abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zaterdag 19 september 2009 @ 21:38:53 #251
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_72917165
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:33 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Om 6 uur ben ik al aan het werk.
Om 19 uur trouwens ook nog.
De zaterdagen die ik moet werken zal ik ook maar niet tellen.

En dat allemaal voor een schamel loontje van 1500 netto per maand.

Maar ik doe het met veel plezier en werk graag die extra uren. Dus ja, pak maar van die groep grootverdieners. Volgens mij werken die niet graag. Uit jouw post kan ik absoluut niet halen dat je lol hebt in je werk. Absoluut niet. Je ziet het als een verplichting om aan je dure lifestyle te kunnen voldoen. om dat wijf van je te kunnen onderhouden.
Met je notebook op de bank zitten werk noemen
En dat wijf gaat er straks vandoor met een ander, want "hij"werkt alleen maar, oh sweet bitter ironie
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_72917166
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:33 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Om 6 uur ben ik al aan het werk.
Om 19 uur trouwens ook nog.
De zaterdagen die ik moet werken zal ik ook maar niet tellen.

En dat allemaal voor een schamel loontje van 1500 netto per maand.

Maar ik doe het met veel plezier en werk graag die extra uren. Dus ja, pak maar van die groep grootverdieners. Volgens mij werken die niet graag. Uit jouw post kan ik absoluut niet halen dat je lol hebt in je werk. Absoluut niet. Je ziet het als een verplichting om aan je dure lifestyle te kunnen voldoen. om dat wijf van je te kunnen onderhouden.
Met je notebook op de bank zitten werk noemen
Ik heb een meesterlijke baan. Echt briljant, maar daar vraag je niet naar.. dat is fout 1 meisje.
Werkze
pi_72917182
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

We hebben het nu even over management bij de zorg, mensen uit het vak weten waar we het over hebben.
Zoals ik al eerdere postte, m'n moeder werkt bij de GGZ en je wordt echt droevig van haar verhalen. Het management daar snapt inhoudelijk niets van de zorg. Ze zijn daar alleen maar commercieel bezig en vergeten hun core-business: het verzorgen van mensen.
pi_72917186
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

En dat wijf gaat er straks vandoor met een ander, want "hij"werkt alleen maar, oh sweet bitter ironie
Is dat wat er met je is gebeurt. Is hij weggegaan omdat je zo massive veel aan het werk was? vervelend voor je
  zaterdag 19 september 2009 @ 21:39:57 #255
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_72917194
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:38 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Of gewoon een kwestie van intresses, prioriteiten etc?
Juistem. Mijn prioriteit is niet dagen lang in de schoolbanken zitten. Daarom zal ik ook niet snel een hoge functie bekleden, ben ik mij volledig van bewust en heb daar vrede mee.
Ik spendeer mijn tijd veel liever aan dingen die ik leuk vind om te doen, en rijden in een Boxter S behoort daar niet toe.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_72917205
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:38 schreef beverton het volgende:
dit hoort niet in onz thuis
True te serieus
  zaterdag 19 september 2009 @ 21:40:22 #257
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_72917207
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

En z'n kinders vragen zich op zondag aan tafel af wie die vreemde man is die het vlees komt snijden
  Admin zaterdag 19 september 2009 @ 21:40:56 #258
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_72917224
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:37 schreef draaijer het volgende:

[..]

Zucht.. Tel je fok mee
Jij werkt trouwens ook niet veel is het wel als ik je posthistorie zo eens bekijk?
Op kosten van de baas FOK!ken, foei.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_72917236
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:37 schreef Mozy het volgende:

[..]

Kanker op met je kromme zinnetjes uit een andere taal. Je weet dat ik gelijk heb. En dat heb je zo net toegegeven.
Not even close. Je zit er zo ver naast dat ik de moeite niet eens wil nemen om het je uit te leggen omdat je het waarschijnlijk weer niet zal begrijpen
pi_72917243
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:39 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Juistem. Mijn prioriteit is niet dagen lang in de schoolbanken zitten. Daarom zal ik ook niet snel een hoge functie bekleden, ben ik mij volledig van bewust en heb daar vrede mee.
Ik spendeer mijn tijd veel liever aan dingen die ik leuk vind om te doen, en rijden in een Boxter S behoort daar niet toe.
Zo denk ik er ook over. Ik ben bewust HBO gaan doen met schakeltraject om daarna m'n master te halen.
Puur omdat d ie manier van lesgeven beter bij me past en ik me er prettiger bij voel. Natuurlijk heb ik ambities, maar heb geen zin omdat ten koste van alles te doen. Geluk zit hem bij mij in andere dingen.
pi_72917255
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Jij werkt trouwens ook niet veel is het wel als ik je posthistorie zo eens bekijk?
Op kosten van de baas FOK!ken, foei.
Tel de posts over een jaar et voila. verschil tussen jou en mij
  Admin zaterdag 19 september 2009 @ 21:42:16 #262
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_72917263
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:39 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Zoals ik al eerdere postte, m'n moeder werkt bij de GGZ en je wordt echt droevig van haar verhalen. Het management daar snapt inhoudelijk niets van de zorg. Ze zijn daar alleen maar commercieel bezig en vergeten hun core-business: het verzorgen van mensen.

pi_72917290
't Loopt wat dood hier
Kan iemand nu eens kort samenvatten waarom Draaijer schijnbaar een l*l is?
pi_72917309
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:41 schreef draaijer het volgende:

[..]

Not even close. Je zit er zo ver naast dat ik de moeite niet eens wil nemen om het je uit te leggen omdat je het waarschijnlijk weer niet zal begrijpen
Jij zegt dat je het krom vind dat de belasting op je kort omdat je zo hard werkt. Ik leg uit dat er geen andere uitweg is, want ze kunnen niet meer korten op de minderbedeelde. En dan kom jij doodleuk aanlopen met een ABC zinnetje, om vervolgens te zeggen dat IK het niet begrijp.

Is verbanden leggen echt zo moeilijk voor meneertje?
pi_72917312
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:40 schreef druppelkut het volgende:

[..]

En z'n kinders vragen zich op zondag aan tafel af wie die vreemde man is die het vlees komt snijden
Oei, was ik te hard voor je meisje.. sorry
Nope, quality time met het gezin heeft een zeer hoge prio van mij.. Maar mensen weten altijd precies hoe het in elkaar steekt.
Ook heel grappig om te zien dat als iemand in de zorg werkt, dat iedereen ook al precies weet hoe het in elkaar zit. hihi
pi_72917313
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nu is het wel zo dat er flink bezuinigd moet worden, en daar kunnen ze in het management ook niet veel mee. Maar de gedachtegang daar is zeker verkeerd. Daarom heb ik ook echt respect voor mensen die in de zorg werken. Ik ken behoorlijk veel mensen die HBO-V etc doen, ik zou het niet kunnen.
pi_72917320
Zijn we al bijna bij topic #2
  zaterdag 19 september 2009 @ 21:45:26 #268
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_72917355
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Loopt wat dood hier
Naar mijn mening komt het door zijn gebruik van Engelse zinnetjes, zijn leven in de vorm van foto's op het fotoboek, zijn oordeel over anderen (dan heb ik al snel een oordeel voor hem klaar), denken dat men in het bedrijfsleven hard werkt als ze vergaderen en achter hun computers verslagjes tikken, niet blij kunnen zijn met hun leven omdat ze dag en nacht moeten werken (zoals hij zelf aangeeft) en dus geen tijd overhouden voor zijn kinderen behalve in het weekend.
pi_72917360
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:35 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ja heb 2 stages achter de rug in een bejaardenhuis, schandalig hoe alles daar aan toe gaat ..
Danhebben ze iemand nodig die daar wat aan gaat doen. Ben jij dat?
pi_72917367
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Loopt wat dood hier
Hij is het steriotype satusgerichte corpsbal die pronkt met z'n, in zijn ogen, succes.

De genen die met hem in discussie gaan hebben andere belangstellingen en prioriteiten in het leven en over en weer worden persoonlijke aanvallen gemaakt.

Ik denk dat dat een beetje de samenvatting is
pi_72917384
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:45 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Naar mijn mening komt het door zijn gebruik van Engelse zinnetjes, zijn leven in de vorm van foto's op het fotoboek, zijn oordeel over anderen (dan heb ik al snel een oordeel voor hem klaar), denken dat men in het bedrijfsleven hard werkt als ze vergaderen en achter hun computers verslagjes tikken, niet blij kunnen zijn met hun leven omdat ze dag en nacht moeten werken (zoals hij zelf aangeeft) en dus geen tijd overhouden voor zijn kinderen behalve in het weekend.
assumption... again... knul. wat doe je
  Admin zaterdag 19 september 2009 @ 21:46:37 #272
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_72917392
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:43 schreef draaijer het volgende:

[..]

Nope, quality time met het gezin heeft een zeer hoge prio van mij.. Maar mensen weten altijd precies hoe het in elkaar steekt.
Ook heel grappig om te zien dat als iemand in de zorg werkt, dat iedereen ook al precies weet hoe het in elkaar zit. hihi
Waarom zit je nu te FOK!ken dan? :'

pi_72917397
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:45 schreef draaijer het volgende:

[..]

misschien kan je vriendin er wat formuliertjes over invullen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72917405
quote:

[..]

Waarom helpt Fok! die kinderen dan niet door hem een ban te geven
  zaterdag 19 september 2009 @ 21:47:27 #275
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_72917410
quote:

[..]

Als je zelf al aangeeft dat:
quote:
"Maar ze vergeten even dat B.V. ik elke dag om 6.15 uur in de auto zit, om 7 uur begin, om 19 uur naar huis rol, dan met het gezin tijd door breng, wat eet en dan rond 20 / 20.30 uur met mijn notebook op de bank weer verder werk. Tevens zeer regelmatig in het weekend nog wat uurtjes pak. Nee daar denken ze niet aan."
Het is verdomme zaterdagavond, als je de hele tijd aan het werk bent ga dan nu wat anders doen zoals je droge wijf neuken of zuipen met oude dispuutmaatjes.
pi_72917414
quote:

[..]

Sorry, ik vind dat hard werken. Ik heb verschillende baantjes in de horeca gehad waar het ook echt aanpoten was. Maar prestaties leveren op papier, om het zo maar even te noemen, mag ook echt niet onderschat worden hoor! Je bent dan lichamelijk niet kapot maar in je koppie wel
pi_72917416
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:46 schreef draaijer het volgende:

[..]

Hypocriet.
  zaterdag 19 september 2009 @ 21:47:45 #278
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_72917417
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Omdat hij niets verkeerds doet.
  zaterdag 19 september 2009 @ 21:47:45 #279
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72917418
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:32 schreef Tommeke het volgende:

[..]

M'n vader heeft ook een managementsfunctie (niet in de zorg) maar ik kan je vertellen dat die man echt hard werkt voor z'n centen hoor! Hard werken zit hem niet alleen in fysieke arbeid
Ze geven een functie al snel de naam management

Dat loopt zo uiteen.. De ander harkt bakken met geld binnen terwijl de een van net boven minimum moet leven. Maar meneer heeft dan wel de titel manager and thats what its all about
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_72917424
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:46 schreef yvonne het volgende:

[..]

Waarom zit je nu te FOK!ken dan? :'
Zaterdag avond misschien.. Mijn vrouw ligt in bad en er is geen ruk op tv.. heerlijk vermaak hier
  zaterdag 19 september 2009 @ 21:48:21 #281
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_72917430
quote:

[..]

Ik neem graag dingen aan als anderen dat ook doen.
pi_72917431
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

omdat het wel jolijt is met die snotneus?
pi_72917436
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:47 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Sorry, ik vind dat hard werken. Ik heb verschillende baantjes in de horeca gehad waar het ook echt aanpoten was. Maar prestaties leveren op papier, om het zo maar even te noemen, mag ook echt niet onderschat worden hoor! Je bent dan lichamelijk niet kapot maar in je koppie wel
het is wel degelijk hard werken. Maar de zorg is vele malen harder.
  zaterdag 19 september 2009 @ 21:48:50 #284
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_72917441
quote:

[..]

pi_72917447
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:48 schreef draaijer het volgende:

[..]

Zaterdag avond misschien.. Mijn vrouw ligt in bad en er is geen ruk op tv.. heerlijk vermaak hier
Goed voorbeeld voor de kinderen.
pi_72917456
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:47 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Omdat hij niets verkeerds doet.
Oh, da's best wel kut dan
  zaterdag 19 september 2009 @ 21:49:32 #287
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72917458
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:48 schreef draaijer het volgende:

[..]

Dat is de laatste tijd immers normaal
Eigen schuld, plat hoofd
  zaterdag 19 september 2009 @ 21:49:53 #288
198137 Uierboord
Broodje koeietiet !!!!!!!!!
pi_72917464
quote:

[..]

Dan heb je het nog niet eens over het feit dat hij echt bij elke meid in d'r fobo loopt te klieren.
Als hij wat dat betreft in het echte leven net zo van aanpakken weet als met z'n carriere, wed maar dat hij dan geregeld buiten de deur neukt..

(Verkapte TVP)
Uierboord, in de volksmond wel "koeietiet" genoemd, is een Rotterdams streekgerecht. Het bestaat uit de toppen van de uiers van koeien, die tot een smeersel verwerkt zijn; dit smeert men vervolgens op de boterham.
pi_72917467
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:47 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Als je zelf al aangeeft dat:
[..]

Het is verdomme zaterdagavond, als je de hele tijd aan het werk bent ga dan nu wat anders doen zoals je droge wijf neuken of zuipen met oude dispuutmaatjes.
Corps heb je op de uni gast.. lezen en verdiepen.. Was al niet je sterkste kant.. Enige keuze die jij tot je beschikking hebt is je rechter hand en als je vreemd wilt gaan doe je het een keer met links haha

pi_72917471
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:39 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Heb met eigen ogen mee gemaakt in die 2 jaar hoe de zorg achteruit is gegaan, en als ik hoor wat de plannen zijn voor de aankomende jaren word het er niet beter op.
Zelfs het koekje bij de koffie moeten ze nog gaan betalen, de oudere mensen worden daar helemaal leeggeplukt. De verpleging doet zo ontzettend hun best maar door de verkeerde beslissingen die het management maken kunnen ze niet de zorg geven die ze werkelijk nodig hebben.
Alleen omdat het management niet ziet hoe het er echt aan toe gaat in de zorg en allemaal maar op hun kont achter hun bureautje kunnen zitten.
All good things are wild and free.
  zaterdag 19 september 2009 @ 21:50:41 #291
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_72917491
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:48 schreef Mozy het volgende:

[..]

het is wel degelijk hard werken. Maar de zorg is vele malen harder.
Nooit iets over gezien bij the world's toughest jobs
Eigen schuld, plat hoofd
pi_72917493
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:49 schreef Mozy het volgende:

[..]

Goed voorbeeld voor de kinderen.
Waar denk je dat kinderen van 3 jaar nu zijn?! zucht
pi_72917497
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:49 schreef draaijer het volgende:

[..]

Corps heb je op de uni gast.. lezen en verdiepen.. Was al niet je sterkste kant.. Enige keuze die jij tot je beschikking hebt is je rechter hand en als je vreemd wilt gaan doe je het een keer met links haha

quote:

[..]

pi_72917502
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:49 schreef x3ro het volgende:

[..]

Dat is de laatste tijd immers normaal
Je kan Let's Dance kijken!!!!1111111111

Ik verveel me ook dood
Ben bij m'n ouders thuis, die naar een suffe verjaardag zijn en ik besef me dat ik hier niet echt meer een sociaal leven heb
  zaterdag 19 september 2009 @ 21:50:56 #295
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_72917504
quote:

[..]

Je zit graag op het fotoboek toch? Kijk dan af en toe ook eens bij wie je wat neer zet.

Assumptions my dear lad, assumptions.
pi_72917511
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:50 schreef draaijer het volgende:

[..]

Waar denk je dat kinderen van 3 jaar nu zijn?! zucht
Je zit al langer dan 2 minuten achter de computer. Heb je ze wel voorgelezen?
pi_72917533
quote:

[..]

Waar heb je gestudeerd dan? Naar mijn idee zijn de meeste corpora ook toegankelijk voor HBO'ers.
pi_72917560
quote:

[..]

Even tussendoor; je had wél een punt met data en informatie
Verder vind ik dat je je hier best wel wat harder kunt verweren hier, 't slaat gewoon nergens op wat ze tegen je zeggen en ik begrijp niet dat je het je allemaal zo aan laat leunen
pi_72917561
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:45 schreef draaijer het volgende:

[..]

Geloof me ik zou er graag van alles aan willen veranderen in de zorg. Ik werk me uit de naad op een dag om de mensen het zo veel mogelijk naar hun zin te maken en hun de zorg te geven die ze verdienen na al die jaren hard werken. Maar als de grote bazen op van alles en nog wat willen gaan bezuinigen gaat dat gewoon niet.
All good things are wild and free.
  zaterdag 19 september 2009 @ 21:53:09 #300
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_72917565
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:52 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Waar heb je gestudeerd dan? Naar mijn idee zijn de meeste corpora ook toegankelijk voor HBO'ers.
Ik wilde al zeggen... En kijk de dikke er maar op na.
quote:
RESULTAAT
 dis·puut het; o -puten 1 strijd met woorden 2 (onderdeel ve) studentenvereniging
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')