abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73350004
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 01:48 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Whehehehe, mooi voorbeeld plaatje ook
hehe, was het eerste wat in me opkwam
  zondag 4 oktober 2009 @ 02:15:05 #202
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73350160
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 01:54 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

hehe, was het eerste wat in me opkwam
Ik vind het geweldig
Heerlijk, zo'n vent in zo'n rol
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 4 oktober 2009 @ 13:02:40 #203
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_73354888
-edit: weg

[ Bericht 98% gewijzigd door Mylene op 04-10-2009 14:44:25 ]
pi_73355357
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 01:50 schreef marcusa het volgende:

wist je dat föhnen ook het haar afbreekt..
Daarom doe ik dan ook maar 3X pw.
En wéér een dag zonder haar wassen. Het zit goeoeoeoed
pi_73357064
Maar maar maar, als ik mijn haar 3 dagen niet was ziet het echt gewoon ranzig uit, laat staan dat ik me dan nog prettig voel en over straat durf Maar heb wel gewoon school een stage Hoe doen jullie dat dan? Die tijd overbruggen? Elke dag goed met water alleen of gewoon een maand lang er 'ranzig' bijlopen?
pi_73357475
Opsteken.
pi_73358109
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 17:32 schreef Breathtaking het volgende:
En wat als je echt lang haar hebt? Het mijne is zeker tot halverwege m'n rug en ik was het nu 2 keer per week ofzo.
pi_73358575
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 14:21 schreef heaven7 het volgende:
Maar maar maar, als ik mijn haar 3 dagen niet was ziet het echt gewoon ranzig uit, laat staan dat ik me dan nog prettig voel en over straat durf Maar heb wel gewoon school een stage Hoe doen jullie dat dan? Die tijd overbruggen? Elke dag goed met water alleen of gewoon een maand lang er 'ranzig' bijlopen?
haar en ranzig? Wtf? Als je je haar niet wast voor 3 dagen, en het er ranzig uit ziet wil ik niet weten wat je allemaal uitspookt
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_73362273
Niks dus Ik heb gewoon een vette huid en snel vettig haar. Ik doe er geen producten in!
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:23:24 #210
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_73367612
Goed plan alleen ben ik benieuwd hoe de gemiddelde kussensloop eruit ziet als je je haar weinig tot niet wast
Lijkt mij dat je deze ook om de 2 dagen kan verschonen ..
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_73368051
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:21 schreef Samson het volgende:

[..]

Badmuts
Altijd! Dat is verplicht hier. Maar je haar blijft dan alsnog niet droog (ik ben geen oma, ik zwem met mijn hoofd in het water ).

Ik las al vanalles over kamille- en lavendelextracten. Misschien dat dat helpt.
pi_73368665
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Altijd! Dat is verplicht hier. Maar je haar blijft dan alsnog niet droog (ik ben geen oma, ik zwem met mijn hoofd in het water ).

Ik las al vanalles over kamille- en lavendelextracten. Misschien dat dat helpt.
Ah, ok, ik ben geen zwemmer, ik dacht dat zo'n muts je haar ook droog hield, maar dat is dus niet zo...
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_73369774
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:33 schreef Bluezz het volgende:
Vanaf zondag niet meer met shampoo gewassen, 3X per week als ik naar mijn werk ga, föhn ik het, de rest vd dagen laat ik het zo opdrogen na met mijn handen 'in model' te hebben gebracht.
(Wisten jullie dat nat haar kammen/borstelen ervoor zorgt dat je haar afbreekt?)
Het zit beter, het 'hangt' niet zo en er is meer volume lijkt het wel
Dus je wast het wel elke dag met alleen water?
Heb je geen last van enorme jeuk?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_73370341
Ik het serieus nog nooit jeuk aan mijn hoofd gehad, hoe weinig het ook was.
  zondag 4 oktober 2009 @ 23:44:55 #215
53151 T42
Pinball Wizard
pi_73379605
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:01 schreef Enfermera het volgende:
Heel veel mannen hebben last van roos, is best normaal alleen heeft niemand het erover. Mijn vriend had het ook. Sinds hij wast met:
[ afbeelding ]
is het serieus over. En z'n haar ziet er veel beter uit.
Het lijkt me wel fris om je haar gewoon af en toe te wassen, en met anti-roos shampoo ben je ook nog 's van je dandruff af
gebruik ik zo beetje elke dag en ik heb redelijk lang haar.
en ik had geen roos maar vind deze shampoo fijn
pi_73379727
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:30 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Ik heb jarenlang mijn haar extreem veel gewassen, zo ongeveer elke dag, uit gewoonte. Om al die wasbeurten te compenseren moest ik wel allerlei soorten wax & gel gebruiken om het nog enigszins gestyleerd te krijgen.

Ik ga binnenkort eens langs bij zo'n Lush-winkel, die pretenderen allerlei natuurlijke shizzle in huis te hebben. Maar voorlopig kan ik iedereen de alleen-water-behandeling prima aanraden.
Maar goed, natuurlijke spullen bestaan ook uit chemisch spul.
pi_73379890
Ik sprak toevallig een vriendin die niet op Fok komt, die bezig was haar haar minder te wassen omdat haar kapper (die misschien wel op Fok komt, dat weet ik niet ) haar had aangeraden het hooguit 1x in de week met shampoo te wassen.

Er zijn dus wel kappers die het aanraden. Of ie verstand van zaken had weet ik natuurlijk niet.

Zelf zit ik halverwege m'n derde week nu, was het 1x per week, standaard op donderdag, en ik hou het nog wel even vol .
pi_73381170
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:58 schreef Biancavia het volgende:

Dus je wast het wel elke dag met alleen water?
Heb je geen last van enorme jeuk?
Ja ik douche elke dag, 's ochtends en spoel het dan grondig uit.
Nee, geen jeuk.
Bovendien heb ik een parfumallergie, dus als ik het was gebruik ik alleen Neutral shampoo. Ik ben dus gewend om zonder 'geur' door het leven te gaan als het ware
Morgen (vandaag dus eigenlijk) weer uitspoelen, fohnen en dinsdag ga ik het wel weer een keertje wassen en zo op laten drogen. Dan heb ik het 10 dagen niet gewassen. Het stinkt niet, het jeukt niet en het zit prima
En nu moet ik naar bed
  maandag 5 oktober 2009 @ 10:32:43 #219
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_73385126
Overgens doet azijn met water echt wonderen, 't net of zojuist conditioner in mijn haren heb gesmeerd. Nu alleen die geur nog, ruikt nog iets azijnerig.
Ik heb zeer zwaar halflang haar wat eigenlijk altijd in een midden scheiding valt (type jaren 60-trut) nu blijft het beter zitten dan ooit tevoren.Hoeveel stylingsproducten ik er ook in deed .

Ps ben in mijn 2e week No-Poo
pi_73385177
Nougoed, vandaag is dag 3 zonder shampoo en het valt nog mee Maar denk dat ik morgen wel weer mn haar wil wassen. Ik probeer het wel alleen met water dan..

@Bluezz, heb jij lang haar, dik haar? Ik heb het dus lang en dik Maak je als je onder de douche gaat wel de wasbeweging met je vingers op je hoofdhuid?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2009 10:35:21 ]
pi_73388725
Ik heb kaaklengte, dus niet heel erg kort, en vrij véél haar, niet erg dik. (Dat zeggen de kappers altijd)
Ja ik masseer mijn hoofdhuid.

Ik zou het niet zo gauw met azijn spoelen trouwens
pi_73388731
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 10:32 schreef rac het volgende:
Overgens doet azijn met water echt wonderen, 't net of zojuist conditioner in mijn haren heb gesmeerd. Nu alleen die geur nog, ruikt nog iets azijnerig.
Die azijngeur zou weg moeten trekken als het droog is, anders gebruik je te veel. En te veel azijn is ook niet goed voor je haar, dat droogt het uiteindelijk uit.
  maandag 5 oktober 2009 @ 13:27:37 #223
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_73389426
Brr, azijn. Er is weinig dat me misselijker maakt dan die vreselijke lucht van azijn.

Wassen met zout vind ik een aanlokkelijker idee.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:36:45 #224
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_73391095
Tuurlijk gebruik ik het erg verdund, ik denk een verhouding 1 op 6.
Maar het werkt heel erg verzachtend.
pi_73399973
Ik ben niet echt tevreden met mijn haar sinds ik het gewassen heb
Echt pluis, slap en futloos all the way.
Ik weet wel wie heur haar de komende week opnieuw niet met shampoo wast
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_73400121
Er bestaat (schoonmaak)azijn met lavendelgeur. Bij de jumbo.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_73402158
Kan die appelazijn ook vervangen worden door gewone natuurazijn? Ik kan alleen biologische appelazijn vinden van de AH en die is erg duur
pi_73402286
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:56 schreef B.ertha het volgende:
Kan die appelazijn ook vervangen worden door gewone natuurazijn? Ik kan alleen biologische appelazijn vinden van de AH en die is erg duur
En die stinkt ontzettend. Echt, als je de fles 2 nanoseconden open hebt gehad ruft je hele huis er uren naar
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_73402620
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 19:56 schreef B.ertha het volgende:
Pff, t zal toch wat kosten he, een flesje azijn
pi_73408654
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:06 schreef Samson het volgende:

[..]

Pff, t zal toch wat kosten he, een flesje azijn
wel als je er een of twee keer per week een halve van in je haren moet doen. 3 euro per week, dus 150 per jaar. Dat heb ik niet zomaar even over.
pi_73409269
Lijkt me apart om je haar niet te wassen met shampoo, ik moet er zelf niet aan denken. Ik was m'n haar in de zomer iedere dag of om de dag, in de winter om de dag of soms red ik het nog een dagje langer. Maar ik moet het echt wassen, want na drie dagen is het baggervet en in de zomer is het dagelijks nat van het zweet, dan doet m'n hoofdhuid er gewoon zeer van, dus dan is niet wassen geen optie. Als ik het alleen met water was, dan valt het niet uit te kammen.

Verder vraag ik me ook af hoe mensen die hun haar niet meer met shampoo wassen de eerste week over straat gaan, voor het minder wordt....

Ik houd het wel gewoon bij Lush
Sanity is (not) statistical
pi_73410118
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 10:34 schreef heaven7 het volgende:
Nougoed, vandaag is dag 3 zonder shampoo en het valt nog mee Maar denk dat ik morgen wel weer mn haar wil wassen. Ik probeer het wel alleen met water dan..
Je kunt het ook langzaam afbouwen, in plaats van drastisch in een keer. Eens in de vier dagen je haar wassen, over een maand eens in de zes...
pi_73410934
Ik heb het vandaag toch maar eens gewassen en het zit gewoon slap dus ik verwacht over een paar dagen dat het weer goed zit
pi_73411048
Ik heb wel dat mijn haar erg stroef word als ik het niet regelmatig was, dus daarom gebruik ik wel om de dag een klein beetje conditioner, en verder dus 1x per week wassen. Ik geloof dat dat het beste werkt voor mij.
pi_73411160
ja ik geloof dat het heel goed voor je haar is maar hoe zit het als je best vaak sport?
Jusqu'ici tout va bien...
pi_73411222
Zweet is ook gewoon water met wat zout, lijkt me dat je dat er met alleen warm water ook wel weer uit gespoeld krijgt?
pi_73411543
Heb het nu met water gedaan Damn wat voelt dat stroef en nu voelt het vies Nat, ongewassen haar Went dat??
pi_73427275
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:22 schreef Bob. het volgende:
Zweet is ook gewoon water met wat zout, lijkt me dat je dat er met alleen warm water ook wel weer uit gespoeld krijgt?
Lijkt me niet. Stop een t-shirt waar je in gezweten hebt maar op de temperatuur van lekker warm douchewater in de wasmachine, zonder wasmiddel, en ruik er dan eens aan als het eruit komt. Niet lekker fris hoor.
Sanity is (not) statistical
pi_73429362
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:22 schreef Bob. het volgende:
En eiwitten,
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:06 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Lijkt me niet. Stop een t-shirt waar je in gezweten hebt maar op de temperatuur van lekker warm douchewater in de wasmachine, zonder wasmiddel, en ruik er dan eens aan als het eruit komt. Niet lekker fris hoor.
Heb ik wel eens gedaan (wasmiddel vergeten), maar kwam er niet vies uit ofzo. Het ruikt eerder niet, dus geurloos.
pi_73431961
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 22:32 schreef Maeghan het volgende:
Lijkt me apart om je haar niet te wassen met shampoo, ik moet er zelf niet aan denken. Ik was m'n haar in de zomer iedere dag of om de dag, in de winter om de dag of soms red ik het nog een dagje langer. Maar ik moet het echt wassen, want na drie dagen is het baggervet en in de zomer is het dagelijks nat van het zweet, dan doet m'n hoofdhuid er gewoon zeer van, dus dan is niet wassen geen optie. Als ik het alleen met water was, dan valt het niet uit te kammen.

Verder vraag ik me ook af hoe mensen die hun haar niet meer met shampoo wassen de eerste week over straat gaan, voor het minder wordt....

Ik houd het wel gewoon bij Lush
Jij moet sowieso even wachten met experimenteren tot na je sollicitatie
pi_73433612
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 23:20 schreef Manono het volgende:
ja ik geloof dat het heel goed voor je haar is maar hoe zit het als je best vaak sport?
Ja dan zit je haar gewoon kut, na het sporten.
Ok, flauw. Schiet maar.
pi_73434487
Het zit echt voor geen meter vandaag En het voelt alleen maar viezer. Sta op het punt te wassen met shampoo. Iemand een preek dat het beter wordt ofzo? Zat het bij jullie gelijk beter

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2009 19:56:13 ]
pi_73440693
Ik heb nu net mijn haren gewassen met 1/4 azijn, 3/4 water. Dat is nog best te doen, ik had het gewoon in een petflesje van hema-appelsap Dus zo'n 250 cl. Dan zet je de douchekop uit en giet je het er bij beetjes op, verdeeld over je hoofd, steeds stoppend om even te masseren. Zelfs met mijn lange haar lukte het.

Ik ben benieuwd naar morgen Ik moest het wel echt 'wassen' met meer dan water, want het werd vies en er ontstond roos.
Dag 9.
pi_73443719
Ja ik merk dus ook dat het viezig aanvoelt, ondanks dat het er niet zo uitziet (ja behalve dan dat het model voor geen meter zit ). Gebruik je gewone azijn?
pi_73443827
Ik was mijn haar slechts 1 keer in de week. Maar ik doe er dan ook geen wax of gel in.
pi_73446379
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 22:34 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb nu net mijn haren gewassen met 1/4 azijn, 3/4 water.
Ik doe een eetlepel in 250 ml en dat is meer dan genoeg. Deze verhouding is wel erg drastisch en gaat je haar echt niet leuk vinden.
pi_73455803
Mijn ex waste zijn haren nooit met shampoo. Alleen water en het stonk niet, was niet vies of vet.

Het schijnt voor iedereen te werken alleen moet je er even doorheen.

Zelf heb ik veel maar heel fijn haar en ik heb geprobeerd om een week alleen mijn haar uit te spoelen maar toen hing het in vette sliertjes plat op mijn hoofd. En er werd me wel verteld dat ik het gewoon drie weken vol moest houden en dat het zich zou herstellen maar het zag er niet erg representatief uit om het zachtjes uit te drukken, dus heb het niet volgehouden.

Maar de reden dat het zo vet werd is juist door het jarenlang iedere dag met shampoo te wassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stali op 07-10-2009 16:53:04 (Niet uiteraard. ) ]
pi_73460576
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 06:00 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Ik doe een eetlepel in 250 ml en dat is meer dan genoeg. Deze verhouding is wel erg drastisch en gaat je haar echt niet leuk vinden.
Die Betty op dat weblog waar hier naar werd gelinkt, gebruikte volgens mij 50/50 en dan heel goed uitspoelen. Wel appelazijn, ik weet niet of dat minder sterk is?

Ik heb vandaag geen klachten, maar overdreven schoon is het nu ook weer niet. Voelt toch licht vetttig...
pi_73460635
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:49 schreef Stali het volgende:
Mijn ex waste zijn haren nooit met shampoo. Alleen water en het stonk niet, was niet vies of vet.

Het schijnt voor iedereen te werken alleen moet je er even doorheen.

Zelf heb ik veel maar heel fijn haar en ik heb geprobeerd om een week alleen mijn haar uit te spoelen maar toen hing het in vette sliertjes plat op mijn hoofd. En er werd me wel verteld dat ik het gewoon drie weken vol moest houden en dat het zich zou herstellen maar het zag erg representatief uit om het zachtjes uit te drukken, dus heb het niet volgehouden.

Maar de reden dat het zo vet werd is juist door het jarenlang iedere dag met shampoo te wassen.
Je kunt ook opbouwen, eerst een paar weken lang om de dag, dan 2x per week, 1x, om de week, 1x per maand en dan ophouden? dan is je haar er al aan gewend en ligt het niet na een week plat op je hoofd
pi_73461423
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:29 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Je kunt ook opbouwen, eerst een paar weken lang om de dag, dan 2x per week, 1x, om de week, 1x per maand en dan ophouden? dan is je haar er al aan gewend en ligt het niet na een week plat op je hoofd
Eigenlijk doe ik het nu steeds om de dag maar de derde dag is het bij mijn hoofdhuid en erboven echt te vet geworden. Nu het inmiddels over mijn schouders is doe ik het nog maar even zo want zit momenteel met sollicitaties. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')