Een kennis van me vind X verschrikkelijk omdat hij Tidus niet UIT kan staan. "Stom ADHD snotjoch!"quote:Op zaterdag 26 september 2009 08:00 schreef Chocobo het volgende:
Wel leuk om te lezen dat niet iedereen VII en X goed vinden,... maar eerder voor bv. IX gaan. Als ik een volgorde mocht bepalen qua plezier en kwaliteit en in mijn ogen de betere FF games vanaf PSX zou de lijst zo zijn:
1. Final Fantasy VII
2. Final Fantasy X
3. Final Fantasy VIII
4. Final Fantasy XII
5. Final Fantasy IX
Zelfde hier.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn favoriet is deel 6
Al die personages en de sfeer
We kunnen elkaar een hand gevenquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
als ik er een top 5 van maak word het:
1. FF VI
2. FF IX
3: FF V
4: FF IV
5: FF VII
achja ik houd wel van multi-classing en verzameldingetjes die daarbij horen, en in dit geval heb ik met deel V meer plezier gehad dan met de beleving van deel IV.quote:Op zondag 27 september 2009 00:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We kunnen elkaar een hand geven
Misschien dat ik 4 wissel met 5, misschien
de verhaallijn van IV vind ik veel leuker maar de engine/vrijspeelbare skills van V geeft mij meer lol, ik hoop ook echt dat S-E eens de moeite neemt om een prequel op V te maken, aangezien het zo'n beetje de enige game in de serie is waarbij er het verhaal meer bestaat uit het oplossen van een probleem dat al eerder is uitgevochten en galuf, dorgann, kelgar en xezat een eigen (betere) verhaal verdienen.quote:Op zondag 27 september 2009 19:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik twijfel tussen 4 en 5 meer in verhaallijn.
Al heb ik deel 4 zo'n 2 keer liks laten liggen omdat ik er effe geen zin meer in had
OMG!quote:Op maandag 28 september 2009 09:06 schreef Chocobo het volgende:
OMFG!
[ afbeelding ]
http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-final-fantasy/56839
Oeh, dat was mooi!quote:Op maandag 28 september 2009 09:06 schreef Chocobo het volgende:
OMFG!
[ afbeelding ]
http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-final-fantasy/56839
Ik hoop het, ik heb 9 eigenlijk nog nooit gespeeld.quote:Op maandag 28 september 2009 14:53 schreef Chocobo het volgende:
FFVIII in de JAP PSN store! Althans,... volgens NeoGAF. Dat betekent dat IX ook op den duur wel uit zal komen. Heerlijke games voor je PSP.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=375131
Bij 9 heb je dat oude Final fantasy gevoel wat je bij 8, 10 en 12 mistquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:55 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik heb 9 eigenlijk nog nooit gespeeld.PSP heb ik niet, speel ze lekker op de PS3.
Ik hoop al jaren op een prequel van V, het verhaal en de characters liggen er toch al (aan de goede kant galuf, dorgann,xezat en kelgar en aan de slechte kant exdeath en enuo),maarja vanwege die ondergewaardeerdheid zal het er wel nooit van komenquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:31 schreef Ixnay het volgende:
Aan 5 vind ik het Job systeem gewoon heel goed. Eigenlijk is het de meest ondergewaaardeerde FF.
Als je kijkt naar de spinoffs heb je wel gelijk, maar als je naar prequels/sequels heb je volgensmij alleen X-2(je zou revenant wings en dirge of cerebrus mssn kunnen meenemen, maar die zijn wat gameplay betreft niet te vergelijken, dus eerder een spinoff dan een pre-/sequel naar mijn mening).quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:22 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind dat er bij FF te veel prequels/sequels/spinoffs/sidequests komen. Laat het gewoon zoals het nu is en bedenk nieuwe spellen, in de main reeks dus.
En het is lastig dat ze alles op verschillende consoles/handhelds uitbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |