Die altijd zo snel kapot gaan. Ik ben nogal een fanatieke muziek luisteraar en gebruik hem dus veel. Heb thuis op mijn pc een 5.1 headset dinges van teveel geld. Niet alleen omdat ik kwaliteit wil maar ook omdat mijn vorige goedkopere headsets binnen 6 maanden kapot waren. (speedlink mudusa's waren dat) Maar nu is deze ook al verrot. 270 euro.. Het is niet dat ik hem in een dekentje wikkel als ik hem niet gebruik maar echt zorgeloos neer pleuren doe ik ook niet. Vervolgens zit ik net lekker in een nummer kapt 1 oorschelp ermee
En dan van die Sennheiser in-ear oordorpjes voorbij mijn telefoon/mp3 speler waar ik ook al 4 setjes van heb versleten. kosten per setje zo'n 70 a 90 euro.
Klacht: goed met je spullen omgaan maar toch kapot gaan. Ok ik gebruik het veel maar dan mag het niet van kapot gaan voor die prijs.
Ts kan er niet mee omgaan nee.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.