En dat wijf gaat er straks vandoor met een ander, want "hij"werkt alleen maar, oh sweet bitter ironiequote:Op zaterdag 19 september 2009 21:33 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Om 6 uur ben ik al aan het werk.
Om 19 uur trouwens ook nog.
De zaterdagen die ik moet werken zal ik ook maar niet tellen.
En dat allemaal voor een schamel loontje van 1500 netto per maand.
Maar ik doe het met veel plezier en werk graag die extra uren. Dus ja, pak maar van die groep grootverdieners. Volgens mij werken die niet graag. Uit jouw post kan ik absoluut niet halen dat je lol hebt in je werk. Absoluut niet. Je ziet het als een verplichting om aan je dure lifestyle te kunnen voldoen. om dat wijf van je te kunnen onderhouden.
Met je notebook op de bank zitten werk noemen
Ik heb een meesterlijke baan. Echt briljant, maar daar vraag je niet naar.. dat is fout 1 meisje.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:33 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Om 6 uur ben ik al aan het werk.
Om 19 uur trouwens ook nog.
De zaterdagen die ik moet werken zal ik ook maar niet tellen.
En dat allemaal voor een schamel loontje van 1500 netto per maand.
Maar ik doe het met veel plezier en werk graag die extra uren. Dus ja, pak maar van die groep grootverdieners. Volgens mij werken die niet graag. Uit jouw post kan ik absoluut niet halen dat je lol hebt in je werk. Absoluut niet. Je ziet het als een verplichting om aan je dure lifestyle te kunnen voldoen. om dat wijf van je te kunnen onderhouden.
Met je notebook op de bank zitten werk noemen
Zoals ik al eerdere postte, m'n moeder werkt bij de GGZ en je wordt echt droevig van haar verhalen. Het management daar snapt inhoudelijk niets van de zorg. Ze zijn daar alleen maar commercieel bezig en vergeten hun core-business: het verzorgen van mensen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
We hebben het nu even over management bij de zorg, mensen uit het vak weten waar we het over hebben.
Is dat wat er met je is gebeurt. Is hij weggegaan omdat je zo massive veel aan het werk was? vervelend voor jequote:Op zaterdag 19 september 2009 21:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat wijf gaat er straks vandoor met een ander, want "hij"werkt alleen maar, oh sweet bitter ironie
Juistem. Mijn prioriteit is niet dagen lang in de schoolbanken zitten. Daarom zal ik ook niet snel een hoge functie bekleden, ben ik mij volledig van bewust en heb daar vrede mee.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Of gewoon een kwestie van intresses, prioriteiten etc?
En z'n kinders vragen zich op zondag aan tafel af wie die vreemde man is die het vlees komt snijdenquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat wijf gaat er straks vandoor met een ander, want "hij"werkt alleen maar, oh sweet bitter ironie
Jij werkt trouwens ook niet veel is het wel als ik je posthistorie zo eens bekijk?quote:
Not even close. Je zit er zo ver naast dat ik de moeite niet eens wil nemen om het je uit te leggen omdat je het waarschijnlijk weer niet zal begrijpenquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kanker op met je kromme zinnetjes uit een andere taal. Je weet dat ik gelijk heb. En dat heb je zo net toegegeven.
Zo denk ik er ook over. Ik ben bewust HBO gaan doen met schakeltraject om daarna m'n master te halen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:39 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Juistem. Mijn prioriteit is niet dagen lang in de schoolbanken zitten. Daarom zal ik ook niet snel een hoge functie bekleden, ben ik mij volledig van bewust en heb daar vrede mee.
Ik spendeer mijn tijd veel liever aan dingen die ik leuk vind om te doen, en rijden in een Boxter S behoort daar niet toe.
Tel de posts over een jaar et voila. verschil tussen jou en mijquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij werkt trouwens ook niet veel is het wel als ik je posthistorie zo eens bekijk?
Op kosten van de baas FOK!ken, foei.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zoals ik al eerdere postte, m'n moeder werkt bij de GGZ en je wordt echt droevig van haar verhalen. Het management daar snapt inhoudelijk niets van de zorg. Ze zijn daar alleen maar commercieel bezig en vergeten hun core-business: het verzorgen van mensen.
Jij zegt dat je het krom vind dat de belasting op je kort omdat je zo hard werkt. Ik leg uit dat er geen andere uitweg is, want ze kunnen niet meer korten op de minderbedeelde. En dan kom jij doodleuk aanlopen met een ABC zinnetje, om vervolgens te zeggen dat IK het niet begrijp.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:41 schreef draaijer het volgende:
[..]
Not even close. Je zit er zo ver naast dat ik de moeite niet eens wil nemen om het je uit te leggen omdat je het waarschijnlijk weer niet zal begrijpen
Oei, was ik te hard voor je meisje.. sorryquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:40 schreef druppelkut het volgende:
[..]
En z'n kinders vragen zich op zondag aan tafel af wie die vreemde man is die het vlees komt snijden
Nu is het wel zo dat er flink bezuinigd moet worden, en daar kunnen ze in het management ook niet veel mee. Maar de gedachtegang daar is zeker verkeerd. Daarom heb ik ook echt respect voor mensen die in de zorg werken. Ik ken behoorlijk veel mensen die HBO-V etc doen, ik zou het niet kunnen.quote:
Naar mijn mening komt het door zijn gebruik van Engelse zinnetjes, zijn leven in de vorm van foto's op het fotoboek, zijn oordeel over anderen (dan heb ik al snel een oordeel voor hem klaar), denken dat men in het bedrijfsleven hard werkt als ze vergaderen en achter hun computers verslagjes tikken, niet blij kunnen zijn met hun leven omdat ze dag en nacht moeten werken (zoals hij zelf aangeeft) en dus geen tijd overhouden voor zijn kinderen behalve in het weekend.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Loopt wat dood hier![]()
Kan iemand nu eens kort samenvatten waarom Draaijer schijnbaar een l*l is?
Danhebben ze iemand nodig die daar wat aan gaat doen. Ben jij dat?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja heb 2 stages achter de rug in een bejaardenhuis, schandalig hoe alles daar aan toe gaat ..
Hij is het steriotype satusgerichte corpsbal die pronkt met z'n, in zijn ogen, succes.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Loopt wat dood hier![]()
Kan iemand nu eens kort samenvatten waarom Draaijer schijnbaar een l*l is?
assumption... again... knul. wat doe jequote:Op zaterdag 19 september 2009 21:45 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Naar mijn mening komt het door zijn gebruik van Engelse zinnetjes, zijn leven in de vorm van foto's op het fotoboek, zijn oordeel over anderen (dan heb ik al snel een oordeel voor hem klaar), denken dat men in het bedrijfsleven hard werkt als ze vergaderen en achter hun computers verslagjes tikken, niet blij kunnen zijn met hun leven omdat ze dag en nacht moeten werken (zoals hij zelf aangeeft) en dus geen tijd overhouden voor zijn kinderen behalve in het weekend.
Waarom zit je nu te FOK!ken dan? :'quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:43 schreef draaijer het volgende:
[..]
Oei, was ik te hard voor je meisje.. sorry
Nope, quality time met het gezin heeft een zeer hoge prio van mij.. Maar mensen weten altijd precies hoe het in elkaar steekt.
Ook heel grappig om te zien dat als iemand in de zorg werkt, dat iedereen ook al precies weet hoe het in elkaar zit. hihi
misschien kan je vriendin er wat formuliertjes over invullenquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:45 schreef draaijer het volgende:
[..]
Danhebben ze iemand nodig die daar wat aan gaat doen. Ben jij dat?
Waarom helpt Fok! die kinderen dan niet door hem een ban te gevenquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:45 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Naar mijn mening komt het door zijn gebruik van Engelse zinnetjes, zijn leven in de vorm van foto's op het fotoboek, zijn oordeel over anderen (dan heb ik al snel een oordeel voor hem klaar), denken dat men in het bedrijfsleven hard werkt als ze vergaderen en achter hun computers verslagjes tikken, niet blij kunnen zijn met hun leven omdat ze dag en nacht moeten werken (zoals hij zelf aangeeft) en dus geen tijd overhouden voor zijn kinderen behalve in het weekend.
Als je zelf al aangeeft dat:quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:43 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nope, quality time met het gezin heeft een zeer hoge prio van mij.. Maar mensen weten altijd precies hoe het in elkaar steekt.
Ook heel grappig om te zien dat als iemand in de zorg werkt, dat iedereen ook al precies weet hoe het in elkaar zit. hihi
Het is verdomme zaterdagavond, als je de hele tijd aan het werk bent ga dan nu wat anders doen zoals je droge wijf neuken of zuipen met oude dispuutmaatjes.quote:"Maar ze vergeten even dat B.V. ik elke dag om 6.15 uur in de auto zit, om 7 uur begin, om 19 uur naar huis rol, dan met het gezin tijd door breng, wat eet en dan rond 20 / 20.30 uur met mijn notebook op de bank weer verder werk. Tevens zeer regelmatig in het weekend nog wat uurtjes pak. Nee daar denken ze niet aan."
Sorry, ik vind dat hard werken. Ik heb verschillende baantjes in de horeca gehad waar het ook echt aanpoten was. Maar prestaties leveren op papier, om het zo maar even te noemen, mag ook echt niet onderschat worden hoor! Je bent dan lichamelijk niet kapot maar in je koppie welquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:45 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Hypocriet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:46 schreef draaijer het volgende:
[..]
assumption... again... knul. wat doe je
Omdat hij niets verkeerds doet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom helpt Fok! die kinderen dan niet door hem een ban te geven![]()
Ze geven een functie al snel de naam managementquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:32 schreef Tommeke het volgende:
[..]
M'n vader heeft ook een managementsfunctie (niet in de zorg) maar ik kan je vertellen dat die man echt hard werkt voor z'n centen hoor! Hard werken zit hem niet alleen in fysieke arbeid
Zaterdag avond misschien.. Mijn vrouw ligt in bad en er is geen ruk op tv.. heerlijk vermaak hierquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom zit je nu te FOK!ken dan? :'
Ik neem graag dingen aan als anderen dat ook doen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:46 schreef draaijer het volgende:
[..]
omdat het wel jolijt is met die snotneus?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom helpt Fok! die kinderen dan niet door hem een ban te geven![]()
het is wel degelijk hard werken. Maar de zorg is vele malen harder.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Sorry, ik vind dat hard werken. Ik heb verschillende baantjes in de horeca gehad waar het ook echt aanpoten was. Maar prestaties leveren op papier, om het zo maar even te noemen, mag ook echt niet onderschat worden hoor! Je bent dan lichamelijk niet kapot maar in je koppie wel
quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:43 schreef draaijer het volgende:
[..]
Goed voorbeeld voor de kinderen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:48 schreef draaijer het volgende:
[..]
Zaterdag avond misschien.. Mijn vrouw ligt in bad en er is geen ruk op tv.. heerlijk vermaak hier
Dat is de laatste tijd immers normaalquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:48 schreef draaijer het volgende:
[..]
Zaterdag avond misschien.. Mijn vrouw ligt in bad en er is geen ruk op tv.. heerlijk vermaak hier
Dan heb je het nog niet eens over het feit dat hij echt bij elke meid in d'r fobo loopt te klieren.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:45 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Corps heb je op de uni gast.. lezen en verdiepen.. Was al niet je sterkste kant.. Enige keuze die jij tot je beschikking hebt is je rechter hand en als je vreemd wilt gaan doe je het een keer met linksquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:47 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Als je zelf al aangeeft dat:
[..]
Het is verdomme zaterdagavond, als je de hele tijd aan het werk bent ga dan nu wat anders doen zoals je droge wijf neuken of zuipen met oude dispuutmaatjes.
Heb met eigen ogen mee gemaakt in die 2 jaar hoe de zorg achteruit is gegaan, en als ik hoor wat de plannen zijn voor de aankomende jaren word het er niet beter op.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zoals ik al eerdere postte, m'n moeder werkt bij de GGZ en je wordt echt droevig van haar verhalen. Het management daar snapt inhoudelijk niets van de zorg. Ze zijn daar alleen maar commercieel bezig en vergeten hun core-business: het verzorgen van mensen.
Nooit iets over gezien bij the world's toughest jobsquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
het is wel degelijk hard werken. Maar de zorg is vele malen harder.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:49 schreef draaijer het volgende:
[..]
Corps heb je op de uni gast.. lezen en verdiepen.. Was al niet je sterkste kant.. Enige keuze die jij tot je beschikking hebt is je rechter hand en als je vreemd wilt gaan doe je het een keer met linkshaha
quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:46 schreef draaijer het volgende:
[..]
Je kan Let's Dance kijken!!!!1111111111quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat is de laatste tijd immers normaal
Je zit graag op het fotoboek toch? Kijk dan af en toe ook eens bij wie je wat neer zet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:49 schreef draaijer het volgende:
[..]
Corps heb je op de uni gast.. lezen en verdiepen.. Was al niet je sterkste kant.. Enige keuze die jij tot je beschikking hebt is je rechter hand en als je vreemd wilt gaan doe je het een keer met linkshaha
Je zit al langer dan 2 minuten achter de computer. Heb je ze wel voorgelezen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:50 schreef draaijer het volgende:
[..]
Waar denk je dat kinderen van 3 jaar nu zijn?! zucht
Waar heb je gestudeerd dan? Naar mijn idee zijn de meeste corpora ook toegankelijk voor HBO'ers.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:49 schreef draaijer het volgende:
[..]
Even tussendoor; je had wél een punt met data en informatiequote:Op zaterdag 19 september 2009 21:49 schreef draaijer het volgende:
[..]
Geloof me ik zou er graag van alles aan willen veranderen in de zorg. Ik werk me uit de naad op een dag om de mensen het zo veel mogelijk naar hun zin te maken en hun de zorg te geven die ze verdienen na al die jaren hard werken. Maar als de grote bazen op van alles en nog wat willen gaan bezuinigen gaat dat gewoon niet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:45 schreef draaijer het volgende:
[..]
Danhebben ze iemand nodig die daar wat aan gaat doen. Ben jij dat?
Ik wilde al zeggen... En kijk de dikke er maar op na.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:52 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Waar heb je gestudeerd dan? Naar mijn idee zijn de meeste corpora ook toegankelijk voor HBO'ers.
quote:RESULTAAT
dis·puut het; o -puten 1 strijd met woorden 2 (onderdeel ve) studentenvereniging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |