Nou jonges ik heb jullie raad dus opgevolgd en dit is er gebeurd:
Het begon allemaal donderavond, ik mam en pap zaten gezellig met zn drietjes op de bank voor de buis koffie te drinken. Ons gesprek ging over de volgende dag - vrijdag. Ik vertelde ze dat ik het 1e uur vrij was en dus moest ik (pas) om 9 uur op school te zijn in plaats van kwart over 8. Vlak voordat ik naar bed ging schoot mij jullie raad te binnen. Rukken voordat je naar school gaat. Voor ik 't wist stelde ik mn wekker af op 7 uur.
Vrijdag werd ik dus om 7 uur wakker, ik at snel eventjes (stiekem) wat in de keuken want mn moeder mocht niet wakker worden, fappen in alle rust ftw. Nja, buikje vol, pc'tje aan. Ik surfde naar de eerste de beste sexsite (sm.nl ja ik weet maar ik vind 't gewoon lekker oke?) en trok mijn broek beheerst naar beneden. Mijn handen omsloten zich om mijn stijve paal. Hoppa - op en neer. Zo ging het nog 10 minuten door.
Gestommel. Paniek raaste door me heen. Deur van mijn ouders slaapkamer ging open en ik hoorde voetstappen op de overloop boven (ik slaap beneden). Daar zit ik dan, nog een halve minuut en mijn moeder zou weten dat ik kippevel krijg van sm. Ik voelde mijn ejaculatie aankomen, maar om nu snel nog een servet of wc-papier te pakken was een beetje erg laat. Op dat moment had ik nog 2 optie's over: de eikenhouten vloer of de 2 bij 1 grote aquarium vol met tropische vissen die ik een week geleden met heel veel plezier had gekocht bij de lokale vissenwinkel, met pa.
Later bleek dat ik de verkeerde keuze had gemaakt. Zie je, ik moest mijn witte spul ergens kwijt op dat moment, er was geen houden aan. Ik pakte met mijn linkerhand (mijn rechterhand hield mijn dick in bedwang) de deksel van het aquarium en smeet die op het naastgelegen bankje. Ik spoot zoals ik nog nooit gespoten had. De oppervlaktespanning van het water brak toen de eerste druppel sperma naar beneden droop en neerspatte op de vloeistof. Je moet begrijpen dat door alle haast mijn climax niet langer dan 3 seconden duurde. Ik was klaar. Broek omhoog - deksel erop.
Mijn moeder kwam binnen. ''Waarom ben je al wakker Florian?'' ''Moest nog wat huiswerk doen.'' Deur dicht - slaakte een diepe zucht van opluchting.
Ik ging snel naar school zonder al te veel problemen te beleven van mijn afwijking. Ik ging thuis en zoals gewoonlijk vroeg m'n moeder hoe het op school was. Ik beantwoordde die vraag met ''Was wel chill, we gingen film kijken met bio''. Ik ging met wat drinken naar mijn kamer en wilde mijn vissen voeren. Fuck.
6 van de 6 vissen - inclusief mijn Corydoras Reticulatus - die ik had lagen bewegenloos boven te drijven. Paniek raaste door mij heen.
Wat moet ik nu tegen mn ouders zeggen? Ze hebben het nog niet ontdekt.. ik heb het nog niet verteld bedoel ik. Tips?
EEH JIJ, JA JIJ MET JE HOOFD.