Tvp.quote:
Welneequote:
En de meeste geliefde user van 2005/2006.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:38 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben de minst gehate user van 2009
quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb trouwens een hekel aan Jojoortje, omdat ze eerder was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:42 schreef 8108139dpths het volgende:
Allemaal. IK HAAT ZE ALLEMAAL!!!![]()
[ afbeelding ]Ik haat jou nu door die homoseksuele spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ŗ¤ų„¸Hardcore ¸„ų¤ŗ°
„ų¤ŗ°¨UNITED!!``°ŗ¤
from albania.
Zou ik dan onderhand maar eens doenquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is zo een blonde waar ik nog mee uit eten moest gaan.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:39 schreef Triggershot het volgende:
Laster is ook wel een goeie nieuwkomer.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:44 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik haat jou nu door die homoseksuele spoiler.
Dei heb ik ingesteld als friend :pquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:48 schreef tonja het volgende:
Rosbief met zijn onzinnige reakties in nieuwe topics.
quote:Hate. You don’t know what real hatred is and consequently horror is just a joke for you. In reality, your vanity IS horror. Just think of all the putrid decadence and inner ugliness passed down genetically to all of us. We’re all potential child rapists, flaming homosexuals, murderers, thieves – any other egocentric dung you could think of. And as much as it might appeal to YOU to support all this, in essence – our "nature" – it’s just pathetic since you’d shit in your fucking panties if confronted to the real world out there.
Enigszins achterhaald inmiddels, wat de mod betreftquote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:37 schreef TNA het volgende:
Juicyhil, Swetsenegger, dagdag, phpmystyle, jitzzzze, RemcoDelft, LudoSanders, Mutant01.
Ik erger me aan domheid en continue verzuurdheid. En aan mensen die mod worden en daar interessant mee doen, zoals Krentenbol.
Omdat hij na elk grapje begint te janken. Maar hij het wel altijd uitlokt, door constant: "JONAS BROTHERS OP TMF EINZ" te spammen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:53 schreef PiRANiA het volgende:
waarom hebben mensen een hekel aan juicyhil?
Ik moet weleens lachen om Rosbief.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:56 schreef LasTeR het volgende:
Deepart en Rosbief trouwens. Ik heb een hekel aan Rosbief. Dat is zeg maar de wat minder grappige equivalent van mij.
Dan is DAM een kloon van Golfer zeker?quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:51 schreef Prosac het volgende:
Bedankt Yvonne.
DAM aka DiegoArmandoMaradona
Kan niet discussiėren en vind het altijd nodig om verkapt te zeggen dat zijn "discussie"-partner dom is, danwel er niks van snapt. Draait een discussie altijd zo dat het hem goed uitkomt, feiten die hem niet uitkomen zijn onzin en zijn mening is de waarheid. Blind voor een goede discussie, koning van de oneliners. Etc etc.
Bij topics gerelateerd aan Ajax is het de standaardzin: "Hoe vaak zijn ze ook al weer kampioen geworden in de laatste 5 jaar?"
Als iedereen nou nog leert hem te negeren, dan is het lekker snel voorbij.
Overigens is haat wat ver doorgetrokken. Maar missen zal ik hem absoluut niet, net als vele andere VBL bezoekers.
Rosbief is een baas, in tegenstelling tot LasteR die vrij weinig te melden heeft.quote:
Jij mag overigens de hemel in geprezen worden. Samen met een zooi andere users. Wanneer komt de tegenhanger van dit topic?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |