Straks gaat hij ook doodquote:
Niet dood dusquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:41 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Kun je niet lezen, neger? Hij is deaud!
TS wordt gedist en hij heeft het niet eens door.quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:39 schreef fullmetal het volgende:
SNEL INBREKEN EN ALLES DRUUUUT![]()
Grof geld ouwe.
Nee, het is is wel zo rustig boven me nu... geen slapende honden wakker makenquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:46 schreef Flurry het volgende:
doe 's raampje forceren en fotorapportage, dan?
werk je?quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:02 schreef Almelovakr het volgende:
Dat lijkt me dus echt zo goor om dat mee te maken.
Gelukkig woon ik in een vrijstaand huis:)
Heb ik gedaan, geen gehoor!quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:07 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik zou toch eens gaan aankloppen als ik jou was.
stinkt het?quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:14 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, geen gehoor!
Ach, bij een of andere Afrikaanse stam was het ook de gewoonte om opa na een paar maanden op te graven en leeg te zuigen (met een rietje, dat wel).quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:07 schreef waterkip het volgende:
meestal sijpelt het wel door na verloop van tijd ,lag er pas niet iemand ook onder te slapen.
(Die dacht dat het een snotje was,maar toen ze het opzoog bleek het een hele sliert te zijn)
Dan zou ik een spontane inval overwegen. Doe het wel op eigen kracht, dan ben jij achteraf de held.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:14 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, geen gehoor!
quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:17 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dan zou ik een spontane inval overwegen. Doe het wel op eigen kracht, dan ben jij achteraf de held.
En je bent hem een nieuwe deur schuldigquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:21 schreef neurd het volgende:
- als er nix aan de hand is, ben je gewoon de sociale buurman die ff de boel komt checken.
Daar heb ik met deze sticker geen last van!quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:45 schreef J.Herrer het volgende:
Je hebt gewoon je eigen folders en brieven op een hoopje gegooid
Dat hebben wij ook eens gehad, maar dan met de onderbuurman, erg apart hoe veel last je van iemand kan hebben, ook al is hij dood.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:36 schreef Mini.Cooper het volgende:
...
Klacht: Buurman is deaud en ligt boven me weg te rotten![]()
Ik weet het nog niet. Het is wel een Turk die daar woont. Misschien is ie op vakantie. Ik wacht nog wel even af. Het vreemde is dat zijn auto wel hier voor de deur staat.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:09 schreef Rebubbled het volgende:
Bel de politie! Hier zijn ze voor! En maak foto's.
Een turk zeg je? Dan heeft ie dus een schaap gehalald en dat trekt vliegen aan he? Opgelost slotje.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:14 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Het is wel een Turk die daar woont. Misschien is ie op vakantie. Ik wacht nog wel even af. Het vreemde is dat zijn auto wel hier voor de deur staat.
Ik kan trouwens nog wel vervoer gebruiken
bel de politie dan, en bezorg jezelf én ons een spannende avondquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:14 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Het is wel een Turk die daar woont. Misschien is ie op vakantie. Ik wacht nog wel even af. Het vreemde is dat zijn auto wel hier voor de deur staat.
Ik kan trouwens nog wel vervoer gebruiken
quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Raid the house!
bel de politie dan, en bezorg jezelf én ons een spannende avond
Dat zijn 2 stickers.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:51 schreef Mini.Cooper het volgende:
[..]
Daar heb ik met deze sticker geen last van!
[ afbeelding ]
heb wel eens meegemaakt een flat waar ik woonde - zo'n vent liet de hond uit op het balkon - halve meter honde poep... kots over de hele vloer - helemaal een grote bende.quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:02 schreef Almelovakr het volgende:
Dat lijkt me dus echt zo goor om dat mee te maken.
Gelukkig woon ik in een vrijstaand huis:)
klopt wel denk ik - morgen suikerfeest - moeten ze een ssschapie sssslagten.... - gewoon de rotzooi op het balkon laten liggen - wordt vanzelf opgehaald door de vliegen en ander ongedierte toch?quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:20 schreef sinadO het volgende:
[..]
Een turk zeg je? Dan heeft ie dus een schaap gehalald en dat trekt vliegen aan he? Opgelost slotje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |