik merk wel wdat als ik me haar gewassen heb dat het NIET wil zitten zoals ik wil,
maar als ik bijv maandag avond haar was dan zit het woensdag perfect , alleen dinsdag NIET
quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:12 schreef aychelle het volgende:
[..]
zo erg stinkt het niet hoor, tenminste niet zo erg als mijn vagina
Je haar gaat er toch niet anders van uit zienquote:Op zondag 27 september 2009 20:27 schreef monikanyc het volgende:
iemand before and after picture's? ik ben benieuwd
nee maar voor zo ver ik heb gelezen, dat het er dan idd beter uitziet, nou dat wil k wellis zien voordat k het zelf uitprobeerquote:Op zondag 27 september 2009 20:29 schreef Meddo het volgende:
[..]
Je haar gaat er toch niet anders van uit zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |