brief vandaag (zojuist) ontvangen, ik ga ze maandag sowieso bellen en mijn polis terugzetten.. maar ik vind het vervelend dat mensen die ik niet ken aan mijn gegevens bij AGIS komen en mij zomaar ergens kunnen indelen..quote:
Van werkgever veranderd of zo? Dan kan de tussenpersoon van je werkgever beschikken over je gegevens, maar dan zou je daar wel iets voor getekend moeten hebben bij een aannameprocedure....quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:09 schreef marcusa het volgende:
[..]
brief vandaag (zojuist) ontvangen, ik ga ze maandag sowieso bellen en mijn polis terugzetten.. maar ik vind het vervelend dat mensen die ik niet ken aan mijn gegevens bij AGIS komen en mij zomaar ergens kunnen indelen..
mag zo een mij onbekende assurantiepersoon en organisatie dat zomaar doen?![]()
nee niet van werkgever veranderd.. dit heeft absoluut niets met mijn werkgever te maken..quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:17 schreef diedrick het volgende:
[..]
Van werkgever veranderd of zo? Dan kan de tussenpersoon van je werkgever beschikken over je gegevens, maar dan zou je daar wel iets voor getekend moeten hebben bij een aannameprocedure....
Anders is je werkgever in de fout gegaan.
het is mijn tussenpersoon niet, ik ken die gast niet, ik heb helemaal geen tussenpersoon, nooit gehad, hoef het ook niet.. cappish?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:11 schreef Sjeen het volgende:
Best mogelijk dat je tussenpersoon een collectief heeft tegenwoordig waardoor hij alle klanten een korting kan bieden. Waarom moeilijk doen? Het beinvloedt toch alleen het tarief en niet de rest van de polis?
Ah, maandag gewoon even je tussenpersoon bellen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:33 schreef marcusa het volgende:
[..]
het is mijn tussenpersoon niet, ik ken die gast niet, ik heb helemaal geen tussenpersoon, nooit gehad, hoef het ook niet.. cappish?
kheb geen tussenpersoonquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah, maandag gewoon even je tussenpersoon bellen.
Relax... Als je geen tussenpersoon hebt, dan worden je zaken dus direct door Agis geregeld. Niet gek dan dat je niet weet wie er jouw zaken afhandelt, het is immers een van de velen. Maar nogmaals, wat is er in hemelsnaam verkeerd aan een verzekeringsmaatschappij die jou enkele euro's per maand wil laten besparen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:33 schreef marcusa het volgende:
[..]
het is mijn tussenpersoon niet, ik ken die gast niet, ik heb helemaal geen tussenpersoon, nooit gehad, hoef het ook niet.. cappish?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Relax... Als je geen tussenpersoon hebt, dan worden je zaken dus direct door Agis geregeld. Niet gek dan dat je niet weet wie er jouw zaken afhandelt, het is immers een van de velen. Maar nogmaals, wat is er in hemelsnaam verkeerd aan een verzekeringsmaatschappij die jou enkele euro's per maand wil laten besparen?
Dab ga je lekker maandag belen met Agis, vraagt naar de persoon die op je polis staat en scheldt die de huid vol... waar die ontzettende lamlul het waanzinnige idee vandaan gehaald heeft om jou een paar euro per maand te willen laten besparen. Jij weer meer betalen, hij hoeft zich niet meer te bekommeren om jou, iedereen blijquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:36 schreef marcusa het volgende:
[..]
ik wil gewoon geen tussenpersoon hebben, al helemaal niet voor iets waar ik geen toestemming voor heb gegeven.. ik regel mijn eigen business zelf wel.. ik hoef geen collectief.. wat kan mij die paar euros minder schelen..
zo dat is er uit..![]()
was ik ook van plan, maar ik wilde hier nog even uitrazen..quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dab ga je lekker maandag belen met Agis, vraagt naar de persoon die op je polis staat en scheldt die de huid vol... waar die ontzettende lamlul het waanzinnige idee vandaan gehaald heeft om jou een paar euro per maand te willen laten besparen. Jij weer meer betalen, hij hoeft zich niet meer te bekommeren om jou, iedereen blij
quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah, maandag gewoon even je tussenpersoon bellen.
Normaal is KLB daar een geschikter forum voor... Maar ik ben niet zo lichtontvlambaar vandaagquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:44 schreef marcusa het volgende:
[..]
was ik ook van plan, maar ik wilde hier nog even uitrazen..
quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Normaal is KLB daar een geschikter forum voor... Maar ik ben niet zo lichtontvlambaar vandaag
tis meer een principe kwestie ik ken die mensen niet..quote:Op zondag 20 september 2009 00:26 schreef karr-1 het volgende:
Heerlijk die mensen die gewoon vrijwillig meer willen betalen dan nodig is.....
Tsja lekker boeiend, als ze mij geld besparen vind ik het allang prima.quote:Op zondag 20 september 2009 01:51 schreef marcusa het volgende:
[..]
tis meer een principe kwestie ik ken die mensen niet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |