quote:
Mischien zit deze persoon zelf nog in de ontkenningsfase.quote:
En maar niet snappen dat ik daar heul niet tegen kan enzo.quote:
Nog zoeen voorbeeldquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:43 schreef Drinky het volgende:
Haha, plaatjes posten van dingen die je nog nooit in het echt hebt gezien, behalve die van je moeder
Hé, kut zeg.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:56 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Zet mij maar ook op je lijstje van mensen die je niet mogen
Die is al bezet door Graseterquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:44 schreef reetveter het volgende:
Schijnt dat ik vanavond maar weer in mijn vaste hoek moet kruipen.
Ik deed het puur om TNA een plezier te doen. Ik doe altijd graag mensen een plezier.quote:
Echt waar ?quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik deed het puur om TNA een plezier te doen. Ik doe altijd graag mensen een plezier.
'Ofso'? En nee, google. Search: prammen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:13 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Dat eerste plaatje is van een borstvergrotings site afgeplukt ofso?
MWUAHAH DAT ZAL HEM LEREN!!!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:56 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Zet mij maar ook op je lijstje van mensen die je niet mogen
Moet je het wel goed spellen hequote:
Zoeen SMERIGE INDO.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:28 schreef jordeeeh het volgende:
Rv is alleen al tof omdat het geen neger is, tegen alle verwachtingen in.
Nee, in het echt ben ik ook wel een toffe peer hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vind reetveter wel een noeste gast op het internet alleen in het echt ben je misschien wel een onwijze oetlul
Je bent voor AJAX dus daar ging ik al vanuitquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, in het echt ben ik ook wel een toffe peer hoor.
Ik bevestig.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, in het echt ben ik ook wel een toffe peer hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |