abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 september 2009 @ 21:19:05 #205
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_72916579
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:16 schreef draaijer het volgende:

[..]

Absoluut niet.. Ik kan niks met mijn handen en daardoor waardeer je alleen maar meer de mensen die het wel kunnen. Mijn schatje heeft een management functie in de gezondheiszorg. Daar wordt in mijn ogen pas echt werk geleverd tegen een veel en veel te laag salaris. Ik heb een bloedhekel aan de belastingbetalen, maar als het omwille van de gezondheidszorg zou zijn, zou ik er zeker geen moeite mee hebben.

Dacht je dat werkelijk of is het gewoon een vraag?
Gewoon een vraagje.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_72916665
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:17 schreef Mozy het volgende:

[..]

Waarom een hekel hebben aan belasting betalen?
Het is meer het idee van de PVDA om het tarief naar 60% te trekken. Ik kots erop dat mensen zeggen pak maar van die groep. Die hebben toch genoeg. Maar ze vergeten even dat B.V. ik elke dag om 6.15 uur in de auto zit, om 7 uur begin, om 19 uur naar huis rol, dan met het gezin tijd door breng, wat eet en dan rond 20 / 20.30 uur met mijn notebook op de bank weer verder werk. Tevens zeer regelmatig in het weekend nog wat uurtjes pak. Nee daar denken ze niet aan.

het geeft mij het gevoel dat je gestraft wordt voor het feit dat je snoeihard onder veel stress keihard aan het werken bent voor je gezin en toekomst.
pi_72916702
'T topic begon zo leuk.
Ik verhuis maar naar GC.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  Admin zaterdag 19 september 2009 @ 21:23:24 #208
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_72916709
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:18 schreef Stefan het volgende:

[..]

Zie mn antwoord aan janetje

Enne "Mijn schatje heeft een management functie in de gezondheiszorg. Daar wordt in mijn ogen pas echt werk geleverd tegen een veel en veel te laag salaris.
Flikkersteent ff lekker een end op, managementfunctie in de gezondheidszorg, laat me alsjeblieft niet lachen.
Laat 'r es ff lekker d'r poten vuil maken en eens laten wapperen, knapt ze van op.
Mangementfunctie in de gezondheidszorg
Mijn God..
Ik heb niet genoeg thumbs down.
Lui als je "schatje" maken de gezondheidszorg kapot, al jaren, opbokken, handen laten wapperen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_72916737
Ik had aan niemand een hekel tot ik dit topic las.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_72916756
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:21 schreef draaijer het volgende:

[..]

Het is meer het idee van de PVDA om het tarief naar 60% te trekken. Ik kots erop dat mensen zeggen pak maar van die groep. Die hebben toch genoeg. Maar ze vergeten even dat B.V. ik elke dag om 6.15 uur in de auto zit, om 7 uur begin, om 19 uur naar huis rol, dan met het gezin tijd door breng, wat eet en dan rond 20 / 20.30 uur met mijn notebook op de bank weer verder werk. Tevens zeer regelmatig in het weekend nog wat uurtjes pak. Nee daar denken ze niet aan.

het geeft mij het gevoel dat je gestraft wordt voor het feit dat je snoeihard onder veel stress keihard aan het werken bent voor je gezin en toekomst.
En daarom gaan ze geld pakken van mensen die al niks hebben? Mijn zus zit in een rolstoel omdat de klootzak die aanwezig was bij haar geboorte geen zin had om zijn collega wakker te bellen. Zij kan niet werken. ook al probeert ze met man en macht een opleiding te voltooien en een beetje te verdienen. Maar dit wordt haar zo goed als onmogelijk gemaakt omdat ze op zo veel word gekort dat ze nog amper het huis uit kan.

Maar owja, meneer werkt heel hard. dus moeten de zwakke maar creperen.
  Admin zaterdag 19 september 2009 @ 21:25:34 #211
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_72916770
Ik ga er godverdegodver helemaal raar van tikken, zie je dat?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_72916779
quote:

[..]

Mee eens, wie hard werkt wordt gestraft.
  zaterdag 19 september 2009 @ 21:26:01 #213
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_72916780
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:23 schreef yvonne het volgende:

[..]

Moet ik echt alles lezen. Ik ben sowieso teleurgesteld in dit topic want niemand haat mij
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_72916787
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:25 schreef yvonne het volgende:
gaat het wel goed schatjepatatje
  zaterdag 19 september 2009 @ 21:26:51 #215
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_72916802
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:25 schreef yvonne het volgende:
Is dat de leffe?
pi_72916807
quote:

[..]

Enne "Mijn schatje heeft een management functie in de gezondheiszorg. Daar wordt in mijn ogen pas echt werk geleverd tegen een veel en veel te laag salaris.
Flikkersteent ff lekker een end op, managementfunctie in de gezondheidszorg, laat me alsjeblieft niet lachen.
Laat 'r es ff lekker d'r poten vuil maken en eens laten wapperen, knapt ze van op.
Mijn God..
Lui als je "schatje" maken de gezondheidszorg kapot, al jaren, opbokken, handen laten wapperen
Ben blij dat er nog iemand is die begrijpt hoe de gezondheidszorg echt in elkaar zit.
All good things are wild and free.
pi_72916813
quote:

Je maakt geen gebruik van voorzieningen die door belastingen kunnen bestaan?
  Admin zaterdag 19 september 2009 @ 21:27:23 #218
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_72916821
quote:

[..]

Ik ben van nature een Moeder Theresa, maar jou gun ik een ontslag, ploeteren met niks en een wijf dat gewoon weer konten moet wassen en met de stront onder d'r nagels thuiskomt.
Jij bent vergeten wat het is mens te zijn.
Gatver.

pi_72916822
Ik moet weg uit dit topic voor ik pissig word en verkeerde dingen ga typen. De groeten.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  zaterdag 19 september 2009 @ 21:28:06 #220
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_72916846
Vroeger had ik een hekel aan ElizabethR maar die is eigenlijk alleen maar wereldvreemd.
pi_72916861
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik ben van nature een Moeder Theresa, maar jou gun ik een ontslag, ploeteren met niks en een wijf dat gewoon weer konten moet wassen en met de stront onder d'r nagels thuiskomt.
Jij bent vergeten wat het is mens te zijn.
Gatver.
Het zit je wel diep zeker
pi_72916874
omg ik wist niet dat sommige mensen zo'n plaat voor dr kop konden hebben. Jij bent zeker met een GANT'je aan geboren en hebt nooit hard moet werken.

En nee; wat je nu doet is NIET hard werken.

Jij bent echt met recht het meest kansloze figuur, ik hoop dat ik je ooit op stadhuisplein zie, met je handje omhoog voor een euro, dan kots ik hem vol geluk helemaal voor je vol
pi_72916906
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:26 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ben blij dat er nog iemand is die begrijpt hoe de gezondheidszorg echt in elkaar zit.
M'n moeder werkt bij de GGZ, je wordt echt pissig als je ziet hoe het er daar aantoe gaat.
pi_72916910
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:27 schreef Modus het volgende:

[..]

Je maakt geen gebruik van voorzieningen die door belastingen kunnen bestaan?
Jazeker. De HRA. Die willen ze gaan afschaffen en of gaan afbouwen. Of de HRA afschaffen bij een bepaalde waarde van je huis. Dat terwijl mijn kinderopvang etc. als heeeeeeel veeeeeeel duurder is dan bij een gemiddeld ander.
pi_72916958
quote:

say what?
management functie hard werken?
goder het zal mooi worden
om half 6 s'avondsbezweet aanschuiven aan je bordje vreten?
op de vloer wordt pas hard gewerkt. half 8 s'morgens thuiskomen met de pis op jes choenen, poep op je broek en erwtensoep in je haar.
dá's hard werken.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72916960
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:30 schreef draaijer het volgende:

[..]

Jazeker. De HRA. Die willen ze gaan afschaffen en of gaan afbouwen. Of de HRA afschaffen bij een bepaalde waarde van je huis. Dat terwijl mijn kinderopvang etc. als heeeeeeel veeeeeeel duurder is dan bij een gemiddeld ander.
Dat ze de HRA afschaffen is niet zo erg. Mijn ouders hebben 20 jaar geleden een huis gekocht en er eigenlijk alleen maar op verdiend. Vinden ze zelf ook
pi_72916964
quote:

[..]

Dus jij vind dat jij met je 60k per jaar dezelfde kortingen moet krijgen als iemand die van een bijstandsuitkering moet rondkomen?
pi_72916965
mensen die hier posten hebben een te hoge bloeddruk
pi_72916997
leuk topic
pi_72917003
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:31 schreef Mirjam het volgende:

[..]

say what?
management functie hard werken?
goder het zal mooi worden
om half 6 s'avondsbezweet aanschuiven aan je bordje vreten?
op de vloer wordt pas hard gewerkt. half 8 s'morgens thuiskomen met de pis op jes choenen, poep op je broek en erwtensoep in je haar.
dá's hard werken.
M'n vader heeft ook een managementsfunctie (niet in de zorg) maar ik kan je vertellen dat die man echt hard werkt voor z'n centen hoor! Hard werken zit hem niet alleen in fysieke arbeid
pi_72917004
quote:

[..]

Mijn God..
Foei ga eens werken muts.
Dat heeft zij ook altijd gedaan (en soms nog steeds) en nu heeft ze onder de vleugels van een organisatie 2 huizen gecreeerd waar jongeren van 18 tot 30 jaar kunnen wonen die momenteel door hun geestelijke toestand niet alleen kunnen wonen. Zij en de mensen met haar maken die mensen weer klaar om zelfstandig te gaan wonen. Dus piss off muts
  zaterdag 19 september 2009 @ 21:33:10 #232
268009 Hoofdrubbel
Pleiaden Empire
pi_72917007
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:26 schreef Stefan het volgende:

[..]

Moet ik echt alles lezen. Ik ben sowieso teleurgesteld in dit topic want niemand haat mij
Dan ga ik je nu haten. Wordt de topic weer leuk voor je? Haha
De mens regeert de wereld niet om een ander tevreden te stellen maar om zichzelf tevreden te stellen.
  Admin zaterdag 19 september 2009 @ 21:33:22 #233
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_72917016
quote:

[..]

Weet je, meer woorden maak ik er niet aan vuil, je bent met al je geploeter hét perfecte voorbeeld van jonge mensen die ik verpleeg.
Maar denk vooral niet na hoor, blijf maar jagen, ik verpleeg je met liefde, dat is mijn beroep en dat doe ik graag.
Ik kom je wel tegen, niemand kan jou nog wakker schudden, je bent nu al reddeloos.

zaterdag 19 september 2009 @ 21:33:54 #234
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_72917033
quote:

[..]

Om 6 uur ben ik al aan het werk.
Om 19 uur trouwens ook nog.
De zaterdagen die ik moet werken zal ik ook maar niet tellen.

En dat allemaal voor een schamel loontje van 1500 netto per maand.

Maar ik doe het met veel plezier en werk graag die extra uren. Dus ja, pak maar van die groep grootverdieners. Volgens mij werken die niet graag. Uit jouw post kan ik absoluut niet halen dat je lol hebt in je werk. Absoluut niet. Je ziet het als een verplichting om aan je dure lifestyle te kunnen voldoen. om dat wijf van je te kunnen onderhouden.
Met je notebook op de bank zitten werk noemen
pi_72917067
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:33 schreef draaijer het volgende:

[..]

Dat heeft zij ook altijd gedaan (en soms nog steeds) en nu heeft ze onder de vleugels van een organisatie 2 huizen gecreeerd waar jongeren van 18 tot 30 jaar kunnen wonen die momenteel door hun geestelijke toestand niet alleen kunnen wonen. Zij en de mensen met haar maken die mensen weer klaar om zelfstandig te gaan wonen. Dus piss off muts
De mensen die in dat huis de cliënten begeleiden zijn de mensen die zorgen dat hun cliënten zelfstandig kunnen wonen. Niet jou vrouw die alles vanachter haar bureau bekijkt.
pi_72917070
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:25 schreef Mozy het volgende:

[..]

En daarom gaan ze geld pakken van mensen die al niks hebben? Mijn zus zit in een rolstoel omdat de klootzak die aanwezig was bij haar geboorte geen zin had om zijn collega wakker te bellen. Zij kan niet werken. ook al probeert ze met man en macht een opleiding te voltooien en een beetje te verdienen. Maar dit wordt haar zo goed als onmogelijk gemaakt omdat ze op zo veel word gekort dat ze nog amper het huis uit kan.

Maar owja, meneer werkt heel hard. dus moeten de zwakke maar creperen.
Helemaal niet!? damn wat een domme reactie. Ik had inmiddels van jou nu wel een betere reactie verwacht. Je kent het verhaal van de ezel toch..

Ask questions instead of assuming

Er zijn meerdere wegen die naar Rome gaan.
pi_72917079
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:29 schreef Tommeke het volgende:

[..]

M'n moeder werkt bij de GGZ, je wordt echt pissig als je ziet hoe het er daar aantoe gaat.
Ja heb 2 stages achter de rug in een bejaardenhuis, schandalig hoe alles daar aan toe gaat ..
All good things are wild and free.
pi_72917082
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:35 schreef Mozy het volgende:

[..]

De mensen die in dat huis de cliënten begeleiden zijn de mensen die zorgen dat hun cliënten zelfstandig kunnen wonen. Niet jou vrouw die alles vanachter haar bureau bekijkt.
Ga je weer..
  Admin zaterdag 19 september 2009 @ 21:35:42 #239
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_72917083
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:33 schreef draaijer het volgende:

[..]

Opbokken, ik werk meer uur dan jij ooit zult kunnen werken, mijn uren kun je nieteens aan jankzak.
"Ze werkt soms nog wel eens"

pi_72917097
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

Opbokken, ik werk meer uur dan jij ooit zult kunnen werken, mijn uren kun je nieteens aan jankzak.

gotta love 'em
pi_72917115
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:26 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Jezus gasten jullie blijven in je leven steken met de instelling die jullie genieten. Un fucking believable
pi_72917117
kan draaijer geen eigen topic krijgen?
  Admin zaterdag 19 september 2009 @ 21:37:02 #243
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_72917120
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:32 schreef Tommeke het volgende:

[..]

M'n vader heeft ook een managementsfunctie (niet in de zorg) maar ik kan je vertellen dat die man echt hard werkt voor z'n centen hoor! Hard werken zit hem niet alleen in fysieke arbeid
We hebben het nu even over management bij de zorg, mensen uit het vak weten waar we het over hebben.

pi_72917123
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zucht.. Tel je fok mee
pi_72917133
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:35 schreef draaijer het volgende:

[..]

Helemaal niet!? damn wat een domme reactie. Ik had inmiddels van jou nu wel een betere reactie verwacht. Je kent het verhaal van de ezel toch..

Ask questions instead of assuming

Er zijn meerdere wegen die naar Rome gaan.

Kanker op met je kromme zinnetjes uit een andere taal. Je weet dat ik gelijk heb. En dat heb je zo net toegegeven.
pi_72917142
Volgens mij werk ik het allerallerhardst
pi_72917146
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:36 schreef draaijer het volgende:

[..]

Jezus gasten jullie blijven in je leven steken met de instelling die jullie genieten. Un fucking believable
Of gewoon een kwestie van intresses, prioriteiten etc?
pi_72917156
dit hoort niet in onz thuis
pi_72917159
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij werk ik het allerallerhardst
ik in ieder geval niet
pi_72917160
maarre, hoe kwamen van 'aan wie heb je een hekel' op draaijer en z'n 'hardwerkende' vriendin en de misstanden in de gezondheidszorg?
  Admin zaterdag 19 september 2009 @ 21:38:53 #251
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_72917165
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:33 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Maar ik doe het met veel plezier en werk graag die extra uren. Dus ja, pak maar van die groep grootverdieners. Volgens mij werken die niet graag. Uit jouw post kan ik absoluut niet halen dat je lol hebt in je werk. Absoluut niet. Je ziet het als een verplichting om aan je dure lifestyle te kunnen voldoen. om dat wijf van je te kunnen onderhouden.
En dat wijf gaat er straks vandoor met een ander, want "hij"werkt alleen maar, oh sweet bitter ironie

pi_72917166
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:33 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Ik heb een meesterlijke baan. Echt briljant, maar daar vraag je niet naar.. dat is fout 1 meisje.
Werkze
pi_72917182
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

We hebben het nu even over management bij de zorg, mensen uit het vak weten waar we het over hebben.
Zoals ik al eerdere postte, m'n moeder werkt bij de GGZ en je wordt echt droevig van haar verhalen. Het management daar snapt inhoudelijk niets van de zorg. Ze zijn daar alleen maar commercieel bezig en vergeten hun core-business: het verzorgen van mensen.
pi_72917186
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

En dat wijf gaat er straks vandoor met een ander, want "hij"werkt alleen maar, oh sweet bitter ironie
Is dat wat er met je is gebeurt. Is hij weggegaan omdat je zo massive veel aan het werk was? vervelend voor je
  zaterdag 19 september 2009 @ 21:39:57 #255
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_72917194
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:38 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Of gewoon een kwestie van intresses, prioriteiten etc?
Juistem. Mijn prioriteit is niet dagen lang in de schoolbanken zitten. Daarom zal ik ook niet snel een hoge functie bekleden, ben ik mij volledig van bewust en heb daar vrede mee.
Ik spendeer mijn tijd veel liever aan dingen die ik leuk vind om te doen, en rijden in een Boxter S behoort daar niet toe.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')