HET IS EEN COMPLOT, OPEN JE OGEN!! HET ZIJN ALLEMAAL LEUGENS VAN DE OVERHEID!!!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:06 schreef Agiath het volgende:
OPKANKEREN MET DIE BAGGER, JULLIE MAKEN KLB KAPOT!
ik ben geen ONZer kijk maar naar mn posthistoryquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:08 schreef Opperkwal het volgende:
Al die kutONZers ban ze of geef ze een onzin forum
Nee ik was gewoon heel hard aan het nadenken vandaag en dat kwam ineenkeer in me opquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:11 schreef trovey het volgende:
Weet je echt wel zeker dat je de zoon van je vader bent...onderzoekje gedaan of jullie genetisch wel matchen? Wie weet ben je wel de zoon van de postbode
Zo zo...je bent een denkerquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:12 schreef Bomil het volgende:
[..]
Nee ik was gewoon heel hard aan het nadenken vandaag en dat kwam ineenkeer in me op
Dan is hij toch nog steeds de zoon van zijn vader?quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:11 schreef trovey het volgende:
Weet je echt wel zeker dat je de zoon van je vader bent...onderzoekje gedaan of jullie genetisch wel matchen? Wie weet ben je wel de zoon van de postbode
iddquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:14 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dan is hij toch nog steeds de zoon van zijn vader?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |