Tuurlijk wel, ze waren nog bij de huisartsenpost geweest.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk ook niet zeker he
dus ik ik vandaag naar de huisarts ga met mn moeder en schiet hoor morgen dood dan is het niet mijn schuld?quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ze waren nog bij de huisartsenpost geweest.
Maar je hebt gelijk, als ze dat niet hadden gedaan. Had ik ook geschreeuwd: murderer, murderer![]()
Nee, ouders dachten eerst aan hersenvliesontsteking, maar dat is het ook niet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:19 schreef wonderer het volgende:
Beetje raar dat de doktoren niks konden vinden dan.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:19 schreef mike_hunt het volgende:
gadverdamme!
Gast breekt zijn gezicht in twee.
oi, dat wordt een groot litteken.![]()
Wtf? Ga je weer ranzige plaatjes posten? *bantopic checkt*quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:19 schreef mike_hunt het volgende:
gadverdamme!
Gast breekt zijn gezicht in twee.
oi, dat wordt een groot litteken.![]()
nee, tis een filmpje. Ranzig? Nee, tis heel tasteful gefilmd.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wtf? Ga je weer ranzige plaatjes posten?
het is een beginquote:Op woensdag 16 september 2009 23:47 schreef Mike het volgende:
alsem, houdt niet van homo's, wij houden niet van homohaters, 48 uur.
je bent er wel snel bijquote:
Modje is het er niet mee eens andersquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, tis een filmpje. Ranzig? Nee, tis heel tasteful gefilmd.
is iemand te keer gegaan hier?quote:
Nee, geen idee waar dat vandaan kwam. Maar ik vind dat er wel wat meer geband mag worden qua homofobie.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is iemand te keer gegaan hier?
Nee, ik kreeg alquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Modje is het er niet mee eens anders
vieze dingen mogen toch ook nietquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg al![]()
ik dacht dat je alleen geen sex, stijve pikken etc mocht tonen.![]()
Denk effe naquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg al![]()
ik dacht dat je alleen geen sex, stijve pikken etc mocht tonen.![]()
iemand een ban geven omdat ie niet van homo's houdt vind ik dom. Het is natuurlijk wel terecht als ie begint uit te schelden and shit.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, geen idee waar dat vandaan kwam. Maar ik vind dat er wel wat meer geband mag worden qua homofobie.
Ja, duh. Iedereen mag alles denken. Het ook uiten wordt wat minder gewaardeerd.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
iemand een ban geven omdat ie niet van homo's houdt vind ik dom. Het is natuurlijk wel terecht als ie begint uit te schelden and shit.
jaaaaaaaaaaaa maar ik dacht dat dit nog wel kon.quote:
ja, ik moet wel in mijn rol blijven.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij heeft niets voor niets altijd zo'n eigen optie bij de polls
het domme naïeve handtasjequote:Op zaterdag 19 september 2009 19:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik moet wel in mijn rol blijven.![]()
weet je hoe moeilijk dat bestwel is?quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
het domme naïeve handtasje
niet teveel de Bonnie uithangen straks,he?quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
niet teveel de Bonnie uithangen straks,he?![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:53 schreef Peter het volgende:
Sta op, Als je voor holland bent. sta op als je voor holland bent
Je collega's?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:36 schreef Xiance het volgende:
ondertusen hebben we uitstekende hulp gehad hier in het westfriesgasthuis, van mijn collegas natuurlijk, maar ook het personeel op de kraamafdeling was fantastisch! chapeau!
ik heb daar gewerkt! in het ziekenhuis restaurant! als vervangend locatiemanagerquote:
Wil je uit?quote:
of die bos tussen mike's benen....quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:49 schreef Ang3l het volgende:
Je hebt het over planten neem ik even aan?
Op kaalgesleten grond groeit niks meer hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:55 schreef Xiance het volgende:
[..]
of die bos tussen mike's benen....
klopt, maar op zuur grond groeid nog wel mos!quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op kaalgesleten grond groeit niks meer hoor.
hoezo liefjequote:Op zaterdag 19 september 2009 22:02 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat zijn mensen toch verschrikkelijk..
What happened?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:02 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat zijn mensen toch verschrikkelijk..
en daar groeien roze hyacintenquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:05 schreef Xiance het volgende:
[..]
klopt, maar op zuur grond groeid nog wel mos!
nou... niet bij mike hoor! dan hadden we het wel gezien! hoogstens een klein notenboompjequote:Op zaterdag 19 september 2009 22:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
en daar groeien roze hyacinten
Echt, die krengen ruiken VEEL te sterk.quote:
ik zal stroekie vragen het te controleren als Mike aldaar arriveerd!quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt, die krengen ruiken VEEL te sterk.
Geen ervaring mee.quote:
zou t niet enorm gaan rotten na verloop van tijd!quote:
Nou mijn baas nietquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:20 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Daar zal je je baas zeker op blote knietjes voor bedanken
Je bent toch een engel?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou mijn baas niet
Ik ben gevallen.
op zn blote knieen...quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:24 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je bent toch een engel?
Dan is God toch je baas?
Gevallen voor Tibo?
Ik snapte hem welquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:24 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je bent toch een engel?
Dan is God toch je baas?
Dat sowieso.quote:Gevallen voor Tibo?
Je bent onder invloed van hemquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snapte hem wel
Maar ik hoor weinig van mijn baas.
[..]
Dat sowieso.
treurig...quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je bent onder invloed van hem
Iedereen behalve hij mag dit horen
Je bent onder invloed van hem
en alle liedjes op de radio
lijken heel erg op elkaar
maar jij zingt alles mee
vind de gekste dingen mooi
zelfs Blof, die brak bij jou een snaar.
Het is Roosbeef, die ik hier nu al een paar weken probeer te pluggenquote:
Ja ik ken het vreselijke vroegwijze kind met het rode haar welquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het is Roosbeef, die ik hier nu al een paar weken probeer te pluggen
Ik heb een knuffel-mij gezichtquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ken het vreselijke vroegwijze kind met het rode haar wel
Ze heeft een sla-mij gezicht.
Ik een.... uhm... weeknie eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb een knuffel-mij gezicht
quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb een knuffel-mij gezicht
Een knijpindewangetjesgezichtquote:
quote:
Nohhh... ik heb vanmiddag nog met hem met zijn duplo gespeeld!quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jip vroeg nog naar je. Ga je em nog uitleggen dat je em niet meer gaat zien?
Ik heb gebruik gemaakt van het openbaar vervoer (trein, 2e klas) en ben tot de conclusie gekomen dat het overgrote deel van de mensheid dom, lelijk en asociaal is.quote:
Misschien ben je gewoon te elitair ingesteldquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb gebruik gemaakt van het openbaar vervoer (trein, 2e klas) en ben tot de conclusie gekomen dat het overgrote deel van de mensheid dom, lelijk en asociaal is..
Had je de gifpasta op de blokjes gesmeerd zoals ik gevraagd had?quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nohhh... ik heb vanmiddag nog met hem met zijn duplo gespeeld!
You got a big bush darling?quote:
NEEquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had je de gifpasta op de blokjes gesmeerd zoals ik gevraagd had?
quote:
Ja dat was dus de laatste keer ook.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nohhh... ik heb vanmiddag nog met hem met zijn duplo gespeeld!
quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had je de gifpasta op de blokjes gesmeerd zoals ik gevraagd had?
Och meneer is een keer niks geils tegen gekomen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb gebruik gemaakt van het openbaar vervoer (trein, 2e klas) en ben tot de conclusie gekomen dat het overgrote deel van de mensheid dom, lelijk en asociaal is..
Dat zei ik niet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Och meneer is een keer niks geils tegen gekomen.
Het overgrote deel laat idd nog een minderheid overquote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
overgrote deel van de mensheid dom, lelijk en asociaal is..
Het ene sluit het ander niet uit!quote:
Not anymore...quote:
Ik ook, eerlijk waar. Maar het valt mij op dat hier mensen in een stilte coupé keihard blèren en krijsen, terwijl in (bijvoorbeeld) een gewone metro in Parijs mensen tegen elkaar fluisteren.quote:
Ja klopt, viel me ook op.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ook, eerlijk waar. Maar het valt mij op dat hier mensen in een stilte coupé keihard blèren en krijsen, terwijl in (bijvoorbeeld) een gewone metro in Parijs mensen tegen elkaar fluisteren.
Van het ERGSTE soort!quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga ook wel eens met de trein en doe mijn bijdrage aande vervelende mens.
Mond dicht, Lucifer!quote:
Dat is toch logisch? Als je in een metro zit met vreemde mensen, dan zorg je niet voor overlast. Vrolijk kwebbelen doen je dan juist weer in een café of park.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja klopt, viel me ook op.
Aan de andere kant zijn Parijse (Franse?) mensen ook alleen maar met zichzelf bezig en staren ze chagrijnig vooruit.
De stralende!quote:
Alsof wij allemaal zo mooi, sociaal en fijn zijnquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:40 schreef wonderer het volgende:
G_E heeft natuurlijk gewoon gelijk. Het gros van de nederlands IS irritant, asociaal en stomvervelend. En dom. En lelijk.
Onzin. Ik kwebbel vrolijk waar ik wil.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is toch logisch? Als je in een metro zit met vreemde mensen, dan zorg je niet voor overlast. Vrolijk kwebbelen doen je dan juist weer in een café of park..
Wij zijn toch ook Nederlanders?quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof wij allemaal zo mooi, sociaal en fijn zijn
Ah gosh... wattan?quote:
Tussen demonen straalt een zwart gat nog wel.quote:
Ja maar als er gezegd wordt "Wat zijn veel Nederlanders toch...." dan komt da bij mij zo over van "Veel, maar ik niet".quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wij zijn toch ook Nederlanders?
Zwart gat? Do I look like Mike?quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tussen demonen straalt een zwart gat nog wel.
Wij ook niet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:50 schreef Keukenkast het volgende:
Ik weet niet wat er mis met me is
Het grote gemis van Jip?quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:50 schreef Keukenkast het volgende:
Ik weet niet wat er mis met me is
Drie keer niezen is morgen mooi weer.quote:
Place des Vosges op een mooie zomerdag, daar is niets chagrijnigs aan. Moet je eens in het Vondelpark ofzo kijken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onzin. Ik kwebbel vrolijk waar ik wil.
Schreeuwen en irriteren is wat anders.
maar dat chagrijnige stille gedoe van die Fransen... blech.
Ik vond Vosges tegenvallen, heel eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Place des Vosges op een mooie zomerdag, daar is niets chagrijnigs aan. Moet je eens in het Vondelpark ofzo kijken..
En jij ook nietquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jullie misschien niet nee..
Dat kan.quote:Op zondag 20 september 2009 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond Vosges tegenvallen, heel eerlijk gezegd.
Dat vind ik mezelf eigenlijk wel.quote:Op zondag 20 september 2009 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En jij ook niet
Vind jij jezelf zo knap, fijn, leuk, lief, aardig, sophisticated en intelligent?
Het was stralende zon en tshirtjes weerquote:Op zondag 20 september 2009 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat kan..
Maar je was er in september, dat maakt ook wat uit.
Ik ben in ieder geval netjes opgevoed, zorg niet voor overlast en ga niet krijsen in een stilte coupé. Dat is tegenwoordig al heel bijzonder, geloof ik.quote:Op zondag 20 september 2009 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En jij ook niet
Vind jij jezelf zo knap, fijn, leuk, lief, aardig, sophisticated en intelligent?
Zullen we samen knuffen op de trappen?quote:Op zondag 20 september 2009 00:03 schreef Keukenkast het volgende:
La la la la
Ik wil met een vriendje voor de Sacre-Coeur zitten knuffelen
En daardoor vind je je ook beter dan het gros?quote:Op zondag 20 september 2009 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik mezelf eigenlijk wel.
Fijn en lief is twijfelachtig, G_E, dat zal iedereen je vertellenquote:Op zondag 20 september 2009 00:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval netjes opgevoed, zorg niet voor overlast en ga niet krijsen in een stilte coupé. Dat is tegenwoordig al heel bijzonder, geloof ik.
En dat knap, fijn, lief, etc. is denk is afhankelijk van aan wie je het vraagt..
Neen. Zou ik knap zijn (ik bedoel; zou ik mezelf knap vinden) dan wel natuurlijkquote:Op zondag 20 september 2009 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En daardoor vind je je ook beter dan het gros?
In de eerste helft van september moeten vaak de studenten nog terug komen, zijn hoop Parijzenaars nog met vakantie, winkels die nog dicht zijn, etc. Dat bedoel ik meer. Mei t/m juli is leuker.quote:Op zondag 20 september 2009 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was stralende zon en tshirtjes weer
Maar het plein zelf ook... zo.... gekooid.
Zandbakken met kindjes.
Oh dat lijkt me ook wel wat. De trappen bij de Sacre Coeurquote:Op zondag 20 september 2009 00:03 schreef Keukenkast het volgende:
La la la la
Ik wil met een vriendje voor de Sacre-Coeur zitten knuffelen
IRL ben ik best lief hoor.quote:Op zondag 20 september 2009 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Fijn en lief is twijfelachtig, G_E, dat zal iedereen je vertellen.
Ja hè!quote:Op zondag 20 september 2009 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me ook wel wat. De trappen bij de Sacre Coeur.
Is knap de doorslaggevende factor?quote:Op zondag 20 september 2009 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen. Zou ik knap zijn (ik bedoel; zou ik mezelf knap vinden) dan wel natuurlijk.
Ja misschien dat de mensen dan het plein maken, maar ik vind het plein zelf niks.quote:Op zondag 20 september 2009 00:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
In de eerste helft van september moeten vaak de studenten nog terug komen, zijn hoop Parijzenaars nog met vakantie, winkels die nog dicht zijn, etc. Dat bedoel ik meer. Mei t/m juli is leuker..
Jaaa die wel!quote:Op zondag 20 september 2009 00:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Jardin du Luxembourg is ook.
Ja, mooi hè.quote:Op zondag 20 september 2009 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaaa die wel!
[ afbeelding ]
En de Medici fontein vond ik erg mooi..................
Ik ga in december, vlak voor kerst.quote:Op zondag 20 september 2009 00:15 schreef Keukenkast het volgende:
Ik zat in het voorjaar in Parijs toen de kastanjes bloeiden
Ik wil terug
Zijn dezelfde stoelen als in de Tuileries.quote:Op zondag 20 september 2009 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, mooi hè..
(Ook weer zoiets, die stoelen daar laten mensen gewoon staan. Hier zouden ze in één dag allemaal zijn gejat)
In mijn verfromfraaide wereldbeeld is "knap" zijn een soort van ideaal waar alles goed mee komt. Knappe mensen hebben geen problemen, zijn gelukkig, kunnen alles.quote:
Het opent deuren, vast wel.quote:Op zondag 20 september 2009 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In mijn verfromfraaide wereldbeeld is "knap" zijn een soort van ideaal waar alles goed mee komt. Knappe mensen hebben geen problemen, zijn gelukkig, kunnen alles.
Rationeel weet ik natuurlijk dat het niet zo is, maar zo komt het op mij over enzo
Ik hou trouwens van mijn color select functie op de canonquote:Op zondag 20 september 2009 00:17 schreef Ang3l het volgende:
Palais du Luxembourg en de vijver en zo zijn ook mooi....
[ afbeelding ]
Idemquote:Op zondag 20 september 2009 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In mijn verfromfraaide wereldbeeld is "knap" zijn een soort van ideaal waar alles goed mee komt. Knappe mensen hebben geen problemen, zijn gelukkig, kunnen alles.
Rationeel weet ik natuurlijk dat het niet zo is, maar zo komt het op mij over enzo
Ik wilde al vragen of je camera misschien stuk is.quote:Op zondag 20 september 2009 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou trouwens van mijn color select functie op de canon
maar dat is wel te zien! *LOL*
Echt een van de lelijkste en vreselijkste bewerkingen die er bestaatquote:Op zondag 20 september 2009 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou trouwens van mijn color select functie op de canon
maar dat is wel te zien! *LOL*
Ik kan niets van foto's maken.quote:Op zondag 20 september 2009 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt een van de lelijkste en vreselijkste bewerkingen die er bestaat.
Dat denk ik altijd van wel. Want ze zijn mooi.quote:Op zondag 20 september 2009 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het opent deuren, vast wel.
Maar of ze gelukkig zijn?
quote:Op zondag 20 september 2009 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen of je camera misschien stuk is..
Oneensquote:Op zondag 20 september 2009 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 20 september 2009 00:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik kan niets van foto's maken.
Ik vind het leuk om er mee te spelenquote:
Als je toch eens niet wist dat het om een optie op een camera ging.quote:Op zondag 20 september 2009 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om er mee te spelen
Eens.quote:Op zondag 20 september 2009 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou dat ging 't dus welquote:Op zondag 20 september 2009 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je toch eens niet wist dat het om een optie op een camera ging.
Ik zie geen bal hoorquote:Op zondag 20 september 2009 00:36 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij kunnen Fransen geen Frans lezen.
Ik las duidelijk Niet voetballen op het gras bij de Dome des Invalides.
Leuke foto.quote:Op zondag 20 september 2009 00:36 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij kunnen Fransen geen Frans lezen.
Ik las duidelijk Niet voetballen op het gras bij de Dome des Invalides.
Ja dat was ook niet het object van de zoomquote:
Nee zo ben ik niet.quote:Op zondag 20 september 2009 00:40 schreef Great_Expectations het volgende:
En, heb je niet één van die voetballers in bed weten te kwebbelen?
Voulez-vous coucher avec moi zou Ang3l toch nog wel verzonnen krijgen.quote:Op zondag 20 september 2009 00:40 schreef Great_Expectations het volgende:
En, heb je niet één van die voetballers in bed weten te kwebbelen?
Ik kan wel iets meer Frans dan dat hoorquote:Op zondag 20 september 2009 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voulez-vous coucher avec moi zou Ang3l toch nog wel verzonnen krijgen.
Omdat je dan het dansje er coquettish bij kan doen.quote:Op zondag 20 september 2009 00:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan wel iets meer Frans dan dat hoor
En waarom de U-vorm? Ze zijn jonger dan ik!
Vous voulez enlever votre pantelon, s'il vous plaît?quote:Op zondag 20 september 2009 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voulez-vous coucher avec moi zou Ang3l toch nog wel verzonnen krijgen.
Ik geloof niet dat dat is wat voetballers loktquote:Op zondag 20 september 2009 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat je dan het dansje er coquettish bij kan doen.
Dan nog is het netjes om vous te zeggen.quote:Op zondag 20 september 2009 00:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan wel iets meer Frans dan dat hoor
En waarom de U-vorm? Ze zijn jonger dan ik!
Geen idee. Nog nooit geprobeerd.quote:Op zondag 20 september 2009 00:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat is wat voetballers lokt
quote:Op zondag 20 september 2009 00:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vous voulez enlever votre pantelon, s'il vous plaît?
Duitsers zijn daar ook al zo anaal overquote:Op zondag 20 september 2009 00:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan nog is het netjes om vous te zeggen..
Ik laat mijn (Franse) G_L al het gekwebbel in het Frans doen, en dan is iedereen altijd kei aardig.quote:Op zondag 20 september 2009 00:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duitsers zijn daar ook al zo anaal over
"Es ist sie, Sie, SIE!!!!!!!"
De eerste dag trouwens.... Mex en ik in het Frans vragen waar de Rue Ledru-Rollin was en die Fransman KEI chagrijnig "C'est une AVENUE!!!!!!!" ... Nou sorry hoor.
Ik vind het echt een stom touristenhatend volk. Zo anders dan Nederlanders.quote:Op zondag 20 september 2009 00:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik laat mijn (Franse) G_L al het gekwebbel in het Frans doen, en dan is iedereen altijd kei aardig..
Ik kan geen respect opbrengen voor respectloze mensen, jong of oudquote:Op zondag 20 september 2009 00:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent gewoon zo'n oudere die geen respect op kan brengen voor de jeugd, maar het andersom wel verwacht, Ang3l.
Oh ik heb dat toch heel anders ervarenquote:Op zondag 20 september 2009 00:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het echt een stom touristenhatend volk. Zo anders dan Nederlanders.
Als hier in Eindhoven mensen de weg vragen (meestal naar de koffieshp trouwens) an worden ze geholpen in welke taal dan ook.
Probeer je het in Parijs in het Frans nota bene en dan nog reageren ze alsof je een vlieg bent die rond hun hoofd zwermt.
Oooh, ik heb echt zo'n andere ervaring.quote:Op zondag 20 september 2009 00:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het echt een stom touristenhatend volk. Zo anders dan Nederlanders.
Als hier in Eindhoven mensen de weg vragen (meestal naar de koffieshp trouwens) an worden ze geholpen in welke taal dan ook.
Probeer je het in Parijs in het Frans nota bene en dan nog reageren ze alsof je een vlieg bent die rond hun hoofd zwermt.
Ik vind je ook wel iemand voor de Madeleinequote:Op zondag 20 september 2009 00:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het altaar in de Madeleine trouwens ZO mooi
[ afbeelding ]
Het is ook wel een mooie kerk. Net als de Sacre Coeur en St Sulpice.quote:Op zondag 20 september 2009 01:03 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik vind je ook wel iemand voor de Madeleine
Ga eens slapen.quote:Op zondag 20 september 2009 01:03 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik vind je ook wel iemand voor de Madeleine
Mja, wellicht.quote:Op zondag 20 september 2009 01:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is ook gewoon een feit dat Brabanders veel vriendelijker en behulpzamer zijn voor mensen die ze niet kennen dan elders in het land.
Wat tofquote:Op zondag 20 september 2009 01:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, wellicht.
En NY is vooral gehaast geen tijd geen tijd ga aan de kant.
New Orleans was "O wacht, ik help je wel ff. Waar wil je heen? O ok, om te stappen? nou dan kun je beter dit en dit doen. Wil je trouwens eh.... straight of gay stappen? Gay? O hier, mijn nummer, ga vanavond maar met ons mee"
Oeh das leuk inderdaadquote:Op zondag 20 september 2009 01:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, wellicht.
En NY is vooral gehaast geen tijd geen tijd ga aan de kant.
New Orleans was "O wacht, ik help je wel ff. Waar wil je heen? O ok, om te stappen? nou dan kun je beter dit en dit doen. Wil je trouwens eh.... straight of gay stappen? Gay? O hier, mijn nummer, ga vanavond maar met ons mee"
Snap je de symboliek erachter niet?quote:Op zondag 20 september 2009 01:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is ook wel een mooie kerk. Net als de Sacre Coeur en St Sulpice.
New York --> New Orleans --> Orlando --> Naples --> Miamiquote:Op zondag 20 september 2009 01:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oeh das leuk inderdaad
Ben je alleen naar NO geweest?
Madeleine's verlangen naar Jezus?quote:Op zondag 20 september 2009 01:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Snap je de symboliek erachter niet?
Madeleine staat in Frankrijk symbool voor het onbeantwoorde verlangen naar iemand, in haar geval naar Jezus (dat heeft Dan Brown dus niet verzonnen hè, dat leefde al heel lang in de Franse folklore) en dan diegene niet krijgen. De allermooiste uitspraak in het Frans vind ik pleurer comme une Madeleine.
Huilen als Magdalena.
Je hebt ook zeker alle toeristische high-lights bekeken.quote:Op zondag 20 september 2009 01:02 schreef Ang3l het volgende:
Nee, het is echt niet mijn volk. Kan ook aan de stad liggen hoor. In Amsterdam zijn de mensen ook minder vriendelijk en behulpzaam dan in Eindhoven. EN in New York ook minder dan in New Orleans.
Ik vind ze enorm hautain, chagrijnig, chauvinistisch en selfabsorbed.
Neuh, ook gewoon heel veel rondgelopen in allerlei wijken en zo.quote:Op zondag 20 september 2009 01:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je hebt ook zeker alle toeristische high-lights bekeken..
Kom op, Ang3l is toch ook een toeristquote:Op zondag 20 september 2009 01:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je hebt ook zeker alle toeristische high-lights bekeken..
ja was echt een hele leuke avond toenquote:
quote:Op zondag 20 september 2009 01:08 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik wilde dat mijn hoofd me dat toestond
Dat is er nog maar één conclusie mogelijk. Het ligt aan Ang3l.quote:Op zondag 20 september 2009 01:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kom op, Ang3l is toch ook een toerist. Toen ik er was heb ik ook de toerist uitgehangen. En het toch tof gehad.
Dat zal het zijnquote:Op zondag 20 september 2009 01:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is er nog maar één conclusie mogelijk. Het ligt aan Ang3l.
Madeleine is Magdalena, tu saisquote:Op zondag 20 september 2009 01:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Madeleine's verlangen naar Jezus?
Bedoel je niet Magdelena?
Of is dat de Franse benaming?
En die uitdrukking ken ik wle ja.
Amelie
Zou ik je Honey B. mogen noemen als je een ronde zwarte vrouw was, Erik?quote:
Als je het maar dui-de-lijk en lang-zaam zegt, dan verstaan ze het wel, eh?quote:Op zondag 20 september 2009 01:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zal het zijnIk spreek iedereen heel chauvinistisch in het Nederlands aan daar
Naples? noooit van gehoord.quote:Op zondag 20 september 2009 01:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
New York --> New Orleans --> Orlando --> Naples --> Miami
En lekker hard.quote:Op zondag 20 september 2009 01:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als je het maar dui-de-lijk en lang-zaam zegt, dan verstaan ze het wel, eh?
Alleen als je met me gospels zong.quote:Op zondag 20 september 2009 01:13 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zou ik je Honey B. mogen noemen als je een ronde zwarte vrouw was, Erik?
Naples Florida. Klein plaatsje. Botem. dolfijne, die crap.quote:Op zondag 20 september 2009 01:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naples? noooit van gehoord.
Maar alleen gereist?
Maar het ligt vast aan mij. Ik ben een onaangenaam persoon. Daarom ben ik ook al 4 jaar alleen.quote:Op zondag 20 september 2009 01:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is er nog maar één conclusie mogelijk. Het ligt aan Ang3l.
Ik heb een mooie diepe hallelujahquote:Op zondag 20 september 2009 01:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen als je met me gospels zong.
Ah okequote:Op zondag 20 september 2009 01:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Naples Florida. Klein plaatsje. Botem. dolfijne, die crap.
En nee niet alleen, met de vriend (destijds). Hier bekend als Pup
3 staten, dus op zich best flink.quote:Op zondag 20 september 2009 01:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ah oke
Wel gaaf zo'n "rondreis" in de VS.
quote:
Ja en dat is wel net zo leuk. Liever dit, dan alles gezien hebben en er nooit meer naar toe willen omdat je alles dus al gezien hebtquote:Op zondag 20 september 2009 01:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
3 staten, dus op zich best flink.
Maar rond is het niet nee
Nog genoeg over.
quote:Op zondag 20 september 2009 01:24 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
![]()
![]()
goede avond hier is de nightshift weer.
Kan alleen mijn ogen nu al bijna niet meer open houden...
Zie! Hij is vast heel gelukkig.quote:
Ach welnee.quote:
pfffff dramaqueenquote:Op zondag 20 september 2009 01:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dat je hem niet je type vind oke, maar
vind ik echt onzin
jaquote:Op zondag 20 september 2009 01:26 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
pfffff dramaqueen![]()
ok (sacastische ondertoon) nee sorry niet echt mijn type....
zo beter
Och, kom je weer eens één post achterlaten en dan in een volgend topic pas weer terugkomen?quote:
so true darlin so truequote:Op zondag 20 september 2009 01:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jaWant een kop om te kotsen is het dus echt niet
DAT vind ik dramaqueenish
Ja ik vind kotsen van iemands kop echt iets uh.... ja... nee niet mijn typequote:Op zondag 20 september 2009 01:28 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee sorry niet echt mijn type
Is dat Mexico?quote:
volgende fotoquote:Op zondag 20 september 2009 01:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik vind kotsen van iemands kop echt iets uh.... ja... nee niet mijn type
Nee, dit is Mexico:quote:
Post je vriendje maarquote:
Ja! Daarom ik was in de warquote:
Dat is Miami, Floridaquote:Op zondag 20 september 2009 01:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja! Daarom ik was in de war
Wie is dat dan?
Wat heb jij vandaag gegeten?quote:
Nah kom, met z'n allen ff fappen danquote:
Nou zeg.quote:Op zondag 20 september 2009 01:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Och, kom je weer eens één post achterlaten en dan in een volgend topic pas weer terugkomen?
Is dat je ex? of gewoon een leuke kerel die je daar opgeduikeld hebt?quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 01:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heb jij vandaag gegeten?
Blauwe drama-cookies?
What's up?
Dat is toch wat je vaak doet. Of posten als ik er niet bent.quote:
Geen van beide. Gewoon iemand waar ik wel eens mee klets.quote:Op zondag 20 september 2009 01:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dat je ex? of gewoon een leuke kerel die je daar opgeduikeld hebt?
Ja dat krijg je met zo'n ventquote:
Ow sorry. dat kan ook natuurlijkquote:Op zondag 20 september 2009 01:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen van beide. Gewoon iemand waar ik wel eens mee klets.
Lekker vloeiend.quote:
Ik denk aan;quote:
Ik ken die hele film nietquote:
Deze versie is echt de allergrootste verkrachting van een mooi nummer die ik ken. Echt.quote:Op zondag 20 september 2009 01:59 schreef Bartjebart het volgende:
1 van de weinige 'tekenfilmnummers' van Mariah die ik wel te pruimen vind.
tony neef als hadesquote:Op zondag 20 september 2009 01:57 schreef Keukenkast het volgende:
Ik zeg mezelf zo vaak: niet doen, ho maar
Door wie had het dan gezongen moeten zijn?quote:Op zondag 20 september 2009 02:01 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Deze versie is echt de allergrootste verkrachting van een mooi nummer die ik ken. Echt.
Neequote:
De originele zangeressen, Michelle Pfeiffer en Sandra Bullock.quote:Op zondag 20 september 2009 02:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Door wie had het dan gezongen moeten zijn?
Prins Erikquote:
Je doet je best maarquote:
Die versie ken ik helemaal nietquote:Op zondag 20 september 2009 02:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
De originele zangeressen, Michelle Pfeiffer en Sandra Bullock.
Het Hebreeuwse kinderstukje vind ik het mooist.
Van welk nummer dan?quote:Op zondag 20 september 2009 02:01 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Deze versie is echt de allergrootste verkrachting van een mooi nummer die ik ken. Echt.
Ik snap je Tony Neef obsessie echt nietquote:
wat een cliché verhaalquote:Op zondag 20 september 2009 03:45 schreef keizerpinguin het volgende:
en ze leefde nog lang en gelukkig.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |