hoezo liefjequote:Op zaterdag 19 september 2009 22:02 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat zijn mensen toch verschrikkelijk..
What happened?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:02 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat zijn mensen toch verschrikkelijk..
en daar groeien roze hyacintenquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:05 schreef Xiance het volgende:
[..]
klopt, maar op zuur grond groeid nog wel mos!
nou... niet bij mike hoor! dan hadden we het wel gezien! hoogstens een klein notenboompjequote:Op zaterdag 19 september 2009 22:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
en daar groeien roze hyacinten
Echt, die krengen ruiken VEEL te sterk.quote:
ik zal stroekie vragen het te controleren als Mike aldaar arriveerd!quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt, die krengen ruiken VEEL te sterk.
Geen ervaring mee.quote:
zou t niet enorm gaan rotten na verloop van tijd!quote:
Nou mijn baas nietquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:20 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Daar zal je je baas zeker op blote knietjes voor bedanken
Je bent toch een engel?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou mijn baas niet
Ik ben gevallen.
op zn blote knieen...quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:24 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je bent toch een engel?
Dan is God toch je baas?
Gevallen voor Tibo?
Ik snapte hem welquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:24 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je bent toch een engel?
Dan is God toch je baas?
Dat sowieso.quote:Gevallen voor Tibo?
Je bent onder invloed van hemquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snapte hem wel
Maar ik hoor weinig van mijn baas.
[..]
Dat sowieso.
treurig...quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je bent onder invloed van hem
Iedereen behalve hij mag dit horen
Je bent onder invloed van hem
en alle liedjes op de radio
lijken heel erg op elkaar
maar jij zingt alles mee
vind de gekste dingen mooi
zelfs Blof, die brak bij jou een snaar.
Het is Roosbeef, die ik hier nu al een paar weken probeer te pluggenquote:
Ja ik ken het vreselijke vroegwijze kind met het rode haar welquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het is Roosbeef, die ik hier nu al een paar weken probeer te pluggen
Ik heb een knuffel-mij gezichtquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ken het vreselijke vroegwijze kind met het rode haar wel
Ze heeft een sla-mij gezicht.
Ik een.... uhm... weeknie eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb een knuffel-mij gezicht
quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb een knuffel-mij gezicht
Een knijpindewangetjesgezichtquote:
quote:
Nohhh... ik heb vanmiddag nog met hem met zijn duplo gespeeld!quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jip vroeg nog naar je. Ga je em nog uitleggen dat je em niet meer gaat zien?
Ik heb gebruik gemaakt van het openbaar vervoer (trein, 2e klas) en ben tot de conclusie gekomen dat het overgrote deel van de mensheid dom, lelijk en asociaal is.quote:
Misschien ben je gewoon te elitair ingesteldquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb gebruik gemaakt van het openbaar vervoer (trein, 2e klas) en ben tot de conclusie gekomen dat het overgrote deel van de mensheid dom, lelijk en asociaal is..
Had je de gifpasta op de blokjes gesmeerd zoals ik gevraagd had?quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nohhh... ik heb vanmiddag nog met hem met zijn duplo gespeeld!
You got a big bush darling?quote:
NEEquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had je de gifpasta op de blokjes gesmeerd zoals ik gevraagd had?
quote:
Ja dat was dus de laatste keer ook.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nohhh... ik heb vanmiddag nog met hem met zijn duplo gespeeld!
quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had je de gifpasta op de blokjes gesmeerd zoals ik gevraagd had?
Och meneer is een keer niks geils tegen gekomen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb gebruik gemaakt van het openbaar vervoer (trein, 2e klas) en ben tot de conclusie gekomen dat het overgrote deel van de mensheid dom, lelijk en asociaal is..
Dat zei ik niet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Och meneer is een keer niks geils tegen gekomen.
Het overgrote deel laat idd nog een minderheid overquote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
overgrote deel van de mensheid dom, lelijk en asociaal is..
Het ene sluit het ander niet uit!quote:
Not anymore...quote:
Ik ook, eerlijk waar. Maar het valt mij op dat hier mensen in een stilte coupé keihard blèren en krijsen, terwijl in (bijvoorbeeld) een gewone metro in Parijs mensen tegen elkaar fluisteren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |