Ja klopt, viel me ook op.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ook, eerlijk waar. Maar het valt mij op dat hier mensen in een stilte coupé keihard blèren en krijsen, terwijl in (bijvoorbeeld) een gewone metro in Parijs mensen tegen elkaar fluisteren.
Van het ERGSTE soort!quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga ook wel eens met de trein en doe mijn bijdrage aande vervelende mens.
Mond dicht, Lucifer!quote:
Dat is toch logisch? Als je in een metro zit met vreemde mensen, dan zorg je niet voor overlast. Vrolijk kwebbelen doen je dan juist weer in een café of park.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja klopt, viel me ook op.
Aan de andere kant zijn Parijse (Franse?) mensen ook alleen maar met zichzelf bezig en staren ze chagrijnig vooruit.
De stralende!quote:
Alsof wij allemaal zo mooi, sociaal en fijn zijnquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:40 schreef wonderer het volgende:
G_E heeft natuurlijk gewoon gelijk. Het gros van de nederlands IS irritant, asociaal en stomvervelend. En dom. En lelijk.
Onzin. Ik kwebbel vrolijk waar ik wil.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is toch logisch? Als je in een metro zit met vreemde mensen, dan zorg je niet voor overlast. Vrolijk kwebbelen doen je dan juist weer in een café of park..
Wij zijn toch ook Nederlanders?quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof wij allemaal zo mooi, sociaal en fijn zijn
Ah gosh... wattan?quote:
Tussen demonen straalt een zwart gat nog wel.quote:
Ja maar als er gezegd wordt "Wat zijn veel Nederlanders toch...." dan komt da bij mij zo over van "Veel, maar ik niet".quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wij zijn toch ook Nederlanders?
Zwart gat? Do I look like Mike?quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tussen demonen straalt een zwart gat nog wel.
Wij ook niet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:50 schreef Keukenkast het volgende:
Ik weet niet wat er mis met me is
Het grote gemis van Jip?quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:50 schreef Keukenkast het volgende:
Ik weet niet wat er mis met me is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |