Dat heb ik dus ook. Heerlijk haar nu en mijn kussensloop is schoon en toch wordt straks wakker met in de aangroei supervette talgshit. Al ga ik om 3 uur 'snachts naar bed en gaat de wekker om 7 uur af. Ineens vet haar.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:34 schreef Duizendpootje het volgende:
Ik heb 's ochtends echt altijd bagger vet haar!
Heb het vanmorgen gewassen en nu is het niet vet.
Maar morgen ochtend..
Dan moet ik het OF wassen OF vast maken.
En overmorgen MOET het weer gewassen..
Misschien een interessant experiment voor mij..
Welke lengte heeft jouw haar?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:43 schreef sig000 het volgende:
Truc voor degene met vet haar in de tussenfase, ros met een droge handdoek flink er doorheen.
quote:
Koud water?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ongeveer Mathijs van Nieuwkerk lengte.
Was me al zeker 5 jaar niet meer met zeep.
Gewoon ff elke dag korte douche met koud water.
Valt best wel mee als je het eenmaal gewend bent.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Koud water?
Dat vind ik wel heftig hoor.
Ik heb nu weer een beeld van Boer Frans.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Valt best wel mee als je het eenmaal gewend bent.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb nu weer een beeld van Boer Frans.
Hoe kom je er nu bij om iedere dag jezelf met koud water te douchen? Dat heeft toch een reden, denk ik?
Alleen koud water? Ik neem wel iedere ochtend een koude after-douche, minuutje ofzo. Maar eerst warm. Alleen als ik heel suf en slaperig ben en ik wil per se wakker worden, dan gaat in één keer de koude kraan open. Best heftig maar het werkt. En die koude after-douche is echt heerlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:51 schreef sig000 het volgende:
Ongeveer Mathijs van Nieuwkerk lengte.
Was me al zeker 5 jaar niet meer met zeep.
Gewoon ff elke dag korte douche met koud water.
Dingen door je haar rossen is sowieso geen goed idee..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:43 schreef sig000 het volgende:
Truc voor degene met vet haar in de tussenfase, ros met een droge handdoek flink er doorheen.
Als je zeker weet dat je geen silliconen gebruikt, ga dan opzoek naar een goede shampoo zonder SLS.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:15 schreef ShadyLane het volgende:
Dat verklaart misschien waarom het experiment bij mij wel lijkt te werken en bij anderen niet: ik heb nooit gel, wax, mousse oid in m'n haar.
Ja ik denk ook altijd van: jezus wat doe ik 's nachts allemaal!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Heerlijk haar nu en mijn kussensloop is schoon en toch wordt straks wakker met in de aangroei supervette talgshit. Al ga ik om 3 uur 'snachts naar bed en gaat de wekker om 7 uur af. Ineens vet haar.
Ja hèhè, wat wil je anders met zo'n experiment! Zoals ik hierboven uitleg is zeker voor de mensen die wax in hun haar smeren (in alle wax zitten silliconen) dit experiment gedoemd te mislijken, simpel omdat water die silliconen niet uit je haar krijgt en je daar dus een shampoo met SLS voor nodig hebt, anders blijft het erin zitten en krijg je zogenaamde build-up en dat is slecht voor je haar.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:13 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb het met een heel klein beetje babyshampoo gewassen. Het voelde vies aan en het zat constant in de war ook
Ik een jaar of tien niet meer sinds ik er een of twee keer per maand met de tondeuze overheen ga.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:29 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Pffff... Ik was mijn haren geloof ik al zo'n 17 jaar niet meer met shampoo.
Die siliconen zitten ook in cremespoeling/conditioners. Ik denk dat het gros van de vrouwen dat wel gebruiktquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:26 schreef ColdFeet het volgende:
Salt_Seafood, misschien vergis ik me, maar volgens mij gebruikt het gros van de vrouwen met (half)lang haar helemaal geen stylingproducten. Wax is meer iets voor kort haar, of heel dik krulhaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |