EXIF?quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:38 schreef Netsplitter het volgende:
Zeer mooie foto's.
Alleen jammer dat bij foto 9 de wieken er net niet helemaal op staan.
Al moet ik zeggen dat het zo ook iets heeft.
En ik ben zeeeer benieuwd naar de exif info.
Die waren er wel hoorquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:39 schreef didotcicero het volgende:
Nice! Helaas niet zo veel beschilderde kisten als ik voor je gehoopt had...
Jaquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:55 schreef Isdatzo het volgende:
Leuke foto's, vooral 3 en 7.
10 eigenlijk ook wel.
Blijft ook machtig mooi om te zien hè![]()
.
Shit happensquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:13 schreef RonaldV het volgende:
Ik ben jaloers. En teleurgesteld over morgen. Maar beiden kun jij niks aan doen
statief?quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:01 schreef PdeHoog het volgende:
Die 100-400 was idd redelijk genoeg om alles te dekken. Ik heb hem overigens wel eens met de 1.4 TC geprobeerd, maar dan werkt de AF niet meer en moet je de boel wel verdomd goed stil weten te houden om foto's te kunnen maken.
Mag je van mij proberen maar icm snel bewegende voorwerpen en gebeurtenissen om je heen lijkt me dat niet superhandig werken. Plus dat je daar ook eigenlijk de ruimte niet voor hebt. Kortom: met statief werken is eigenlijk niet echt een optie.quote:
Je kan het of niet hequote:Op zondag 20 september 2009 08:54 schreef EchnaDarr het volgende:
Geen statief en dan toch foto 13 kunnen schieten? Of vloog dat ding niet zo hard? Dan nog lijkt het me lastig schieten op 400mm.
+t.quote:Tijdens het fotograferen probeer ik zoveel mogelijk te registreren, niet te regisseren. Gebruik maken van de mogelijkheden die de omgeving bied
Dit lijkt me nou niet echt de plek om dit soort correcties te gaan melden hequote:
Als je dan op z'n minst nog iets inhoudelijks, n.l. over de foto's, had gepost.. maar nee hoor. Jammer.quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 19:53 schreef Saffier het volgende:
Ik zit serieus te kwijlen hier![]()
Mooie platen zeg!
Inderdaad. Langs het veld is 70-300 goed genoeg. Maar met 100-400 kun je kisten in de lucht (zoals #7) er net wat beter op krijgen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:46 schreef Isdatzo het volgende:
Aan 400mm heb je meestal ruim voldoende gok ik zo. Of iig, dat is mijn ervaring.
Ik had al gepost dat ik ze mooi vond. En nee, als leek ga ik dan niet vragen of ze op ISO 200 of 400 zijn gemaakt. Sorry.quote:Op zondag 20 september 2009 19:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je dan op z'n minst nog iets inhoudelijks, n.l. over de foto's, had gepost.. maar nee hoor. Jammer.
quote:Op zondag 20 september 2009 20:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik had al gepost dat ik ze mooi vond. En nee, als leek ga ik dan niet vragen of ze op ISO 200 of 400 zijn gemaakt. Sorry.
Nog iets over de opnamen met statief..... Het kan.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mag je van mij proberen maar icm snel bewegende voorwerpen en gebeurtenissen om je heen lijkt me dat niet superhandig werken. Plus dat je daar ook eigenlijk de ruimte niet voor hebt. Kortom: met statief werken is eigenlijk niet echt een optie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |